خودت را به فنا نده

قیمت اصلی 12.000 تومان بود.قیمت فعلی 10.000 تومان است.

کمتر فکر کن و دل به زندگی بده

نویسنده: گری جان بیشاپ

مترجم: حسین گازر

تعداد صفحات کتاب: 104 صفحه

حجم فایل: 9.7 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب خودت را به فنا نده pdf

دانلود کتاب خودت را به فنا نده pdf

گری جان بیشاپ در کتاب خودت را به فنا نده که از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است کمک می‌کند تا به بهترین خودتان تبدیل شوید.

ما چه فردی درونگرا باشیم و چه برونگرا، زمانی را صرف حرف‌ زدن با خود می‌کنیم. درحال ورزش‌ کردن، کار کردن، خوردن، مطالعه‌ کردن، نوشتن، قدم‌ زدن، پیام‌ دادن، گریه‌ کردن، بحث‌ کردن، مذاکره‌ کردن، برنامه‌ ریزی‌کردن، دعا کردن و… شاید دیوانگی به نظر برسد اما کتاب خودت را به فنا نده از ما می‌خواهد از این کار استقبال کنیم و آن را در جهت رشد خود به کار بگیریم.

آیا از احساس درماندگی و ناامیدی خسته شده اید؟ اگر اینطور است، گری جان بیشاپ برای این مشکل شما راه حلی دارد. او در این کتاب آموزنده و واقع گرایانه، ابزار و توصیه هایی را در اختیارتان قرار می دهد که با کمک آن ها، خواهید توانست از شر مسائل و مشکلات آسیب زا رها شوید و به نسخه ی «به فنا نرفته ی» خودتان اجازه ی بروز دهید.

بیشاپ در کتاب خودت را به فنا نده به مخاطبین خود می گوید: «چشمانتان را به روی معجزه ای که خودتان هستید، بگشایید. این چیزی است که فراموش کرده اید: شما معجزه ای از وجود هستید.» این سایر افراد نیستند که در مسیرتان قرار دارند، این حتی شرایط هم نیستند که جلوی شکوفایی شما را می گیرند؛ بلکه خودتان هستید و حرف های منفی و ناامیدکننده ای که زیر لب به خودتان می گویید.

نقد کتاب خودت را به فنا نده pdf

گری جان بیشاپ می گوید: در کتاب خودت را به فنا نده دست‌چینی از اظهارنظرهای شخصی دربارهٔ اختیارداشتن، زندگی‌بخشیدن، متعالی‌بودن و جسارت‌داشتن جمع کرده‌ام تا با عمل به آنها، در زندگی‌ات هر روز بهتر و بهتر شوی. همچنین صحبت‌ها و گفتارهایی از فلاسفه، شخصیت‌های مهم تاریخی، و نکته‌هایی از یافته‌های علمی هم در این کتاب خواهی یافت که همهٔ آنها به نگرشم پروبال بیشتری می‌دهند. درحالی‌که همهٔ این موارد خوب و عالی هستند، اما تنها راهِ مطالعه و تعامل با این کتاب این است که آن را در خودت جستجو کنی، و گفته‌هایم را امتحان کنی.

کتاب خودت را به فنا نده از آن دسته کتاب‌هایی است که توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده و نقدها و نظرات مختلفی درباره‌ی آن نوشته شده‌اند. خیلی از افراد این نویسنده را تحسین کرده‌اند و نقدهایی هم بر حرف‌های پیشاپ وجود دارد.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1086 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودت را به فنا نده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *