کتاب بیت کوین

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
بیت کوین (nbookcity.com)

دانلود کتاب بیت کوین

کتاب بیت کوین با عنوان فرعی پول الکترونیکی به زبان ساده کاری است از شرکت پریپتو و ترجمه بهروز خدارحمی.

کدام کتاب بیت کوین بهتر است؟ بزرگ ترین منابع آموزشی دنیا، کتاب ها و متونی هستند که به صورت سنتی در اختیار بشر بوده اند و بعدها به عناون و اشکال مختلف از قبیل صوت و ویدیو و غیره تبدیل شدند. در بحث های جدید و بروز مانند ارزهای دیجیتال و در صدر آن بیت کوین به عنوان محبوب ترین، استفاده از منابع جدید و آپدیت شده اهمیت بالاتری پیدا می کند. این موضوع را می توان از دو منظر مورد بررسی قرار داد. مورد اول اینکه همواره در ورود به بازار ارزهای دیجیتال و به طور کلی بحث های معاملاتی بازار سرمایه، تاکید موکد بر روی مطالعات دقیق و آموزش مدون و تخصصی است.

برای این آموزش علاوه بر عواملی مانند اساتید حرفه ای و مجرب، استفاده از کتب و منابع امتحان پس داده نیز اهمیت بالایی دارند. مورد دوم به این برمی گردد که آیا کتاب های متنی و کاغذی از بیخ و بن روش خوبی برای یادگیری در حوزه بیت کوین هستند؟ با توجه به ماهیت دیجیتالی و وب محور این ارز محبوب، نیاز به روز رسانی فرد آموزنده چه خواهد شد؟ پاسخ در یک جمله کلیشه ای نهفته است. وجود مشترکات و مبانی معاملاتی به همراه آخرین نسخه های تجارب عملی نویسندگان از بازارهای سرمایه در کتب موجود است و برای رفع نیاز بروز بودن، ارتباط با اینترنت ضروری به نظر می رسد.

خلاصه کتاب

بیت کوین واقعا چیست؟ چطور ممکن است پول دیجیتال وجود داشته باشد؟ آیا بیت کوین هم نوعی پول اینترنتی است؟ آیا باید در مورد این نوع پول نگران باشیم یا باید از آن دوری کنیم؟ اخباری که درباره ی بیت کوین می شنویم معمولا بسیار سطحی و فاقد جزئیات است. ممکن است مقالاتی بخوانید راجع به کسانی که پولشان را از دست داده اند یا از بیت کوین برای خریدهای غیرقانونی در بازار سیاه استفاده کرده اند. یا شاید داستانهای شگفت انگیزی درباره ی موفقیت افراد و شرکتهای تجاری با استفاده از بیت کوین خوانده باشید.

خوانندگان عزیز، هیچ واهمه ای نداشته باشید. کتاب پیش رو پرده از این راز برمی دارد و حقایق را برملا می سازد. این کتاب در کمال صبر و حوصله توضیح می دهد که بیت کوین واقعا چیست. همچنین درباره ی برخی امکانات این فناوری الهام بخش و به طرز شگفت آوری اخلالگر، بحث می کند و بعضی مزایای احتمالی آن برای همگان را برمی ش مرد. شاید بیت کوین نیز بتواند به شیوه ای شبیه عملکرد اینترنت در چند دهه ی گذشته، زندگی ما را دستخوش تغییرات کند. به طور خلاصه، این کتاب همه ی آنچه باید برای شروع بدانید، بیان خواهد کرد. پس، منتظر چه هستید؟ بهتر است هر چه سریع تر شروع کنید.

کتاب بیت کوین مطلب موردنیاز جهت استفاده از بیت کوین را به‌طور کامل در طی فصل‌های زیر شرح داده است که عبارت‌اند از:

  • اصول بیت کوین
  • بانکداری با بیت کوین
  • استفاده از بیت کوین در کسب‌وکار
  • بخش ده‌تایی‌ها

بخشی از متن کتاب

اگر قصد ندارید بیت کوین های خود را در ابتدا خرج کنید، کیف پول های کاغذی به عنوان امن ترین شیوه ی نگهداری آنها طبقه بندی می شود. هنگامی که بیت کوین را به یک آدرس ارسال می کنید، آنها در زنجیره ی بلوکی ذخیره می شوند؛ اما برای آنکه بتوان آنها را خرج کرد، به کلید خصوصی نیاز است. همان طور که اشاره شد، این کلید یک رشته ی طویل حرفی عددی است و هنگامی که به یک کیف پول بیت کوین پیوند داده می شود، همه ی کوین های همراه آن، از طریق کیف پول برای خرج کردن در دسترس قرار می گیرند.

بنابراین، یک کیف پول کاغذی روشی بسیار امن برای نگهداری از بیت کوین های شماست؛ اما مانند هر چیز دیگری در مقوله ی بانکداری، لازم است مطمئن شوید که به خوبی مراقب کلید خصوصی تان هستید. در هنگامی که یک کیف پول کاغذی ایجاد می کنید، مطمئن شوید به اینترنت متصل نیستید. اگر متصل باشید، احتمال دارد یک بدافزار داده های شما را رهگیری کند، کلید خصوصی تان را ثبت کند و بعدها به کوینهایی که ش ما در آدرس بیت کوین خود نگهداری می کنید، دسترسی یابد. و در ادامه، دستورالعمل گام به گام ایجاد کیف پول کاغذی آمده است.

در اینجا یک خودآموز سریع درباره ی نحوه ی ایجاد کیف پول کاغذی ارائه می شود. سرویسی که برای این فرایند به کار می رود BitAddress.org است و آسان ترین مکان ایجاد کیف پول های کاغذی جدید برای بیت کوین به حساب می آید. در ادامه، مراحلی که برای آماده سازی مناسب کیف پول کاغذی، ظرف چند دقیقه لازم است، به ترتیب آمده است. ۱. از طریق مرورگر دلخواهتان به آدرس http://bitaddress.org رجوع کنید. ۲. صفحه ای شبیه شکل ۱-۵ می بینید که به طور خودکار آدرس های جدید بیت کوین و کلیدهای خصوصی برای ش ما ایجاد می کند. نشانگر ماوس را کمی حرکت دهید و در کادر متن، یک متن تصادفی وارد کنید تا میزان تصادفی بودن آدرس ها و کلیدهایتان افزایش یابد…

نقد کتاب بیت کوین

بیت کوین For Dumnrries تاریخچه ی مختصری از این فناوری جالب و جذاب، بیان کرده و بیت کوین را به عنوان یک مفهوم و محصول، بررسی کرده است. نشانتان می دهیم که چگونه در امنیت کامل یک کیف پول برای پس انداز کردن بیت کوین های خود ایجاد کنید. در فرایند به دست آوردن بیت کوین، راهنمایی تان می کنیم. استفاده های احتمالی بیت کوین را توضیح می دهیم و درباره ی ظرفیت های بالقوه ی کسب درآمد از آنها نیز صحبت می کنیم.

اشاره ای هم به مقررات و چارچوب های حقوقی ای خواهیم کرد که در حال حاضر در این حوزه وجود دارد. درباره ی بیت کوین مفصل صحبت می کنیم و توضیح می دهیم که چطور می توان با آن سروکار داشت و چرا گاهی ممکن است ارزش درگیر شدن نداشته باشد.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 196 بار

%D8%A8%DB%8C%D8%AA%20%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86%20 nbookcity.com 1

عنوان کتاب: بیت کوین

(پول الکترونیکی به زبان ساده)

نویسنده: شرکت پریپتو

مترجم: بهروز خدارحمی

تعداد صفحات کتاب: 222 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 13.3 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

مهم‌ترین هدف و دغدغه اصلی نگارنده این اثر مساله‌هایی بود که بسیاری از افراد در طول زندگی‌شان با آن سر و کار دارند. برای مثال چطور می‌توان اثری شیوا و خلاقانه آفرید و هم زمان از پس مخارج زندگی هم برآمد. آیا بهتر است تمام انرژی...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1074
از طریق داستان های ذکر شده در کتاب،نویسنده گزارشی تکان دهنده از ناپدید شدن های رخ داده در اطراف ما ارائه می دهد و روند انقراض را به عنوان یک مفهوم، از اولین بیان آن توسط ژرژ کووویر در پاریس انقلابی تا امروز...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 720

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *