قدرت مثبت اندیشی

قیمت اصلی 28.000 تومان بود.قیمت فعلی 25.000 تومان است.

مثبت درمانی و نیروی بیکران تفکر مثبت

نویسنده:

مترجم: اسماعیل حسینی

تعداد صفحات کتاب: 215 صفحه

حجم فایل: 28.85 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب قدرت مثبت اندیشی pdf

دانلود کتاب قدرت مثبت اندیشی pdf

کتاب قدرت مثبت اندیشی pdf اثری پرفروش، خارق العاده و الهام بخش نوشته ی پدر مثبت اندیشی: نورمن وینسنت پیل است.

اثر حاضر توانسته با ارائه ی مفاهیمی الهام بخش، زندگی مردان و زنان بسیاری را در سراسر جهان تغییر دهد. پیل در این کتاب بسیار موفق و جریان ساز، به تأثیر و نیروی ایمان در زندگی می پردازد.

مخاطب می تواند با استفاده از تکنیک های شرح داده شده در کتاب قدرت مثبت اندیشی، به زندگی خود روح تازه ای ببخشد و انگیزه ی لازم برای رسیدن به امیدها و آرزوهایش را بیابد. اگر دوست دارید یاد بگیرید که چگونه به خود و کارهایتان ایمان داشته باشید، قدرت های نهفته در وجودتان را کشف کنید، اضطراب های روزمره را کنار بگذارید و آرامش گم شده در زندگی تان را دوباره پیدا کنید، این کتاب می تواند بهترین راهنمای شما باشد.

نویسنده گفته است: کتاب قدرت مثبت اندیشی pdf را با توجه به شرایط زندگی انسان ها در این دنیا نوشته ام؛ شرایطی که با رنج ، دشواری و مبارزه آمیخته است… این کتاب به ما یاد می دهد چگونه در این شرایط آرامش خاطر داشته باشیم . آرامش خاطر نه به معنی فرار از زندگی به سکوت و آرامش ؛ بلکه به معنی رسیدن به مرکز قدرتی که از آن انرژی محرک برای زندگی مفید فردی و اجتماعی نشئت می گیرد.

این کتاب مثبت اندیشی را به ما می آموزد نه برای این که وسیله ای باشد که با آن به شهرت ، ثروت یا قدرت برسیم ؛ بلکه این شیوه تفکر را به عنوان کاربرد عملی ایمان و توکل بر خدا برای غلبه بر شکست و رسیدن به ارزش های سازنده در زندگی در اختیار ما می گذارد. کتاب قدرت مثبت اندیشی شیوه زندگی سخت توام با انضباط را آموزش می دهد اما در عین حال به کسی که بر خودش و شرایط دشوار این دنیا پیروز می شود شادی و لذت عمیقی هدیه می کند.

نقد کتاب قدرت مثبت اندیشی pdf

یکی از بهترین کتاب‌های انگیزشی جهان که می‌تواند نگرش شما را متحول کند و شما را به خواسته‌ها و آرزوهایتان برساند، کتاب قدرت مثبت اندیشی pdf است. این کتاب توسط یک کشیش مسیحی به نام دکتر نورمن وینسنت پیل نوشته شده و به همین خاطر بیشتر درس‌ها و آموزه‌های آن از کتاب مقدس انجیل گرفته شده است. با مطالعه این کتاب متوجه خواهید شد که به یک قدرت لایتناهی و برتر متصل هستید و به کمک این قدرت برتر می‌توانید به تمام خواسته‌های خود برسید.

در این کتاب سیستم و نظامی در اختیار شما می‌گذارد که اگر به آن پایبند و متعهد باشید، مطمئناً تغییر و تحولی اساسی در زندگی خود ایجاد خواهید کرد. با مطالعه این کتاب به ارزش و اعتبار آن پی می‌برید و با عمل کردن به راهکارهایی که پیش روی شما می‌گذارد، می‌توانید موانعی که در مسیر خوشبختی شما قرار دارد را یکی پس از دیگری از سر راه خود بردارید و به یک شخص موفق، خوشبخت و سعادتمند تبدیل شوید.

آموزه های کتاب قدرت مثبت اندیشی pdf ممکن است مورد پذیرش تعداد زیادی از افراد نباشد ولی در هرحال نویسنده خودش به این درس‌ها باور داشت و معتقد بود که این درس‌ها معجزه می‌کند.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1135 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قدرت مثبت اندیشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *