چگونه دنیا را تغییر دهیم

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
چگونه جهان را تغییر دهیم (nbookcity.com)

دانلود کتاب چگونه دنیا را تغییر دهیم

کتاب چگونه دنیا را تغییر دهیم؟ اثر دیوید برونشتاین با ترجمه مجید محمدی و آرتمیز دانه کار است؛ کتاب چگونه دنیا را تغییر دهیم ماجرای مردمی را روایت می کند که به حل مشکلات کلان اجتماعی می پردازند.

اکثر شخصیت های این داستان ها افرادی مشهور، سیاستمدار و صنعتگر نیستند. برخی از آن ها پزشک، وکیل، معلم ، روزنامه نگار یا والدین هستند. شخصیت های این ماجراها در همه جا پراکنده هستند – در بنگلادش، برزیل ، هند، لهستان و غیره. اما آنچه آن ها را در کنار یکدیگر قرار می دهد نقش آنها به منزله نوآوران اجتماعی یا کارآفرینان اجتماعی است. آنها ایده های استواری برای ارتقای زندگی مردم دارند و این ایده ها را در شهرها ، کشورها و بعضا در سطح جهان به عمل در آورده اند.

پیشگفتار کتـاب:

آیا می توان فقر را به کلی از بین برد؟ آیا می توان درمان و بهداشت را به دور افتاده ترین گوشه های جهان رساند؟ آیا می توان اطمینان یافت که هر کودک در هر کشور از تحصیلات خوبی برخوردار می شود؟ شاید امروز پاسخ مثبت به این پرسش ها دست نیافتنی به نظر برسد، اما آنچه در کتاب  چگونه دنیا را تغییر دهیم نقل می شود نشان می دهد که در واقع ما قادر هستیم تغییراتی باور نکردنی در جهان ایجاد کنیم. آنچه مدت ها آغاز شده امروزه نتایج خود را آشکار می سازد؛ ظهور نوآورانی که با روش های ابداعی شان قابلیت این را دارند که زندگی را در سراسر جهان تغییر دهند.

بخشی از متن

این كتاب درباره افرادی است كه مشكلات اجتماعی را در سطحی وسیع حل می‌کنند. بیشتر این افراد مشهور نیستند. آن‌ها نه سیاستمدارند و نه کارخانه‌دار. بعضی از آن‌ها پزشك، بعضی حقوقدان و بعضی مهندس هستند. برخی دیگر مشاور، مدیر، مددكار اجتماعی، معلم و روزنامه‌نگار هستند. بعضی نیز صرفاً كارشان را با پدر یا مادر بودن آغاز کرده‌اند. این افراد از مکان‌ها و كشورهای مختلف جهان هستند؛ از بنگلادش، برزیل، مجارستان، هند، لهستان، آفریقای جنوبی و آمریكا. آنچه آن‌ها را به هم مربوط می‌کند نقش آن‌ها به‌عنوان نوآور اجتماعی یا كارآفرین اجتماعی است.

چکیده

كسانی كه به عرصه فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی یا برخی خدمات نیكوكارانه و خیریه در مؤسسات دینی قدم گذاشته‌اند و در رویارویی با موانع مختلف خسته می‌شوند و حتی احیاناً انگیزه خود را از دست می‌دهند با خواندن این كتاب اولاً روحیه دوباره و امید پیدا می‌کنند و ثانیاً می‌آموزند كه تجربه‌های خود را ثبت كنند و با دیگران به اشتراك بگذارند.

ویژگی مهم كتاب امیدآفرینی و الهام‌بخشی فراوان و عمیقی بود كه خواندن آن را برای همه فعالان اجتماعی ضروری می‌ساخت. چندی بعد كه موضوع کارآفرینی های نوین و استارت‌آپ ها در ایران جدی شد و خودمان هم با برخی دوستان، شتاب‌دهنده‌ای را ایجاد كردیم همچنان شوق انتشار ترجمه فارسی كتاب « چگونه دنیا را تغییر دهیم » را داشتم ولی گرفتاری‌ها و مشغله‌های جاری اجازه پیگیری آن دغدغه را نداد. مدتی بعد به‌طور اتفاقی در یكی از کتاب‌گردی‌ها چشمم به كتابی خورد كه روی جلدش همین عنوان درج شده بود. با شوق و ناباوری برداشتم و تورقی كردم و مطمئن شدم كه بالاخره ترجمه فارسی این كتاب به بازار آمده است.

تعداد بازدید: 950 بار

David Bornstein %D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%D8%AF %D8%A8%D9%88%D8%B1%D9%86%D8%B4%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%86

عنوان کتاب: چگونه دنیا را تغییر دهیم

کارآفرينان اجتماعی و قدرت ايده های نو

نویسنده: دیوید بورنشتاین

مترجم: مجيد محمدی و آرتميز دانه کار

تعداد صفحات کتاب: 245 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 3.06 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

بامدادان در این کتاب با اتکا به منابع تاریخی و با استفاده از روشی تحلیلی، به بررسی روایت های مختلف از پیدایش اسلام می‌پردازد. او در این کتاب به این نتیجه می رسد که روایت های سنتی از پیدایش اسلام...
بروزرسانی: 3 روز قبل
تعداد بازدید: 88
کتاب چراغها را من خاموش میکنم که بیش از هشتاد و هشت بار تجدید چاپ شده است، اثر نویسنده‌ای به‌نام زويا پيرزاد است. این رمان درمورد زندگی چند خانواده‌ی ارمنی ساکن آبادان در دهه‌ی ۴۰ است...
بروزرسانی: 19 ساعت قبل
تعداد بازدید: 9510

6 پاسخ

  1. سلام ممنون از محبت و راهنمایی اتان.
    مشکل برطرف شد. دست مریزاد

    1. سلام. ممنون از حضور مستمر شما.
      بازم اگه مشکلی داشتین در خدمتیم.

  2. سلام ممنون از لطفتان.
    گویا لینک یا مشکل دارد یا ….
    ممنون میشوم اگر دوباره بفرستید
    دست مریزاد

    1. سلام.
      لینک رو مجددا براتون ارسال کردیم.
      لطفا برای دریافت لینک سالم از ربات همیشه اول وارد حساب کاربریتون شین و بدون استفاده از فیلترشکن نام و ایمیل خودتون رو وارد کنین تا لینک کتاب براتون بصورت صحیح ارسال شه.

  3. سلام.این کتاب هم لینکش برام ارسال نشد،اگر بفرستید ممنون میشم☘️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *