رازهای ساده خوشبختی برای زنان

رازهای ساده خوشبختی برای زنان (nbookcity.com)

دانلود کتاب رازهای ساده خوشبختی برای زنان

کتاب رازهای ساده خوشبختی برای زنان حاوی خاطراتی است از زنان معروف و گمنامی که با عشق و امید نقش های زیبای زن بودن را در زندگی ایفا کرده‌اند.

آنها همسران، مادران، و انسان هایی عاشق و توانا بوده‌اند، امید داده‌اند و امید گرفته‌اند، با همسران خود، پیوندهای ناگسستنی بسته‌اند و فراز و نشیب های زندگی را گاه تنها و گاه همراه شریک زندگی خود شجاعانه پیموده‌اند و هیچ گاه خسته و درمانده نشده‌اند. این اثر در زمینه کسب موفقیت در برقراری روابط میان اشخاص بسیار کاربردی و خواندنی است.

برای داشتن یک زندگی خوب و راحت و به دست آوردن خوشبختی، راه های زیادی وجود دارد. برای دانستن راز خوشبختی در زندگی مشترک بایستی به این نکته توجه داشت که زمانی که زن و شوهر خوشبخت در زندگی وجود داشته باشند مـي توانند یک خانواده خوشبخت را تشکیل دهند و به دنبال آن صاحب فرزندان خوشبخت باشند. کتاب حاضر اثر مشترک جک کنفیلد و مارک ویکتور هنسن در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

خلاصه کتاب

خوشبختی مفهومی انتزاعی است. اساسا نمی توان کسی را خوشبخت یا بدبخت نامید! به این دلیل که خوشبختی برای هرکسی تعریف خاص خودش را دارد. هر انسانی شرایط زندگی متفاوتی نسبت به دیگران دارد. از شرایط جسمی و ظاهری بگیرید تا شرایط روحی، فکری و روانی. اما با وجود همه این تفاوت ها، برخی اشتراکات هم وجود دارد که با رعایت آن می توان حس آرامش و خوشبختی را در زندگی تجربه کرد. کتاب رازهای ساده خوشبختی برای زنان داستان‌های کوتاهی روایت می‌کند و در هر داستان یکی از نیازهای روانی و عاطفی زنان را بیان می کند.

نویسندگان در این کتاب سعی کرده اند رازهای خوشبختی در زندگی را برای زنان بیان کنند. نکاتی که در زندگی روزمره اغلب ما اتفاق می افتد. مشکلاتی که اکثر زن و شوهر ها با آن دسته و پنجه نرم می کنند. با وجود تمام مشکلات در زندگی اما همچنان معتقدند باز هم می توان احساس خوشبختی و آرامش را ساخت. فقط کمی باور به ساختن و باور به اینکه ما هم قدرت و لیاقت این را داریم که خوشبخت و آرام زندگی کنیم.

زنان باهوش راز خوشبختی در زندگی زناشویی را می دانند. کتاب رازهای ساده خوشبختی برای زنان به خواننده یاد می دهد به راحتی می توان احساس خوشبختی کرد فقط کافی است راه آن را بدانید و آن را احساس کنید. با خواندن کتاب پیش رو می توانید به یک زندگی شاد برسید.

بخشی از متن کتاب

فرزند عزیزم یواشکی به اتاقت آمده ام تا وقتی خوابیده ای، در کنارت باشم و بالا و پایین رفتن قفسه سینه ات را به هنگام نفس کشیدن تماشا کنم. می بینم که چشم هایت را به آرامی بسته ای و حلقه های نرم و طلایی رنگ موهایت، صورت ملوست را در میان گرفته اند. دقایقی پیش بود که برای رسیدگی به امور شغلی ام در گوشه ای دنج نشستم و ناخود آگاه حوادث امروز را مرور کردم. این کار اندوه زیادی را بر وجودم انداخت و دیگر نتوانستم توجهم را به کارم معطوف سازم، به همین دلیل آمدم تا در سکوت با تو صحبت کنم. امروز صبح، وقتی دیدم لباست را با تنبلی و آرام آرام می پوشی، حوصله ام سر رفت و بهت گفتم”: این قدر فس فس نکن”!

به خاطر گم کردن بلیط نهار سرزنشت کردم، و وقتی غذایت را روی لباست ریختی با نگاهی شکوه آمیز صبحانه را از مقابلت برداشتم و گفتم”: بازم”!؟ بعد هم آهی کشیدم و سرم را تکان دادم. در این حال تو فقط با دستپاچگی به من لبخند زدی و گفتی: خداحافظ مامان”! بعدازظهر تلفنهایم را میزدم و تو در اتاقت بازی می کردی، با صدای بلند آواز می خواندی و برای خودت ادا در می آوردی، شاد و شنگول بودی و همه اسباب بازیهایت را هم روی تخت ردیف کرده بودی؛ ولی من با عصبانیت اشاره کردم که ساکت باشی و این قدر سر و صدا نکنی، بعد از آن یک ساعت دیگر هم پای تلفن گذراندم و بعد به سراغت آمدم و مثل یک گروهبان با تحکم گفتم”: این قدر وقتتو تلف نکن و تکالیفت رو انجام بده”

و تو با پشیمانی گفتی”: چشم مامان”. صاف نشستی پشت میز تحریرت و قلمت را هم دست گرفتی. بعد از آن دیگر صدایی از اتاقت نیامد. عصر وقتی پشت میزم مشغول کار بودم با تردید به من نزدیک شدی، و ناامیدانه پرسیدی”:مامان، امشب داستان می خونیم”؟ و منم فورا گفتم”: امشب نه، اتاقت هنوز بهم ریختست! چند دفعه باید اینو بهت بگم”؟ و تو سردرگم و پاورچین در حالی که سرت را هم پایین انداخته بودی به طرف اتاق خودت رفتی؛ ولی خیلی زود برگشتی، و از همان دم درب به دقت این طرف و آن طرف را نگاه کردی و من با لحنی مضطرب پرسیدم”: دیگه چی میخوای”؟ هیچی نگفتی، فقط ورجه وورجه کنان آمدی تو اتاق، دست هایت را دور گردنم انداختی و گونه ام را بوسیدی…

نقد کتاب رازهای ساده خوشبختی برای زنان

خوش­بختی در زندگی چیزی است که مـي­ توان با رفتار و گفتار مناسب، به آن دست پیدا کرد. خوش­بختی و سعادت قابل خرید و فروش نیست، زیرا در غیر  اینصورت فقرا هرگز طعم خوشبختی در زندگی را نمـي­ چشیدند. زمانیکه رضایت از زندگی را خوش­بختی بدانیم دیگر برای سعادتمند شدن به دنبال پول و ثروت نخواهیم بود. خانواده­ های فقیری هستند  که در اوج رضایت و خوش­بختی به سر مـي­ برند و با همه­ ناداری­های­شان احساس خوش­بختی مـي­ کنند. خواندن کتاب رازهای ساده خوشبختی برای زنان می تواند دید مثبت و جدیدی را به خواننده بدهد و کمک کننده باشد.

اگر از خواندن کتاب های انگیزشی لذت می برید و یا می خواهید یک پله به خوشبختی نزدیکتر شوید، پیشنهاد ما این کتاب است.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 257 بار

Jack%20Canfield%20 %20Mark%20Victor%20Hansen%20 %D8%AC%DA%A9%20%DA%A9%D9%86%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AF%20%D9%88%20%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%20%D9%88%DB%8C%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D9%87%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%86

عنوان کتاب: رازهای ساده خوشبختی برای زنان

نویسندگان: جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن

مترجمان: بیتا ملک آرا و سیمین رئیسی زاده

تعداد صفحات کتاب: 218 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 12.8 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

داستان چنین شروع می‌شود: وسط اقیانوس، آنجا که رنگ آب مثل شبق آبی و مثل الماس شفاف است، خیلی خیلی عمیق است. در اعماق دریای آبی قلمرو بی‌ انتهای پادشاه دریاهاست.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 3721
کتاب جهان در پوست گردو در زمینه فیزیک نظری است که برای مخاطب عام نوشته شده‌است. این کتاب تاریخچه و اصول فیزیک نوین را بیان می‌کند و به مطالب گوناگونی در ارتباط با مکانیک کوانتومی و نظریه ریسمان می‌پردازد. انسان همیشه در جست‌ وجوی کشف رازهای جهانی بوده...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 3025

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *