قدرت اراده

قیمت اصلی 35.000 تومان بود.قیمت فعلی 26.000 تومان است.

روش عملی تاثیر بر خویشتن، دیگران و بر سرنوشت خویش

نویسنده:

مترجم: ایرج مهربان

تعداد صفحات کتاب: 124 صفحه

حجم فایل: 1.9 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب قدرت اراده pdf

دانلود کتاب قدرت اراده pdf

کتاب قدرت اراده در ده بخش تدوین شده است و شامل تمرین‌هایی است که انگیزه و انرژی انسان را برای رسیدن به اهداف و آرزوهایش افزایش می‌دهد.

از مواردی که در کتاب به آن اشاره شده می توان به پرورش اراده در برابر سستی ها و خستگی های روزمره اشاره کرد که یکی از مهم ترین نکات در پرورش اراده در برابر آن، داشتن انرژی و انگیزه است. چگونگی به دست آوردن این انگیزه و انرژی نیز در تمریناتی به مخاطب معرفی می شود. دیگر اینکه سلامت جسم و روح چه میزان در حاکم شدن شخص بر خود و اراده اش نقش دارد.

نویسنده کتاب قدرت اراده، اشاره می کند که داشتن یک برنامه ی خواب و عادت غذایی سالم با اینکه امری ساده به نظر می رسد اما بسیار تعیین کننده بوده و برای افرادی که عادت های ناسالمی را در خود پرورش دادند، غلبه بر این عادات و شکل دادن موارد جزئی و درست بسیار ضروری است. مورد بعدی اطمینان داشتن به عمل و گفتار شخصی است و ژاگو با ارائه ی تمریناتی در باب یافتن اطمینان و آزادی سخن و کردار، خواننده را در این زمینه یاری می کند. وی تغییر فردی را اساسی ترین راه تغییر سرنوشت دانسته و علاوه بر اهمیت اراده، به اهمیت تمرکز در شرایط دشوار نیز اشاره می کند.

از دیگر موارد مهمی که در این کتاب مطرح شده، تاثیر مستقیم اراده بر بدن است و ژاگو معتقد است با اندیشیدن به سلامتی و آسایش، حتی در زمان بیماری، درد کاهش یافته و بدن به سمت سلامتی پیش می رود. اراده علاوه بر خود شخص، بر دیگران نیز تاثیر گذاشته و از رفتارهای دیگران نیز اثرپذیر است. در بخش های پایانی کتاب، نحوه ی عمل کردن برای دستیابی به خواسته ها و واکنش نشان دادن در برابر ناتوانی ها گفته شده و با معرفی اصول و تمرین، خواننده را در امکان پذیر ساختن آن یاری می کند.

نقد کتاب قدرت اراده pdf

کتاب قدرت اراده پل ژاگو، به راز و رمزهایی از اراده پرداخته است که تا پیش از او، کمتر کسی به این دقت، به آنها پرداخته بوده. جالب است بدانید این آموزه ها، چند ده سال پیش به قدری جالب و کاربردی بوده که کتاب های او بدون هیچ جار و جنجال رسانه ای و مطبوعاتی، فروش و چاپ صدها هزار نسخه‌ای داشته‌اند و کلی از ناشران، کتاب‌هایش را بدون اجازه او چاپ می‌کردند. امری که وقتی به خودش منتقل کردند، حسابی تعجب کرد!

برای تقویت اراده، پیگیری اهداف و رد شدن از موانع و مشکلات برای رسیدن به هدف، فراموش نکنید که انسان باید ابتدا هدف و یا اهداف خود را در زندگی و یا كاری كه می‏خواهد انجام دهد، به‌طور دقیق و مشخص، ترسیم كند. طبیعی است كه این هدف، باید شفاف، معقول، قابل دست‌یابی، بدون افراط‌وتفریط، مطابق توان و استعداد خود و واقع‌بینانه باشد نه بلند پروازانه و خارج از توانایی‌‏های شخص. در غیر این صورت، وقتی با مشكلات و موانع سختی رو‌به‌رو شود، ناامید و دلسرد شده، از ادامه كار، منصرف می‏‏شود و خود را ناتوان و بی‌‏اراده می‏بینید.

نویسنده کتاب قدرت اراده معتقد است که اگر عاداتی نادرست داریم باید برای برطرف کردن آن‌ها تلاش کنیم هر چند این عادات در طول ماه‌ها یا سال‌ها شکل گرفته‌اند اما با سماجت با احساسات مایوس کننده مقابله کنید و آن‌ها را گذرا تلقین کنید و با حالتی مبارز عادات درست را جایگزین آن‌ها کنید. برای به دست آوردن اراده‏ای قوی و محکم، باید به تدریجی بودن آن و نیاز آن به تمرین، توجه داشت. گمان نکنید می‏توانید به‌طور دفعی و بدون تلاشی درخور، به آن دست‌یابید. بنابراین، به راهکارهای عملی زیر توجه كرده، به آن‌ها پایبند باشید:

هرروز چند کار ارادی برای خود در نظر بگیرید و انجام دهید البته مراقب باشید انتخاب کارها از روی واقع‌بینی باشد و از تصمیم‌گیری‌های بلند پروازانه خودداری کنید و سعی نمایید درجه مشکلی کارها رو به‌تدریج افزایش دهید تا با توانائی‌های شما همخوانی داشته باشد. كارهایی را كه به عهده می‏گیرید، ناتمام رها نكنید و آن‌ها را به نحو احسن و تا رسیدن به نتیجه مطلوب، ادامه دهید و از پراکنده‌کاری و آشفتگی در كارها كه موجب به‌هم‌ریختگی نظام فكری می‏شود، بپرهیزید و به فعالیت‏های خود، تمركز و انسجام ببخشید.

 «آمادگی برای پرورش»، «چگونه بر خود حاکم شوید»، «چگونه به اطمینان کامل دست یابیم»، «چگونه سرنوشت را در اختیار بگیریم» و «منابع عظیم انرژی» عنوان برخی از فصل‌های کتاب قدرت اراده pdf است.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1284 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قدرت اراده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *