قدرت جهانی شش مرد

قدرت جهانی شش مرد (nbookcity.com)

دانلود کتاب قدرت جهانی شش مرد

کتاب قدرت جهانی شش مرد یکی از داستان‎ های برادران گریم است. داستانی که تمام جذابیت ‎های یک داستان افسانه‎ ای را دارد و روایت‎گر نتیجه ‎ی شجاعت، هم‎فکری و دوستی است و طمع و غرور، خودخواهی و بدطینتی را نکوهش می‎ کند.

یاکوب و ویلهم گریم، برادران آلمانی، شاید جزو بزرگترین و تاثیرگذارترین نویسندگان کودک باشند. آن‎ها با سفرهای فراوان قصه‎ های زیادی را از سراسر آلمان جمع‎ آوری کردند که همه‎ ی ما با آن‎‌ها خاطره داریم و بارها این داستان‎ های ماندگار را شنیده‎ایم. داستان ‎هایی مثل شنل قرمزی ، سیندرلا، سفر به سرزمین سحر و پری، آثاری هستند که هنوز هم جذابیت دارند و می‎ توان آن‎هارا بارها خواند و لذت برد.

خلاصه کتاب

در داستان کتاب قدرت جهانی شش مرد سربازی قصد می‎ کند که در دنیا سفر کند و شگفتی ‎های آن را ببیند. در این مسیر، با پنج مرد دیگر مواجه می ‎شود که هرکدامشان قدرتی عجیب و منحصر به فرد دارند؛ یکی به سرعت باد می ‎دود، دیگری با نفس خود آسیاب ‎های بادی را به حرکت در می ‎آورد و آن یکی، با تکان دادن کلاهش می ‎تواند سرمای شدیدی ایجاد کند. آن‎ ها به دربار می ‎روند و قراری عجیب با پادشاه می‎ گذارند. قراری که باید با همکاری هر شش نفرشان انجام شود تا بتوانند زنده بمانند.

بخشی از متن کتاب

آنها باهم همسفر شدند و به راه خود ادامه دادند. هنوز مسیر زیادی را نرفته بودند که چشمشان به مردی افتاد که کلاه مسخره ای را سمت راست سرش، درست بالای گوشش گذاشته بود. مرد کاردان به او گفت: «ببخشید، عرض ادب. کلاهتان را درست روی سرتان بگذارید. این طوری کاملا شبیه یک دلقک حسابی به نظر می آیید.» مرد کلاه به سر گفت: «من نمی توانم این کار را بکنم. اگر کلاهم را درست روی سرم بگذارم، یخبندان بزرگی پدید می آید. یخبندانی که حتی پرندگان در آسمان یخ می زنند و به زمین می افتند و می میرند.» مرد کاردان گفت: «عجب! پس تو هم با ما همراه و همسفر شو. ما شش نفر در این جهان بی کران راهی سفری دورودراز و باهم همسفر خواهیم شد.» آنها باهم رفتند و رفتند تا به شهری رسیدند.

در پایان امیدواریم از خواندن کتاب قدرت جهانی شش مرد لذت ببرید. این کتاب برای کودکان و نوجوانان عزیز مناسب می باشد.

تعداد بازدید: 199 بار

Brothers%20Grimm%20 %D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%20%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D9%85 4

عنوان کتاب: قدرت جهانی شش مرد

نویسنده: برادران گریم

( یاکوب لودویک کارل گریم و ویلهلم کارل گریم )

مترجم: غلامرضا امامی

تعداد صفحات کتاب: 33 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 10 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

احساس نو زیبایی که همه ما در بچگی داشتیم این بود که همه چیز را خوب می دانستیم . هر روزمان نوید دهنده سرگرمی ها و رویدادهای تازه است و اینکه هیچ چیز شادی مان را نقش برآب نخواهد کرد.
بروزرسانی: 8 ماه قبل
تعداد بازدید: 7424
فِلوطین یا اِفلوطین یا پلوتینوس به گونه‌ای آخرین فیلسوف متأثر از تمدن یونان است. او متولد ۲۰۴ یا ۲۰۵ میلادی است. در مورد زادگاهش، در زندگی نامهٔ او به قلم «فرفوریوس صوری» مطلبی وجود ندارد...
بروزرسانی: 6 ماه قبل
تعداد بازدید: 1195

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *