به سرانجام رساندن کارها

قیمت اصلی 28.000 تومان بود.قیمت فعلی 25.000 تومان است.

هنر بازدهی بالا بدون استرس

نویسنده:

مترجم: علی عباسی

تعداد صفحات کتاب: 489 صفحه

حجم فایل: 3.78 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب به سرانجام رساندن کارها pdf

دانلود کتاب به سرانجام رساندن کارها pdf

کتاب به سرانجام رساندن کارها مفاهیمی مؤثر مانند نتیجه‌گرایی را آموزش می‌دهد و کارهای بزرگ را به اقدامات کوچک تبدیل می‌کند.

اگر وظایف را آنقدر کوچک کنیم که در مدت زمان کوتاهی انجام شوند، نبود وقت یا کمبود انگیزه، مانعی برای پیشرفت در انجام کار نمی‌شوند. این رویکرد کمک می‌کند تا قدم به قدم به رسیدن به هدف نزدیک‌تر شویم و از استرس نیز رها باشیم. این متد انجام کار قدم بعدی را آنقدر آسان و قابل دسترس می‌کند که هرگز به تعویقش نمی‌اندازید.

نویسنده کتاب به سرانجام رساندن کارها گفته است: «تفکر نتیجه‌گرا، تعیین اقدامات عملی لازم برای رسیدن به هدف پروژه را ساده‌تر می‌کند. این یکی از مهم‌ترین ابزارهای تحقق بخشیدن به رؤیاها است.» این کتاب برای علاقه مندان به بهره‌وری و کسانی که می‌خواهند ضمن حفظ آرامش، اثر بخشی زندگی و کارشان را بالا ببرند، کاربردی و خواندنی است.

نقد کتاب به سرانجام رساندن کارها pdf

دیوید آلن در کتاب به سرانجام رساندن کار‌ها بهره‌ وری مشهورش را معرفی می‌کند؛ سیستمی برای کسانی که همزمان روی چند پروژه کار می‌کنند تا بتوانند با اعتماد به نفس، اهداف روشن و حس کنترل کار را به انجام برسانند.

مطالعات زیادی نشان داده که انسان قابلیت انجام همزمان چند کار با یکدیگر را ندارد هیچ، برعکس زمانی که شما تلاش می‌کنید چند کار را به صورت همزمان انجام دهید، بازدهی خود را تحت تاثیر منفی این رویکرد قرار خواهید داد. در کتاب به سرانجام رساندن کار‌ها می‌آموزید چطور ذهن‌تان را از افکار مزاحم رهایی بخشید، و با تمرکز بر روی کارها، آن‌ها را به بهترین نحو و با بالاترین سرعت به سرانجام برسانید.

این کتاب متدی با نام GTD را برای انجام کارها به شما آموزش می‌دهد که توسط آن می‌توانید استرس خود را مدیریت کرده و سپس با تمرکز صددرصدی بر روی کاری که اکنون انجام می‌دهید، بازدهی خود را بالا ببرید.

کتاب به سرانجام رساندن کارها، شما را با اصول افزایش بهره‌وری در محیط کار آشنا می‌کند. همچنین با مطالعه این کتاب خواهید توانست:

  1. زمان‌بندی خود را با اولویت‌هایتان تطبیق دهید
  2. توجه خود را متمرکز کرده و از منحرف شدن حواس‌تان جلوگیری کنید
  3. عادات روزانه‌ی اثربخش در خود ایجاد کنید
  4. مرزهایی تعیین کنید و بیاموزید نه بگویید
  5. کارهای خود را اولویت‌بندی کنید
  6. کارایی خود را بهبود بخشید
  7. و کنترل زمان را به دست گیرید.

نویسنده کتاب به سرانجام رساندن کارها بر این باور است که اگر افراد و مدیران بخواهند حداکثر کارایی را داشته باشند بهتر است از فکر کردن به هر چیزی جز آنچه در لحظه در حال انجامش هستند، بپرهیزند. بهتر است تنها روی یک وظیفه تمرکز کرد و زمانتان را تنها به آن موضوع اختصاص دهید. باید فهرستی از کارهای انجام نشده تهیه کرد و آن‌ها را با برنامه‌ریزی انجام داد.

این لیست بهتر است دائماً در حال پردازش و تخلیه باشد تا مغز شما آن را باور کند در غیر این صورت همه‌ی وظایف و فکرها باهم به‌طرف شما هجوم می‌آورند. در چک فهرست‌هایتان باید موارد بی‌اهمیت را حذف کنید و اقداماتی که نیاز به چند مرحله دارند را مانند پروژه‌ای برای خودتان تعریف کنید.

اگر به دنبالی برای مدیریت زمان و کارهایتان هستید کتاب به سرانجام رساندن کارها بهترین انتخاب برای شماست.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1136 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “به سرانجام رساندن کارها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *