فوق العاده باش

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
فوق العاده باش (nbookcity.com)

دانلود کتاب فوق العاده باش

فوق العاده باش که تا حدودی اعلامیه‌ای برای بهبود شرایط کاری و یک همراه الهام‌بخش محسوب می‌شود؛ جدیدترین افکار رابین شارما را در 101 درس ساده اما قدرتمند را شرح می‌دهد تا شما را جهت دستیابی به کار هوشمندانه و زندگی زیبا یاری کند. بینش درخور توجه نویسنده و راهکارهای قدرتمند او به شما انرژی می‌دهد و باعث رشدتان در سطح جهانی می‌گردد. او استعداد کمیابی برای نوشتن آثاری دارد که حقیقتاً زندگی را تغییر می‌دهند.

کتاب فوق العاده باش نوشته‌ی رابین شارما، به شما کمک خواهد کرد تا در شغل و زندگی شخصی‌تان به درجه‌ی بالاتری از عظمت دست یابید و نبوغ، عشق و اشتیاق را در جهت فوق‌العاده شدن کشف کنید.

چکیده کتاب

رابین شارما یکی از کارشناسان برتر جهانی در حوزه مدیریت و رشد شخصی است. کتاب‌های او شامل راهبی که ماشین فراری خود را فروخت و راهنمای رسیدن به بزرگی، در لیست کتاب‌های پرفروش دنیا قرار گرفتند و در بیش از 55 کشور به چاپ رسیده‌اند و به میلیون‌ها نفر کمک کرده‌اند که نکات مثبت شخصیتی‌شان را تقویت کنند و زندگی فوق‌العاده‌ای برای خود بسازند. پیام او را مدیران مطرح، ستاره‌های موسیقی، کارآفرینان برتر و خانواده سلطنتی پذیرفتند. رابین ورای این‌که سخنران مطلوبی است، همچنین مشاور مدیریتی قابل احترامی نیز برای تاجران ارشد است که آماده‌اند تا در تمام کارهای‌شان شاخص باشند.

هر چه را که تا به حال به تو گفته شده است، فراموش کن. به متفکران کوته‌بین گوش نکن. صدای منتقدان را نشنیده بگیر، به حقیقت برس، زندگی، برای بزرگی تو خلق شده است تا پیش روی و چشمگیر شوی. نه، مافوق همه چیز شوی و هر وقت که از شنیدن «برای چه خلق شده‌ای» سرباز زنی، به خودت خیانت کرده‌ای. پس به خودت احترام بگذار. امروزت و زندگی‌ات را ویژه و فراموش‌نشدنی بساز. یک قدم کوچک، در طی زمان، نتایج عظیم به‌بار‌می‌آورد. به یاد بیاور که به راستی کیستی و برای چه ساخته شده‌ای؟ ساخته شده‌ای که یک رهبر بدون عنوان باشی که یک انسان نادر باشی و کسی باشی که ‌امور را بهتر می‌کند.

بخشی از متن کتاب

یکی از اصول سازماندهی به زندگی آن است که موفقیت نتیجه یک تعادل ملایم بین انجام دادن کارها و اجازه دادن انجام گرفتن کارها به خودی خود است. بله، ما مسئول هستیم که اهداف‌مان را مشخص کنیم و پتانسیل‌های خود را تشخیص دهیم و بهترین خود را ارائه دهیم. ما باید کار خود را انجام دهیم. اتفاقات خوب حتماً برای کسانی که برای انجام دادن کارهای خوب جدیت می‌کنند، خودنمایی خواهند کرد. من فکر می‌کنم که ما احتیاج داریم تا به اتفاقات زندگی، این فرصت را بدهیم که خود را نمایان کنند. به عبارت دیگر، سعی خود را بکن، بعد به زندگی اجازه‌ انجام دادن بقیه ‌امور را بده.

زندگی همیشه تو را به جایی که بهتر است، هدایت می‌کند. (حتی وقتی این‌طور به نظر نمی‌آید.) من این موضوع را یاد گرفته‌ام که خیلی مهم است که اجازه دهی، زندگی رهبر تو باشد. (درس آسانی نیست، می‌دانم، خودم هنوز دارم تمرین می‌کنم) اگر هر چه را که ممکن بوده است، برای انجام دادن کاری که سعی کرده‌ای، آن را به نتیجه‌اش برسانی، انجام داده‌ای و نقشه‌هایت عملی نشده‌اند، دیگر زیادی سعی نکن، آرام باش، شاید اشتباه یا غلطی وجود نداشته باشد، شاید زمان درستش فرا نرسیده. شاید چیزی را که می‌خواستی برایت زیاد مناسب نبوده است. شاید به جای دری که به رویت بسته شده، در دیگری به رویت باز شود. (خدا گر ز حکمت ببندد دری، ز رحمت گشاید در دیگری) اغلب اوقات اگر چیزی را که فکر می‌کردی، بهترین بود؛ رها کنی، فضایی برای یک اتفاق بهتر، برایت باز خواهد شد زیرا هر پایانی یک شروع جدید را برایت مهیا می‌سازد.

نقد و بررسی کتاب فوق العاده باش

آیا حاضرید که شغل و زندگی شخصی تان را به درجه بالاتری از عظمت برسانید؟ آیا مایلید که نبوغ، عشق و اشتیاق را برای فوق العاده شدن بیابید؟ بینش در خور توجه رابین شارما و راهکارهای قدرتمند او به شما انرژی می بخشد و باعث رشد شما در سطح جهانی می شود. کتاب فوق العاده باش که تا حدودی اعلامیه ای برای تعالی راهنمای کاری و یک همراه الهام بخش است؛ جدیدترین افکار رابین شارما را در 101 درس ساده اما قدرتمند خلاصه می کند تا به شما کمک کند که هوشمندانه کار و به زیبایی زندگی کنید.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

  1. راهبی که فراری اش را فروخت
  2. زندگی جنگ و دیگر هیچ
  3. توصیه های برایان تریسی برای موفقیت
  4. رابین هود
  5. ساخت کسب و کار فوق العاده

تعداد بازدید: 1,348 بار

Robin%20Sharma%20 %D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%85%D8%A7 2

عنوان کتاب: فوق العاده باش

نویسنده: رابین شارما

مترجم: فرهنگ جعفری فشارکی

تعداد صفحات کتاب: 214 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 8.4 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

رابین شارما در کتاب راهبی که فراری اش را فروخت ،داستان وکیل مشهوری به نام جولیان منتل را روایت می‌کند که در زمینه کاری خود بسیار موفق است اما خلائی عمیق بر درونش سایه افکنده است. کتاب پیش‌رو در قالب مکالمه...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 9581
کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما روایت داستان دو غریبه است که با یک فرد بسیار پولدار آشنا می‌شوند. آن‌ها از آموزه‌ها و دستورالعمل‌های فرد پولدار استفاده می‌کنند تا مسیر موفقیت را بپیمایند.نویسنده در این اثر از اهمیت پنج صبح بیدار شدن می‌گوید، او از این زمان ...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 14612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *