بازی برنده ها

برنده ھا برد می خواھند و بازنده ھا نباختن (nbookcity.com)

دانلود کتاب بازی برنده ها

کتاب بازی برنده ها: برنده ها برد می خواهند و بازنده ها نباختن، اثر مشترکی از استر هیکس و جری هیکس است.

برنده ها برد می خواهند و بازنده ها نباختن؛ برنده ها می جنگند و در راه رسیدن به رویاهایشان، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند و بازنده ها گوشه ای می نشینند و آرزوی روزهای خوب و رویاهای شیرین را مرور می کنند. برنده ها روی یک چیز متمرکز می شوند و بازنده ها روی همه چیـز؛ برنده ها آنقدر روی یک چیزشان متمرکز می شوند که به همه چیز می رسند و بازنده ها آنقدر روی همه چیز تمرکز می کنند که به هیچ چیز نمی رسند…

خلاصه کتاب

کتاب بازی برنده ها مجموعه ایست از آموزش های یک هویت «همیشه آگاه» به نام آبراهام؛ و کمک می کند به آرزوهایتان برسید و زندگی شاد و رضایت بخشی داشته باشید، که لایق آن هستید. اگر قبلا آثار دیگری از نویسنده های این کتاب از جمله: ثروت و قانون جذب و قانون جذابیت را خوانده باشید و برایتان مفید بوده خواندن این اثر نیز برای شما لذت بخش خواهد بود.

بخشی از متن کتاب

آیا تاکنون سیستم‌های جهت‌یاب محلی در اتومبیل‌ها را دیده‌اید؟ یک آنتن روی سقف اتومبیل شما به ماهواره‌های موجود در فضا علامت می‌فرستد تا موقعیت فعلی شمارا تشخیص دهد. وقتی مقصد خود را وارد می‌کنید، کامپیوتر فاصله‌ی بین محل فعلی شما و مقصد را محاسبه می‌کند. مانیتور مسافت را گزارش می‌دهد و بهترین مسیر را پیشنهاد می‌کند و وقتی شروع به حرکت می‌کنید سیستم به‌صورت شفاهی یا کتبی جهت‌های رسیدن به مقصد را می‌گوید. سیستم جهت‌یاب هیچ‌گاه نمی‌پرسد: «کجا بوده‌اید؟» یا «چرا این‌ همه مدت آنجا بوده‌اید؟»‌تنها هدف سیستم کمک دررسیدن به مقصد است. احساسات شما نیز به‌ صورت مشابه عمل می‌کنند چون نخستین وظیفه‌ی آن‌ها کمک به شما درحرکت از جای فعلی به مقصدتان است.

اگر رابطه‌ی بین مکان فعلی و مقصد را بدانید خیلی مهم است، زیرا بهتر به مقصد خواهید رسید. آگاهی از محل فعلی و مقصدتان ضروری است و با این آگاهی تصمیم‌هایی دقیق‌تر می گیرید. محیط اطراف، دربرگیرنده‌ی انگیزه‌های فراوان است و اغلب دیگران سعی می‌کنند به شما کمک کنند که برای رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب، متفاوت عمل کنید. شما با قوانین و مقررات شده‌ی ساخته دیگران محاصره شده‌اید و هر فردی درباره‌ی رفتار شما عقیده‌ای خاص دارد، اما ممکن نیست تحت تأثیر نظرهای دیگران قرار بگیرید. از آن‌ها راهنمایی بخواهید و در مسیر درست به سمت مقصدتان باشید.

گاهی درراه خود برای خشنود کردن دیگران، مسیرتان را عوض می کنید و با این تغییر جهت نه‌ تنها دیگران را راضی نگه نمی دارید. بلکه خود را نیز نمی‌توانید راضی کنید و چون به جهت‌های مختلف کشیده می‌شوید راه اصلی رسیدن به مقصد را از دست می‌دهید. شادی بزرگ‌ترین هدیه‌ای است که می‌توانید به دیگران بدهید، زیرا در وضعیت شادی خوش‌حالی و سپاس‌گزاری، کاملاً به منبع انرژی مثبت و یک جریان ناب متصل هستید و وجود واقعی‌تان در شما جاری است و وقتی در چنین وضعیت ارتباطی باشید، به هر چیز یا هرکسی که فکر کنید از این وضعیت سود می‌برند.

هیچ‌کس دیگری برای برآورده شدن اهدافش نیازمند شما و اعمالتان نیست، زیرا همه به‌گونه‌ای یکسان به جریان خوشبختی یابی ابدی دست دارند. بیشتر کسانی که این موضوع را نمی‌دانند فقدان توانایی حس خوب آزارشان می‌دهد و از شما می‌خواهند که کاری کنید تا باور کنند که می‌توانند حسی خوب داشته باشند؛ اما نه‌تنها با مسئول کردن شما در شاد کردنشان، شمارا در وضعیتی نامطلوب قرار می‌دهند بلکه خودشان را نیز در تنگنا می‌گذارند زیرا آن‌ها نمی‌توانند رفتارهای دیگران را کنترل کنند و اگر چنین کنترلی برای شادی آن‌ها ضروری باشد، واقعاً برایشان مشکل‌ساز است.

نقد کتاب بازی برنده ها

پیام کتاب بازی برنده ها بسیار تکان‌ دهنده و درعین‌ حال ساده است: شما از یک منبع سرشار از عشق و سلامتی هستید. وقتی با آن منبع هماهنگ شوید، می توانید قدرت منبع انرژی‌تان را دوباره به دست آورید. قدرت برآورده کردن آرزوهایتان دوباره از آن شما می‌شود، سلامتی را بار دیگر کسب می کنید، فراوانی جایگزین کمبود می شود و هدایت الهی را به شکل درست در موقعیت‌های کاملاً دقیق خواهید یافت.

تعداد بازدید: 551 بار

Esther%20 %20Jerry%20Hicks%20 %D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%20%D9%88%20%D8%AC%D8%B1%DB%8C%20%D9%87%DB%8C%DA%A9%D8%B3 2

عنوان کتاب: بازی برنده ها

برنده ها برد می خواهند و بازنده ها نباختن

نویسندگان: استر هیکس و جری هیکس 

مترجم: فرناز کامیار

تعداد صفحات کتاب: 190 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2.5 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

کتاب خانه ی دوست کجاست که ۳۸۸ صفحه دارد بخش دیگری از صفحه‌های خود را به نقدهای برتر سال ۶۷ درباره‌ این اثر سینمایی اختصاص داده است. این نقدها که در روزنامه‌ها و مجله‌های متعددی به چاپ رسیده‌اند نظرها و آرای متفاوتی...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 477
داستاني برگرفته از ذهن نويسنده، همراه با اتفاقاتي كه دقيقا در تاريخ رخ داده اند و شخصيت هايي حقيقي كه مسير افتخار، وفاداري و وظيفه شناسي را در پيش گرفته اند. روايتی از پارميون شخصيتی فراموش شده در دل تاريخ...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 160

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *