کدهای پر استفاده Maple

آخرین ویرایش: 2 هفته قبل
کدهای پر استفاده Maple

دانلود کتاب کدهای پر استفاده Maple

کتاب کدهای پر استفاده Maple نام کتابی است از امیر شکری.

نرم افزار میپل Maple  یکی از نرم افزارهای مشهور ریاضی است، نرم افزار میپل از دهه هشتاد به بعد توسط موسسات ریاضی و تحقیقاتی مثل دانشگاه واترلو کانادا، دانشگاه درکسل و موسسه تکنولوژی سوسیس ساخته شد.

نرم افزار میپل Maple مانند دیگر نرم افزارهای محاسباتی مثل متلب، سیستم جبری کامپیوتری قوی در انجام محاسبات دارد و نه تنها قادر به انجام تحلیل محاسبات است بلکه به عنوان یک زبان برنامه نویسی قوی نیز کاربرد دارد.

نرم افزار میپل (Maple)

نرم افزار میپل (Maple) به دلیل داشتن ساب روتین‎‌ها و توابع کتابخانه‌ای قدرتمند، از سایر کامپایلرهای برنامه نویسی مانند فرترن، پاسکال وc راحت‌تر و قوی‌تر است. از هر نرم افزاری نباید انتظار این را داشت که با دادن دستوری ساده محاسبات پیچیده را انجام دهد.

اما به هر حال نرم افزار میپل به عنوان ابزاری مناسب برای محاسبات در دسترس است و می‌تواند با ترکیب دستورات نرم افزاری و استفاده از روش‌های ریاضی، محاسبات سخت و پیچیده را انجام دهد. یکی از خصوصیات قابل توجه نرم افزار میپل Maple کاربری راحت آن است که امکان استفاده را برای دانش‌آموزان دبیرستانی در زمینه‌های جبر خطی، ریاضیات گسسته، حسابان و ریاضیات مقدماتی فراهم آورده است،

می‌توان گفت نرم افزار میپل یک زبان برنامه نویسی مرکب از زبان‌های دستوری و زبا‌ن‌های پویا است. همچنین این نرم افزار در انجام انواع محاسبات ریاضی مانند:

اعمال چهارگانه، حل معادلات دیفرانسیلی، رسم نمودارهای دو بعدی و سه بعدی، حل دستگاه‌های دکارتی وقطبی و استوانه‌ای، محاسبه‌ی انتگرال، مشتق گیری، دینامیک محاسباتی سیالات، محاسبات ساده و پیشرفته مثلثاتی و لگاریتمی، محاسبه حد توابع، انواع محاسبات ماتریسی و برای انواع کارهای تحقیقی، کاربردی و آماری کاربرد فراوان دارد.

خلاصه کتاب

نرم افزار Maple یک ابزار کامپیوتری برای فهم و محاسبه ی مفاهیم مهم ریاضی می باشد. که توسط زبان های برنامه نویسی برای افرادی که نیاز به این مفاهیم دارند توسعه یافته است. رابط صفحه كاري maple وسيله ارتباط بين كاربر با نرم افزار ميپل مي باشد.

میپل می تونه حد، مشتق و انتگرال رو به صورت کاملا تشریحی (یعنی چگونگی بدست اومدن جواب) حل کنه این نوع دستورها همشون در زیر منوی Tools\ Tutors\ Culculus Single-variable قرار دارند.

کتاب کدهای پر استفاده Maple

عنوان کتاب: کدهای پر استفاده Maple

نویسنده: امیر شکری

تعداد صفحات کتاب: 25 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل:  کمتر از یک مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

همه پنج داستان مجموعه هزار رمز و راز عشق درباره زن و عشق های اوست. عشق هایی که به لطافت حریر و استواری صخره ها به تلاطم تند باد ها و خشونت گرداب هاست و برخاسته از وجودی پوشیده در هاله ای از ابهام. خانم پرل باک با ظرافت و شکیبایی و لطافتی که خاص کلام...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 731
وسوسه ی غرب اولین کتابی است که مالرو پس از رفتن به هندوچین به چاپ رساند. او در هندوچین با وضع بدی روبه رو شده بود. به این معنی پس از تحقیقات باستانشناسی با تجارت و نیز به علت بن بستی که...
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 368

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *