بنویس تا اتفاق بیفتد

قیمت اصلی 25.000 تومان بود.قیمت فعلی 15.000 تومان است.

نویسنده: هنریت آن کلاوسر

مترجمان: علی اصغر شجاعی و پرستو عوض زاده

تعداد صفحات کتاب: 236 صفحه

حجم فایل: 18.97 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد pdf

دانلود کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد pdf

در کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد، داستان هایی درباره ی افرادی عادی خواهید خواند که پس از اجرای ایده ی ساده ی ثبت رویاهایشان بر روی کاغذ، شاهد به وقوع پیوستن معجزات ریز و درشت زیادی در زندگی شان بوده اند.

راهنمایی های ملموس و تمرین های بسیار ساده ی دکتر هنریت کلاوسر بدون تردید می تواند خلاقیت خفته ی هر کسی را بیدار سازد. با کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد، خواهید توانست شریک زندگی ایده آل خود را بیابید، شغلی جدید و عالی پیدا کنید، خوشحالتر از خواب برخیزید و به آرزوهایتان از همیشه نزدیکتر شوید.

کلاوسر در کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد قدرت طرفداران تفکر مثبت و خلاق را به طور خلاصه بیان می‌کند. آن‌ها بیش از اینکه رویکرد تفصیلی و بی‌معنی داشته باشند، دارای پیام مهمی هستند که با رویکرد “می‌خواهم پس اتفاق می‌افتد” همراه است. «اگر بدانید چه می‌خواهید، آن را به دست خواهید آورد».

نقد کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد pdf

فرقی نمی‌کند که شما چه می‌خواهید، اهمیتی ندارد خواسته‌ی شما یک ویلا در شمال کشور باشد و یا داشتن یک دوچرخه یا موتورسیکلت. هیچ‌کسی با هیچ قدرت و مقامی نمی‌تواند بیان کند که آرزوی شما ناچیز و آرزوی شخص دیگری از درجه و اعتبار و ارزش بالاتری برخوردار است. آرزوی داشتن نمره‌ی بیست برای یک دانش‌آموز همان‌قدر مهم و ارزشمند است که آرزوی ثروتمند شدن برای یک انسان بالغ.

با هر سن‌، طرز تفکر و خواسته‌ای که دارید‌، شما را دعوت می‌کنم به ضیافت کلمات بنشیند و خود نیز میزبان کلماتِ ذهن پر آرزوی خود باشید. اگر اهل نوشتن هستید، اگر اهل دفتر خاطرات یا یادداشت‌های روزانه یا حتی تلقین هستید، نصف راه را رفته‌اید و اگر نه حتما روش‌های کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد را بیازماید. مطمئناً یکی از چندین روش دوستان آن کلاوسر، با ذهن و قلب شما ارتباط برقرار خواهد کرد.

تا ندانی چه می خواهی نمی توانی به آن برسی. نوشتن باعث می شود تصور روشنی از خواست خود پیدا کنی. خدا می تواند چیزی را که می خواهی به تو بدهد اما خودت باید به روشنی بدانی که چه می خواهی… پس بنویس تا اتفاق بیفتد.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1073 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بنویس تا اتفاق بیفتد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *