رویاهای تحقق یافته

قیمت اصلی 52.000 تومان بود.قیمت فعلی 36.000 تومان است.

جزو کتاب‌های پرفروش در دنیا

نویسنده: وین دایر (وین والتر دایر)

مترجم: علی عباسی

تعداد صفحات کتاب: 133 صفحه

حجم فایل: متغیر

کتاب رویاهای تحقق یافته pdf

دانلود کتاب رویاهای تحقق یافته pdf

کتاب رویاهای تحقق یافته توسط وین والتر دایر نویسنده کتاب های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی به رشته تحریر درآمده است.

در سفری که در کتاب حاضر همراه آن خواهید بود، با توانمندی‌های خودتان آشنا خواهید شد که مهم‌ترین آن‌ها قدرت خلاقیت شما است. از سوی دیگر، بد نیست بدانید بزرگترین نعمتی که به شما هدیه داده شده، قدرت تخیل شماست.

خلاصه کتاب

کتاب رویاهای تحقق یافته پرفروش‌ترین کتاب وین دایر است که در سال 2012 به چاپ رسیده. این کتاب فوق العاده، پتانسیل آن را دارد که دگرگونی عظیمی در زندگی خواننده خود ایجاد کند. در این اثر با دنیای درون‌تان آشنا خواهید شد و یاد خواهید گرفت زندگی معنوی را با توجه به هویت الهی‌تان سپری کنید.

هر چیزی که مشاهده می‌کنید؛ روزی در عالم تخیل کسی بوده است و هر آنچه در آینده خلق خواهد شد، ابتدا باید در تخیل کسی قرار گیرد. یاد خواهید گرفت زندگی‌تان را آن‌طور که در عالم تخیل‌تان به تصویر می‌کشید؛ خلق کنید.

در فصول ابتدایی کتاب رویاهای تحقق یافته نویسنده تمام تلاش خود را می‌کند که باور جدیدی از هویت واقعی و اصیل‌تان به شما معرفی کند، حقیقتی که شاید تا به امروز هیچ آشنایی با آن نداشید.

سپس طی 9 فصل روش‌ها و تکنیک‌های فوق العاده‌ای را مطرح می‌کند که به جرات می‌توان گفت امکان ندارد شخصی روش‌های مطرح شده در این کتاب را به کار گیرد و زندگی‌اش دچار دگرگونی بنیادی نشود.

بخشی از متن کتاب

در کتاب رویاهای تحقق یافته می‌خوانیم: شما از توانایی و سطح بالایی از آگاهی بهره مند هستید که به احتمال زیاد از آن شناختی ندارید. این سطح ازهوشیاری و توانایی بسیار فراتر از سطح معمولی آگاهی شما است که با آن خو گرفته اید. در این سطح تحقق رویاها و خواسته های شما نه تنها امکان پذیر است بلکه تضمین شده است.

پس از حدود یک‌سال و نیم مطالعه و مراقبه تصمیمی گرفتم مبنی بر اینکه کتابی را در زمینه تحقق رویاها بنویسم. من با تمام وجود این واقعیت را تجربه کرده ام که چگونه خواسته ای را که با قدرت ذهن خود برآن تمرکز کرده ام. بعد از مدت زمانی به حقیقت زندگی من تبدیل شده است. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که منظور از سطح هوشیاری والا آموزه ای مرموز و اسرارآمیز نیست که باید آن را یاد بگیرید تا بتوانید به سعادت برسید.

بلکه در این کتاب تمام تلاش خود را کرده ام که به شما این پیام را برسانم که خلق رویاها و خواسته هایتان امکان پذیر است تنها کافی است باوری که نسبت به خودتان دارید را تغییر دهید. به عبارتی باید این باور را که در این دنیای مادی و زندگی کوتاهی که در اختیار دارید به دستاورده ی محدودی می توانید برسید را کنار بگذارید.

سخن نویسنده در مورد کتاب

وین دایر در کتاب رویاهای تحقق یافته می‌گوید: شما را به چالش می کشم که در نظام باورهای خود به صورت بنیادی تغییرایجاد کنید. از این جهت از کلمه بنیادی استفاده می کنم زیرا که این نظام باورهای محدوداز زمان به دنیا آمدن شما  تحت تاثیر محیط اطراف و فرهنگی که در آن بزرگ شده اید بوده است.

از بدو تولد نزدیک ترین افراد به شما، تمام تلاش خود را می کردند که بتوانید دربزرگسالی به یک زندگی عادی و معمولی دست پیدا کنید به عبارتی آنها تمایل داشتند که آنچه زندگی به شما ارایه می کند را بدون چون و چرا بپذیرید.

در نهایت شما به این باور رسیده اید که در این زندگی کوتاه و محدود نمی توانید به رویاها و خواسته های خود دست یابید بنابراین می خواهم بگویم سطح بالایی از آگاهی وجود دارد اگر بخواهید می توانید به آن دست یابید در آن سطح می توانید خواسته های خود را تحقق بخشید.

اما قبل از آن باید تصمیم بگیرید که باورخود را نسبت به خودتان به عنوان یک موجود عادی و معمولی تغییردهید. در تمام کتاب رویاهای تحقق یافته هر آنچه را که درباره آن تحقیق کرده‌ام و یاد گرفته‌ام و اجرا کرده‌ام و در نهایت به آنها یقین پیدا کرده ام را با شما در میان می گذارم.

جملاتی از کتاب رویاهای تحقق یافته

  • مردان بزرگ بخت و اقبال را مطیع خود می‌سازند.
  • تخیل مهم‌تر از دانش است. دانش محدود است، اما تخیل فرمانروای عالم است.
  • حس کنید آرزو و خواسته شما تحقق پیدا کرده‌اند تا خواسته و آرزویتان برآورده شود.
  • اکثر مردم به‌ صورتی زندگی می‌کنند که به هیچ‌وجه متوجه نیستند موجوداتی معنوی و الهی هستند.
  • بخشی از وجود من می‌پندارد که من زندگی را باخته‌ام و بخشی از وجود من می‌اندیشد که من هویت الهی دارم.
  • تنها یک نقطه از جهان هستی وجود دارد که در آن‌جا می‌توانید از موفقیت خودتان مطمئن شوید و آن نقطه در درون شماست.

نقد کتاب رویاهای تحقق یافته pdf

اگر کتاب های خودپروری و انگیزشی را دنبال می‌کنید، حتما باید کتاب رویاهای تحقق یافته را مطالعه کنید! قوه تخیل این توانایی را دارد که بر اساس میزان توجه و تمرکز شما هر آنچه را بخواهید به واقعیت تبدیل کند. هنگامی که تصمیم می‏‌گیرید زندگی خود را متحول کنید ممکن است با مشکلات زیادی مواجه شوید.

باید قاطعانه بر تحقق رویاها و خواسته‏‌هایتان توجه و تمرکز کنید. هرگز اجازه ندهید فشارها و عوامل بیرونی تمرکزتان را از خواسته ‏‌هایتان منحرف کنند زیرا تمام موفقیت‌‏ها و دستاوردهای‏تان به میزان تمرکز و توجه ‏تان بستگی دارد.

وین دایر، با نام کامل وین والتر دایر، بیشتر دوران کودکی و نوجوانی خود را در پرورشگاه گذراند. این تجربه تأثیر بسیاری بر روحیه‌ی او گذاشت و مسیر آینده‌ی او را مشخص کرد. وین دایر فعالیت حرفه‌ای خود را در دانشگاه سنت جان و به عنوان پژوهشگر آغاز کرد. او در این سال‌ها در روزنامه و مجلات یادداشت می‌نوشت. همچنین به صورت پاره‌وقت به روان‌درمانگری می‌پرداخت، تا اینکه یک اتفاق نام او را بر سر زبان‌ها انداخت.

وین دایر در دانشگاه سنت جان در زمینه‌ی افزایش انگیزه و دوری از افکار منفی سخنرانی کرد. دانشجویان با شنیدن سخنان او، شیفته‌ی تعلیمات و نگاهش به زندگی شدند و در کلاس‌های خصوصی او ثبت‌نام کردند. در همین برهه بود که وین دایر انتشاراتی تأسیس کرد و اولین کتاب خود را با عنوان «باورهای غلط شما» منتشر کرد.

وین دایر بجز کتاب رویاهای تحقق یافته چندین کتاب دیگر نوشته که همگی آن‌ها در فهرست کتاب‌های پرفروش قرار گرفته‌اند.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1532 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رویاهای تحقق یافته”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *