حکایت دولت و فرزانگی

قیمت اصلی 20.000 تومان بود.قیمت فعلی 14.000 تومان است.

میلیونر یک شبه

نویسنده:

مترجمان: فاطمه اقبالی و ساره حسینی عطار

تعداد صفحات کتاب: 58 صفحه

حجم فایل: 2.08 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب حکایت دولت و فرزانگی pdf

دانلود کتاب حکایت دولت و فرزانگی pdf

کتاب حکایت دولت و فرزانگی، داستان جوان 32 ساله‌ای است که از شغل فعلی‌اش خسته و بیزار شده است و به دنبال راهی می‌گردد تا درآمد خود را افزایش دهد اما در این مسیر با مشکلاتی مواجه می‌شود.

او نزد عموی ثروتمندش می‌رود و از او پول می‌خواهد اما عمویش از دادن پول به او خودداری می‌کند و به جای این کار جوان را به شهری دور افتاده که باغبانی سالمند به نام «آنی» در آن زندگی می‌کند، می‌فرستد. در ادامه‌ی داستان، جوان با پیرمردی باهوش و میلیونر آشنا می‌شود. پیرمرد درس‌ها و نکاتی را به جوان می‌آموزد تا او با ذهنیت یک فرد میلیونر آشنا شود.

این 15 حکایت خواندنی و آموزنده که در کتاب حکایت دولت و فرزانگی برای پسر جوان آماده شده است، شامل بخش‌هایی مثل حكايت به حبس افتادن جوان، حكايت آموزش ايمان، حكايت آموزش تمركز بر هدف، حکایت ارزش تصویر از خود و حكايت كشف نفوذ كلام است. در واقع نویسنده به شکل داستانی نکات مختلف روانشناسی و ثروت را با زبانی ساده و تاثیر‌گذار به مخاطب خود ارائه می‌کند.

مارک فیشر در کتاب حکایت دولت و فرزانگی به زبان ساده این مسیر را به خواننده خود نشان می‌دهد که برای موفق و ثروتمند شدن اول از هرچیز باید آرزوهایت را بشناسی و بعد از طریق فرصتهای پیش رویت آن‌ها را به هدف زندگی‌ات تبدیل کنی. در انتهای کتاب، چند سال از این ماجرا گذشته است و جوان داستان، با به کارگیری رهنمود‌های مرد پیر حالا به یک فرد موفق و ثروتمند تبدیل شده است.

دو کتاب «راه ‌و‌ رسم میلیونر‌ها» و «معبد میلیونرها» از همین نویسنده، به نوعی ادامه کتاب حکایت دولت و فرزانگی که در زمینه‌ی روان‌شناسی نوشته شده، هستند. این اثر بارها به زبان‌های مختلف ترجمه شده است و همیشه در صدر فهرست کتاب‌های پرفروش دنیا، خودنمایی کرده است. می‌توانید آن را بخوانید و انگیزه‌ای برای ایجاد تغییرات در زندگیتان پیدا کنید.

نقد کتاب حکایت دولت و فرزانگی pdf

یکی از دلایلی که باعث برتری این کتاب نسبت به سایر آثار روانشناسی شده است روایت داستانی آن است که نکات مختلف را با زبانی ساده و تاثیر‌گذار به مخاطب بیان می‌کند. مطالعه‌ی کتاب حکایت دولت و فرزانگی انگیزه‌ی لازم برای تغییر در قسمت‌هایی از زندگی‌تان را به شما می‌دهد و متوجه‌تان می‌کند که چه زمانی و به چه دلیل از پیشرفتتان جلوگیری کرده‌اید.

کتاب حکایت دولت و فرزانگی، داستان است. اما داستانی عمیق که به مخاطبانش جرات و جسارت تغییر کردن می‌بخشد. مانند یک راهنما در کنارشان گام برمی‌دارد تا انگیزه‌شان را تقویت کند و مسیر پیش‌رویشان را روشن کند. به شما نشان می‌دهد کجای راه را اشتباه طی کرده‌اید و مسیر پیشرفتتان را مشخص می‌کند. این کتابی است که بارها و بارها به آن مراجعه می‌کنید، داستانی که هربار حرف تازه‌ای برای زدن دارد و می‌توان بارها در زیر جملاتش خط کشید، کنارش یادداشت کرد و نکاتش را با دیگران هم در میان گذاشت.

اگر دوست دارید پیشرفت کنید، ثروت و موفقیت را به زندگی‌تان راه بدهید و جسارت تغییر کردن را دارید، کتاب حکایت دولت و فرزانگی را بخوانید. اثری است که می‌تواند توجه تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری را به خود جلب کند.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1140 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حکایت دولت و فرزانگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *