بخواهید تا به شما داده شود

آخرین ویرایش: 3 هفته قبل
بخواهید تا به شما داده شود (nbookcity.com)

دانلود کتاب بخواهید تا به شما داده شود 

کتاب بخواهید تا به شما داده شود راهنمایی می‌کند تا با تغییر در دیدگاه و روحیه خود، زندگی مثبت‌تر و معنوی‌تری را تجربه کنید.

کتاب پیش رو، اثر استر هیکس و جری هیکس یک کتاب توسعه شخصی است که با تمرینات متنوع و عملی، به شما کمک می‌کند تا با بهبود نگرش و افکار خود، بتوانید به آنچه در زندگی می‌خواهید دست پیدا کنید و راه‌های رسیدن به خواسته‌هایتان را ساده‌تر و هموارتر کنید.

در این کتاب، نویسندگان به توجه به افکار و احساسات خود و نحوه ارتباط آنها با جهان پرداخته و توصیه‌هایی برای بهبود کیفیت زندگی ارائه می‌دهند. آنها به تأکید بر جذب مثبت و رسیدن به حالت انسجام با خود و جهان اشاره می‌کنند.

خلاصه کتاب

کتاب بخواهید تا به شما داده شود یکی از معروف‌ترین کتاب‌ها در زمینه خودپروری و رشد روحی است. این کتاب با ارائه ی راهکار، شما را به سمت داشتن زندگی خوب و موفقیت درهر زمینه ای هدایت می‌کند. چند نکته کلیدی از این کتاب را در ادامه می‌خوانیم:

  • قانون جذب: نویسندگان به قانون جذب اشاره می‌کنند که بر اساس آن، افکار و احساسات ما انرژی مثبت یا منفی را جذب می‌کنند. اگر متمرکز به افکار و احساسات مثبت باشید، اتفاقات مثبتی را جلب خواهید کرد.
  • معنویت و رشد روحی: کتاب تأکید دارد که توسعه معنویت و رشد روحی به دستیابی به آرزوها و اهداف ضروری است. این ایده‌ها به شما کمک می‌کنند تا با زندگی از دید معنوی‌تری برخورد کنید.
  • مراحل پذیرش و تغییر: نویسندگان کتاب بخواهید تا به شما داده شود به مراحل تغییر و پذیرش اشاره می‌کنند و توصیه می‌کنند که برای تحولات مثبت در زندگی، باید از تغییر بهره برد.
  • فرایند خواستن و دریافت: کتاب شیوه‌ هایی را برای ایجاد خواسته‌های مثبت و به دست آوردن آنها توضیح می‌دهد. این فرآیند شامل تأکید بر افکار مثبت، تأثیرگذاری بر احساسات خود، و ایجاد انرژی مثبت است.
  • جذب فراوانی: نویسندگان معتقدند که شما می‌توانید آرزوها و اهداف خود را با تمرین و اعتماد به خودتان به دست آورید. ایجاد تصویر سازی مثبت و تمرین روزانه نقش مهمی در این فرآیند دارد.

کتاب بخواهید تا به شما داده شود اثری فوق العاده است که کمک می‌کند برداشت واقعی از آنچه دور و برمان اتفاق می‌افتد، داشته باشیم و البته مرحله به مرحله توانایی درک گفته‌های کتاب بیشتر می‌شود. فهمیدنِ امکانات قدرمندی که وجود دارند و توانایی ما در استفاده از آنها به شدت قدرت آفرینش و دریافت کردن می‌دهند!

آموزه های کتاب بخواهید تا به شما داده شود

کتاب فوق یک اثر ماندگار و بسیار تاثیر گذار است که می‌توانید در لابه لای اکثر قفسه های کتاب فروشی شهر پیدا کنید. استر و جری هیکس نام‌شان در لیست محبوب ترین نویسندگان نیویورک تایمز قرار دارد. این کتاب در حال حاضر در بیش از صد کشور دنیا در حال فروش است. استر هیکس در سال 2006 در فیلم راز حضور پر رنگی داشت و همین دلیلی شد تا از او به عنوان مربی و نویسنده قانون جذب یاد کنند.

استر هیکس از قوانین این جهان با اطلاع است به همین دلیل توانست زندگی خود را فراتر از دیگران بسازد. استر هیکس علاوه بر ثروت و آرامش توانسته با آبراهام هیکس راهنمای معنوی درونش ارتباط برقرار کند و از آن برای مشکلات زندگی خود یاری بگیرد. کتاب بخواهید تا به شما داده شود نیز با کمک آموزه های آبراهام هیکس نوشته شده است که این موضوع باعث شده این کتاب جالب تر و متفاوت تر از سایر کتاب ها باشد

بخشی از متن کتاب

هرچه چیزهای بیشتری برای شکرگزاری پیدا کنید، احساس بهتری پیدا می‌کنید و هرچه احساستان بهتر شود، دوست دارید بیشتر آن را انجام دهید و هرچه بیشتر آن را انجام دهید، احساس بهتری را تجربه خواهید کرد و وقتی بیشتر و بیشتر آن را انجام دهید، احساستان عالی می‌شود. قانون جذب با حرکت پرقدرت این افکار و احساسات مثبت، به شما کمک می‌کند که با کمترین زمان و با حداقل تلاش، ندای درونی‌تان را که همسو با خود واقعی‌تان است، پیدا کنید.

در احساس این وضعیت ارتعاشی شگفت‌انگیز، یعنی جایی که هیچ مقاومتی وجود ندارد، شما در حالت دریافت فوق‌العاده‌ای خواهید بود؛ در این حالت، در وضعیت ارتعاشی قرار می‌گیرید که هر آنچه بخواهید به‌راحتی به سمت شما جریان می‌یابد و آن را در زندگی خود تجربه می‌کنید. هرچه حس بهتری برای دریافت داشته باشید، بیشتر دریافت خواهید کرد. (ص87 کتاب بخواهید تا به شما داده شود)

اگر هنگام شروع این بازی، ارتعاش‌تان به‌اندازۀ کافی به این ارتعاشات بزرگتر نزدیک باشد، و به‌راحتی و به‌سرعت خودتان را در حال صعود به حس‌های بهتر ببینید، پس در این صورت تا زمانی که وقت دارید و تا زمانی که حس خوبی به شما می‌دهد، به بازی شکرگزاری ادامه دهید و غرق در شکرگزاری چیزهای اطرافتان شوید.

اگر این بازی را انجام دادید ولی متوجه شدید که احساس خوبی به شما نمی‌دهد، اگر با تمرکز بر روی فکرهای خوشایند، یکی پس از دیگری، باز هم تأثیری در خود نمی‌بینید، اگر این دستورالعمل به هر نحوی شما را آزار می‌دهد، پس بهتر است به این کار ادامه ندهید و دستورالعمل بعدی را انتخاب کنید. (ص88 کتاب بخواهید تا به شما داده شود)

حتی اگر چیزی در مورد قانون جذب نمی‌دانید یا حتی اگر از ارتباطتان با منبع انرژی‌ خود سر در نمی‌آورید، تکرار این دستورالعمل باعث می‌شود بدون اینکه بدانید، هنر پذیرش را تمرین کنید و همه چیزهایی که رویای داشتن آنها را داشتید، به صورت واقعی در زندگی خود تجربه کنید. شما وقتی در حالت شکرگزاری هستید، هیچ مقاومتی در ارتعاش‌تان وجود ندارد. مقاومت، تنها باعث می‌شود که از رسیدن به خواسته‌هایتان دور بمانید.

نکوداشت های کتاب

  • کتاب بخواهید تا به شما داده شود نقشه راه ارتقای خود و رسیدن به زندگی شاد است.
  • این کتاب گنجینه‌ای ارزشمند برای زندگی است و می‌تواند کل زندگی یک فرد را تغییر دهد!
  • این کتاب بی‌نظیر است و اطمینان داریم که برای شما سودمند خواهند بود.
  • آموزه‌ هایی که در این اثر از هیکس وجود دارند، قدرتمندترین و متحول‌ کننده‌ترین آموزه‌ هایی هستند که در طول زندگی با آن‌ها برخورد داشته‌ام و با عمل کردن به آن قطعا زندگی شما دگرگون می‌شود.
  • کتاب بخواهید تا به شما داده شود می تواند یکی از آن کتاب های اسرار آمیز فوق العاده باشد که شما می توانید هر صفحه از آن را که می خواهید باز کنید و به شما راهکار دقیق و بینش درستی که در آن زمان به آن نیاز دارید را می دهد.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

برای تغییرات بنیادی و اساسی در زندگی باید چه کرد؟ آیا با استفاده از قوانینی خاص می‌توان در تمام جنبه‌های زندگی، روابط، سلامتی، ثروت و … تحول بزرگی ایجاد کرد؟ کتاب بخواهید تا به شما داده شود 22 راهکار  به خوانندگان می‌آموزد که با قانون جذب می‌توان حال خوب داشت و این حال را در لحظه لحظه زندگی داشت و در نهایت به موفقیت رسید.

با خواندن کتاب حاضر، خواهید فهمید که چگونه روابط، مسائل مربوط به سلامتی، امور مالی، نگرانی های شغلی و موارد دیگر تحت تأثیر قوانین جهانی است که حاکم بر زمان- فضا- واقعیت شماست. و فرایندهای قدرتمندی را کشف خواهید کرد که به شما کمک می کند با جریان مثبت زندگی پیش بروید.

حق طبیعی شماست که زندگی ای سرشار از چیزهای خوب داشته باشیدو این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه از هر طریق این کار را انجام دهید! کتاب بخواهید تا به شما داده شود به خوبی توضیح می دهد که چگونه زندگی‌ای که خودتان دوست دارید را داشته باشید و دیگر قربانی شرایط نباشید. در این کتاب یاد می‌گیرید که:

  • میان خود و آرزوهایتان فاصله ای احساس نکنید و با موانعی که در رسیدن به مسیرتان وجود دارد بجنگید.
  • چگونه ارتعاش وجودی تان را با خواسته هایتان همسو کنید.
  • با آرامش و تمرکز بر خواسته های خود می‌توانید به موفقیت برسید.

نقد کتاب بخواهید تا به شما داده شود

نویسندگان در کتاب بخواهید تا به شما داده شود راهکارهایی را می‌آموزند تا مخاطب بداند باید چه کند تا خواسته‌های او برآورده شود. در مرحله اول نویسندگان  احساس مخاطب را به عنوان کلیدی‌ترین و مهم‌ترین عامل شناسایی می‌کنند و از مخاطب می‌خواهند که حواس خود را جلب آن کند که بداند در هر لحظه چه وضعیتی دارد.

در حقیقت آنچه استر و جری هیکس تلاش می‌کنند که بگویند این است که همیشه نباید همه چیز در وضعیت مطلوب ما باشد تا احساس خوشایندی داشته باشیم. کتاب حاضر دارای دو بخش با عناوین «مسائلی که ما از آن‌ها آگاهیم، چیزهایی که شاید فراموش کرده باشید و مهم است که یادتان آوریم» و بخش دوم «فرآیندهایی که کمک می‌کنند چیزی را که حالا به یاد آورده‌اید، به دست بیاورید».

در بخش اول نویسندگان در بستر مطالبی 22گانه تاثیر احساس و مدیریت احساس را بررسی می‌کنند و وارد جزییاتی می‌شوند که در نهایت به خواننده می‌گوید در هر بازه زمانی احساسی باید چطور عمل کنند. در بخش دوم هم نویسندگان از فرآیندی که باعث تولید ارتعاش و تفاوت در زندگی می‌شوند صحبت می‌کنند.

استر هیکس از شناخته شده ترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی است که همراه با همسرش کتاب های روان شناسی موفقیت زیادی را روانه‌ی بازار کرده اند و کتاب های آنها همواره جزو پرفروش ترین های نیویورک تایمز بوده است.

اگر می‌خواهید بدانید چطور می‌توان با قانون جذب به هر آنچه می‌خواهید برسید کتاب بخواهید تا به شما داده شود برای شماست.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 2,824 بار

Esther Weaver Jerry Hicks استر و جری هیکس0

عنوان کتاب: بخواهید تا به شما داده شود

یاد بگیرید آرزوها و خواسته هایتان را به عینیت درآورید

کتابی برای ایجاد آرامش و تحول در زندگی شما

نویسندگان: استر هیکس و جری هیکس

مترجم: علی عباسی

تعداد صفحات کتاب: 453 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 4.14 مگابایت

نوع فایل: (ZIP) PDF

منبع: شهر کتاب

نوشته‌های مشابه

کتاب حاضر با رویکردی کاملاً متفاوت، روش هایی را به شما نشان می دهد که مدام آن شادی عمیق و درونی را که در عمق وجودتان نهفته است، احساس کنید؛ نوعی شادی که از مرز دلیل و واسطه فراتر رفته...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 865
گفت‌ وگو بخش مهمی از زندگی انسان محسوب می‌شود و در صورت استفاده‌ی صحیح از آن، می‌توانید گره از مشکلات بسیاری باز کنید و با دیگران به تعامل و ارتباطی مسالمت‌ آمیز برسید. همچنین...
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 1983

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *