قوانين سرشت انسان

قیمت اصلی 35.000 تومان بود.قیمت فعلی 28.000 تومان است.

قوانین طبیعت انسان

راهنمای رمزگشایی از چهره پنهان آدم ها

نویسنده:

مترجم: آرسام هورداد

تعداد صفحات کتاب: 833 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 111.24 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب قوانين سرشت انسان pdf

دانلود کتاب قوانين سرشت انسان pdf

هدف رابرت گرین در کتاب قوانين سرشت انسان تماماً تبدیل کردن ظرفیت‌های خفته و منفی، به خروجی‌هایی باشکوه، بی‌کران و انسانی است.

اگر بخواهیم به شکلی مختصر و مفید این کتاب را تعریف کنیم، باید بگوییم راهنمای رمزگشایی از چهره پنهان آدم‌ها را در اختیار دارید. اگر می‌خواهید واقعیت‌های زندگی، احتمال تغییر دیگران و همین‌طور ظرفیت‌های خاموش هر انسان برای رشد را ببینید پس اثر ارزشمند و درستی را انتخاب کرده‌اید. کتاب قوانین سرشت انسان چکیده‌ای از گذشته نوع بشر است که می‌تواند راهنمای ما برای یک زندگی سالم و آگاهانه باشد.

کتاب حاضر طوری طراحی شده است تا شما را با تمام جنبه‌های رفتار انسان آشنا کند و علل ریشه‌ای این رفتارها را روشن سازد. اگر بگذارید کتاب قوانین سرشت انسان راهنمای شما باشد، در آن صورت اساساً آدم‌ها را جور دیگری خواهید دید و شیوۀ کاملاً متفاوتی را در تعامل و رویارویی با آن‌ها اتخاذ خواهید کرد.

گرین با الهام از ایده‌ها و نمونه‌هایی مانند ملکه الیزابت اول و بسیاری دیگر، به ما می‌آموزد که چگونه احساسات خود را کنار بگذاریم و خودکنترلی‌مان را افزایش دهیم، چگونه تلقین‌هایی که منجر به بینش می‌شود را توسعه دهیم، به چهره‌ٔ پنهان شده پشت نقاب‌های مردم پی ببریم و در برابر انطباق برای ایجاد و توسعه‌ی حس منحصر‌به‌فردمان از هدف مقاومت کنیم.

این کتاب از یک سو اطلاعات جامع و عمیق درجه یکی از چگونگی ارتباط مؤثر با همنوعان‌مان ارائه می‌دهد و از سوی دیگر، به ما می‌آموزد که چگونه برای رسیدن به آرزوها و اهدافمان، به‌طور عمدی و با مهارت زیاد افراد را کنترل کنیم. هدف کتاب قوانین سرشت انسان روشنگری انسان است نه اینکه روش دستیابی انسان به موفقیت و زندگی شاد را در چند تکنیک خلاصه کند.

نقد کتاب قوانين سرشت انسان pdf

نویسنده پرفروش، با استفاده از مثال‌های تاریخی و شخصیت‌های مشهور به ما یاد می‌دهد چطور از احساسات جدا شویم تا خودمان را کنترل کنیم، چطور با دیگران همدلی کنیم تا بینشی نو به دست بیاوریم و در نهایت چگونه از خودمان در برابر هم نوایی با گروه محافظت کنیم. کتاب قوانین سرشت انسان به شکل‌های مختلفی به خوانندگان خود کمک می‌کند و از آموزه‌های آن می‌توان در محل کار، روابط شخصی و حتی مبارزات اجتماعی و مدنی استفاده کرد.

قوانین طبیعت جهانی هستند. برای درس گرفتن از دیگران لازم نیست با آن‌ها دوست، فامیل یا حتی هم دوره باشید. گاهی یک تصمیم شخصیتی تاریخی بیشتر از تمام آدم‌هایی که با آن‌ها برخورد داشته‌ایم زندگی ما را تغییر می‌دهد. رابرت گرین در تجزیه‌وتحلیل زندگی و فلسفه‌های شخصیت‌های تاریخی مهارت دارد و نتیجه تحلیل او برای تمام افراد جامعه کاربردی است. درس‌های گرین پیام‌های عمیقی برای آموختن دارند.

مطالعه کتاب قوانین سرشت انسان به علاقه‌مندان مباحث روان‌شناسی و افرادی که می‌خواهند درک درستی از اتفاقات و رفتارهای اطرافیانشان پیدا کنند پیشنهاد می‌شود.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1115 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قوانين سرشت انسان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *