اثر ماه عسل

قیمت اصلی 59.000 تومان بود.قیمت فعلی 29.000 تومان است.

نحوه آفریدن بهشت بر روی زمین

نویسنده:

مترجم: علی عباسی

تعداد صفحات کتاب: 205 صفحه

حجم فایل: 7.05 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب اثر ماه عسل pdf

دانلود کتاب اثر ماه عسل pdf

کتاب اثر ماه عسل داستان عاشقی دکتر بروس لیپتون و همسرش را به زیبایی برای ما تعریف می کند.

لیپتون با اقتدار، سخنوری و سبکی آسان برای خواندن، از تأثیر فیزیک کوانتوم (ارتعاشات خوب)، بیوشیمی (معجون‌های عاشقی) و روانشناسی (ذهن آگاه و ناخودآگاه) در  ایجاد و حفظ روابط دوستانه و بانشاط سخن به میان می‌آورد. وی همچنین ادعا می‌کند که اگر از 50 تریلیون سلولی که به طور هماهنگ در بدن هر انسان سالم زندگی می‌کنند، به عنوان یک الگو استفاده کنیم، می‌توانیم روابط ماه عسل را نه تنها برای زوجین بلکه “ارگانیسمی فوق العاده” به نام انسانیت ایجاد کنیم که قادر است سیارۀ ما را بهبود بخشد.

کتاب اثر ماه عسل آگاهی جدیدی درباره سازوکار برنامه ­ریزی باورهایمان ارائه می ­دهد. آگاهی ­ای که دشواری­ های گذشته را توضیح می­ دهد و در عین حال ابزارهای کارامدی را برای برنامه­ ریزی مجدد رفتار ناخوداگاه ارائه می ­دهد. نکته اصلی این است که ضمیر خوداگاه و ناخوداگاه دو نهاد مستقل با تفاوت­ هایی ژرف هستند: خوداگاه یعنی خود فرد، روان او و آرزوها، تمایلات و خواسته­ های او؛ ضمیر ناخوداگاه بنیان­ عادت­ های برنامه ­ریزی شده است، برنامه­ های اصلی پیش از ۷ سالگی بارگذاری می­ شوند. خوداگاه محدوده زمانی ندارد؛ ناخوداگاه همواره در لحظه کنونی است.

ضمیر خوداگاه خلاق است اما ضمیر ناخوداگاه تنها برنامه­ ها را اجرا می ­کند. برنامه­ های ناخوداگاه عادت­ها را شکل می­ دهند؛ مانند گفتن «آها». یک ضرب­ المثل قدیمی وجود دارد که می­گوید: قبل از اینکه بخواهید دنیا را نجات دهید به حیاط پشتی خود برسید. ما ابتدا باید بدانیم که کیستیم، و چگونه می­توانیم ضمیر خوداگاه­مان را که به علت برنامه­ ریزی فرهنگی نادرست عملکرد نامناسبی دارد مجددا برنامه­ ریزی کنیم. پس از این کار است که می­توانیم در تکامل اثرگذار باشیم. اما پس از اینکه آموختیم چگونه می­توانیم در هماهنگی با جهان عمل کنیم، زندگی­مان خود به خود بر پیشرفت تکامل اثر می­گذارد.

نقد کتاب اثر ماه عسل pdf

دکتر لیپتون به زیبایی تمام قصه عاشقی خود و همسرش را برای ما بازگو می‌کند. او از شکست عشقی خود می‌گوید و تجربه حس و حال بد جدایی را بسیار دردناک توصیف می‌کند. او حتی ۱۷ سال پای یک باور و شعار ذهنی می‌ایستد و با خود قسم می‌خورد: «هرگز مجدداً ازدواج نکند.» تا اینکه روزی در ارتعاش انرژی همسر خوبش تسلیم تلألوی زیبای عشق می‌شود و بعدها باهم تصمیم می‌گیرند تجربیات خود را در کتاب اثر ماه عسل با دیگران به اشتراک بگذارند.

کتاب مباحث را کاملاً علمی پیش می‌برد. مخصوصاً خواننده نا‌آشنا با کتاب‌هایی از این‌ دست، شاید تصور کند با مفاهیم کتاب شیمی، فیزیک یا زیست‌شناسی مواجه است. توصیه می‌کنdم مطالعه کتاب را باحوصله و به‌آرامی پیش ببرید. شاید مطالعه مباحث علمی و مخصوصاً زیست‌شناسی سلولی، فیزیک کوانتوم و شیمی برای شما کمی دشوار به نظر آید، ولی آنچه  به‌عنوان یکی از مسائل جامعه کنونی ما بوده و لازم است به آن پرداخته شود، این است که اکثر جوانان و حتی بزرگ‌سالان در مطالعه کتاب‌هایی که بر موفقیت فردی و خودسازی تأثیرگذار بوده، سهل‌انگاری می‌کنند و غفلت می‌ورزند.

بروس لیپتون در کتاب اثر ماه عسل به شرح تأثیرات علومی چون بیوشیمی و روانشناسی در خلق و تداوم روابط سرشار از عشقی تغذیه‌کننده که همواره همۀ ما خواهان و طالب تجربه‌اش بوده‌ایم می‌پردازد. او به‌ویژه با تأکید بر حیطه‌های زیست‌شناسی سلولی، گازهای نجیب و والدین آگاه، مقصود خود را به نحوی دل‌نشین بیان می‌کند و به ما نشان می‌دهد چگونه می‌توانیم با کمک تکنیک‌های موجود، برنامه‌های ذهن ناخودآگاه خود را تصحیح نموده و الگوهای بنیادینی را که در دوره‌های مختلف زندگی نسخه‌برداری کرده‌ایم تغییر داده و بازنویسی مجدد کنیم…

در کتاب حاضر می آموزیم که چگونه در سایه قوانین حاکم بر جهان و دست یابی به عزت نفس از طریق کسب آگاهی به خلق روابط عاطفی پایدار و لذت بخش دست بزنیم و از جاذبه ی عشق رضایت بخشی که آفریده ایم با افراد عاشقی در محیط اطرافمان همراه شویم که حضورشان این لذت را دو چندان خواهد ساخت.

بینش عمیق نویسنده در کتاب اثر ماه عسل pdf، نسبت به ارتباط بین انسان‌ها، مفهوم عشق و ازدواج، آن‌قدر زیبا و وسیع است که تاکنون دو جایزه ارزنده جهانی را از آن خود کرده است.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1281 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اثر ماه عسل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *