رستاخیز مردگان

قیمت اصلی 28.000 تومان بود.قیمت فعلی 16.000 تومان است.

اما الضعیف – نکرونومیکون)

نویسنده: عبد الحضرت

مترجم کتاب: تیم چیمن بوکز

تعداد صفحات کتاب: 97 – 32 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 3.73 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب رستاخیز مردگان pdf

دانلود کتاب رستاخیز مردگان pdf

خرافات در مورد کتاب رستاخیز مردگان pdf بسیار است. می‌گویند که در طول تاریخ افراد بسیاری از جمله جادوگران و ساحران برای دستیابی به نسخه‌های خطی این کتاب تلاش کرده‌اند.

از جمله آدولف هیتلر که یک نسخه از آن را نیز به دست آورد و بعدها معدوم کرد. آمده است که در قورن وسطی، از آسیا تا اروپا و آمریکا، هزاران جادوگر و ساحر و فال‌بین به دنبال دستیابی به نسخه‌ای از این کتاب مرموز بوده‌اند. می‌گویند که این کتاب، خطرناک‌ترین متن نوشته شده توسط بشر است!

مشهور است که هر انسانی پس از مطالعه کتاب رستاخیز مردگان بر راز و رمزهای پنهان هستی آگاه می‌شود و می‌تواند با ارواج و اجنه ارتباط بگیرد!

این خرافات باعث شده است تا نکرونومیکون در میان افراد علاقمند به علوم غریبه و علوم خفیه جایگاه بسیار بلندی پیدا کند! کتاب نکرومیکون توسط عبدالحضرت نوشته شده. اثری جادویی و ترسناک که راز آن تا به امروز حل نشده باقی مانده است.

نقد کتاب رستاخیز مردگان pdf

بر اساس بررسی های صورت گرفته فردی به نام عبدالحضرت که یک انسان بدوی اهل منطقه شام بود، در سال ۶۹۹ این کتاب را نوشت و پس از به پایان رساندن آن بدن تکه تکه شده اش، پیدا شد و هیچکس دلیل و نحوه قتل او را نتوانست متوجه شود. موضوعات مختلف و تاریخچه عجیب این کتاب باعث محبوبیت کتاب رستاخیز مردگان pdf شده است.

عبدالحضرت به حوزه های مختلف و یادگیری مطالب عجیب علاقه داشت. او در دوران خود به مجنون مشهور بود چرا که برای دیدن آینده و پیش گویی به شیوه عجیبی عمل می کرد.

در واقع او برای برقراری ارتباط با آینده و همچنین روشن تر شدن گذشته از داروها و مواد مخدر استفاده می کرد تا بتواند با موجودات فرا طبیعی ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مختلفی در این حوزه را بدست بیاورد.

یکی از نکات مهمی که باید بدانیم این است که با معیارهای شخصیتی که در حال حاضر در زمینه روانشناسی به آن پرداخته می شود، عبدالحضرت به هیچ عنوان یک فرد طبیعی و عادی به حساب نمی آید.

البته نباید این نکته را فراموش کرد که هیچ مدرکی وجود ندارد که بتواند دیوانگی را تایید کند. می توان نتیجه گرفت که اکثر توانایی های او به دلیل قدرت برقراری ارتباط اش با جنیان بود و همین مسئله باعث شده بود تا با سایر افراد هم دوره اش تفاوت های اساسی داشته باشد.

بر اساس شواهد تاریخی بدست آمده، عبدالحضرت روزهای خود را در ویرانه های شهر بابل، ممفیس و ربع الخالی عربستان می گذراند. او در سال های آخر عمر خود به دمشق و شام مهاجرت کرد و کتاب رستاخیز مردگان pdf را در این شهر نوشت.

در سال 950 کتاب توسط تئودوروس فیلتاس به زبان یونانی ترجمه شد و نام آن نیز به نکرونومیکون تغییر کرد.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1023 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستاخیز مردگان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *