مثل یک راهب فکر کن

قیمت اصلی 75.000 تومان بود.قیمت فعلی 32.000 تومان است.

راهنمایی عملی برای رسیدن به یک زندگی آرام

نویسنده:

مترجم: محمدمصطفی ابراهیمی

تعداد صفحات کتاب: 303 صفحه

حجم فایل: 24.85 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

دانلود کتاب مثل یک راهب فکر کن pdf

کتاب مثل یک راهب فکر کن یک راهنمای عملی کامل برای رسیدن به تعالی و رشد است که به صورت گام به گام با استفاده از تجربیات نویسندهٔ آن در مراوده و زندگی سه ساله‌اش در معبد آشرام هندوستان و درکنار راهبان نوشته شده است.

جی شتی می گوید، اگر می خواهید به آرامش دست یابید و ذهن خود را برای آن و رسیدن به اهداف خود آموزش دهید، راهب ها در این مورد تخصص دارند. جی شتی جوان راهی دارد که می تواند همه چیز را به روشی ساده توضیح دهد، به طوری که به نظر می رسد دارای عقلی سلیم است. این کتاب نکاتی در مورد مبارزه با منفی نگری دارد.

کتاب مثل یک راهب فکر کن شامل سه بخش است که مراحل رسیدن انسان به رشد و تعالی را به شکلی جذاب ارائه کرده است. در این کتاب هر بخش و هر فصل درست در جای خود قرار دارند و کاملاً حس حرکت در یک مسیر را به خواننده منتقل می‌کنند. کتاب با مقدمه‌ای کوتاه شروع می‌شود. بن‌مایهٔ اصلی کتاب به شکل یک خودزندگی‌نامه تألیف شده و نویسنده با شروعی که در مقدمه دارد و اینکه چگونه وارد دنیای راهبان شده و چه تجربیاتی از این سفر سه ساله به هندوستان داشته سعی کرده این مسیر را با مثال‌های متعدد از تجربیاتش از زندگی راهبان ترسیم کند.

او با دیدار اتفاقی یک راهب در کالجی در لندن شیفتهٔ مرام و مسلک راهبان می‌شود و بعد از چند سال در آستانهٔ اخذ مدرک‌اش از دانشگاه به یک‌باره از زندگی کناره می‌گیرد و به معبد آشرام می‌رود. هرچند که جی شتی فقط سه سال از زندگی‌اش را در معبد آشرام گذراند، اما با دیدگاهی متفاوت و عمیق دوباره پا به زندگی مدرن می‌گذارد. شتی معتقد است که با استفاده از آموزه‌های معبد راهبان بودایی می‌توان در دنیای امروز خیلی از مشکلات را پشت سر گذاشت و به تذهیب نفس پرداخت.

مثال‌هایی که در هر فصل از تجربه‌هایش در معبد آشرام می‌زند، بسیار جذاب و تأمل برانگیز هستند و خواننده را مرحله به مرحله با نویسنده در این مسیر همراهی می‌کنند. شتی در ۱۱ فصل مراحل رسیدن انسان به تعالی را به طور کامل تشریح کرده است. در انتهای کتاب مثل یک راهب فکر کن هم در دو بخش اضافه به نحوهٔ مراقبه کردن و مزایای آن می‌پردازد و در آخر هم صحبت‌هایی که در کتاب شده را در بخش نهایی جمع‌بندی می‌کند.

نقد کتاب مثل یک راهب فکر کن pdf

نویسنده مرحله به مرحله راه رسیدن انسان به رشد و تعالی را با بهره‌گیری از تعالیم راهبانی که با آن‌ها زندگی کرده به خواننده می‌آموزد. او که پس از خروج از معبد و ترک زندگی‌اش به عنوان یک راهب وارد دنیای پر هیاهوی مدرن شده، توانسته به یک راهنما و آموزگار شناخته شده در شبکه‌های اجتماعی بدل شود. در حال حاضر او توانسه در جایگاه یک مربی در همایش‌های بسیاری برای اقشار مختلف در لندن و نیویورک سخنرانی کند و شیوه‌های زندگی راهبان را با ترکیب عناصر موجود در دنیای امروز به مخاطبانش یاد می‌دهد.

ویدئوهای او در شبکه‌های اجتماعی به خصوص یوتیوب با استقبال خوبی روبه‌رو شده‌اند؛ تا به امروز ویدئوهای جی شتی در یوتیوب نزدیک به پنج میلیارد بازدید داشته‌اند که این نشان دهندهٔ محبوبیت بسیار زیاد نویسندهٔ کتاب است. هم‌چنین در سال ۲۰۱۷ او از طرف مجلهٔ فوربس به عنوان یکی از تأثیرگذارترین افراد در شبکه‌های اجتماعی شناخته شد. خرید کتاب مثل یک راهب فکر کن pdf به تمام افرادی که می‌خواهند راهنمایی عملی برای رسیدن به یک زندگی آرام را در اختیار داشته باشند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب می خوانیم: بیشتر مردم فقط به یک نغر فکر می‌کنند؛ خودشان. ممکن است شعاع اهمیت آن‌ها کمی بزرگ‌تر و شامل خانوادهٔ درجه یک آن‌ها نیز باشد. این دایره می‌تواند شامل پنج تا ده نفری باشد که نگران یکدیگر هستند. اما اگر شعاع اهمیت خود را گسترده کنید، به باور من مردم آن را درک خواهند کرد. حال تصور کنید اگر هر انسانی این‌گونه فکر می‌کرد چه می‌شد؟ ۷٫۸ میلیارد نفر را داشتید که به شما فکر می‌کنند، و برعکس. نمی‌دانم چرا نباید چنین رؤیای بزرگی داشت.

با تفکر راهبانه می توان به اعماق خواسته ها نفوذ کرد و در جهت رشد گامهایی عملی برداشت. کتاب مثل یک راهب فکر کن این تفکر را آموزش میدهد.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1298 دسته‌بندی: برچسب: ,

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مثل یک راهب فکر کن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *