کمال ذهن

قیمت اصلی 99.000 تومان بود.قیمت فعلی 49.000 تومان است.

علم تغییر ذهن شما

نویسنده: دکتر جو دیسپینزا

مترجم: علی عباسی

تعداد صفحات کتاب: 739 صفحه

حجم فایل: 5.37 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب کمال ذهن pdf

دانلود کتاب کمال ذهن pdf

کتاب کمال ذهن، شکاف بین علم، معنویت و خودیاری را با فرمولی موفق، از بین می برد و نوشتار آن به نحوی است که برای خوانندگان عادی قابل درک است.

شاید به این دلیل به این کتاب جذب شده باشید که امکان شکستن عادت‌ها برایتان جذاب بوده باشد. شاید بخواهید یاد بگیرید که از قابلیت نوروپلاستیسیتی طبیعی مغز برای ایجاد تغییرات چشمگیر در کیفیت زندگی خود استفاده کنید. یکی از دلایل دیگری که ممکن است بخاطر آن مجذوب کتاب کمال ذهن شده باشید می‌تواند این باشد که از شرایط زندگی‌تان راضی نیستید و می‌خواهید تغییر کنید. تغییر کلمه‌ی قدرتمندی است و اگر اراده کنید بطور کامل قابل تحقق است. در اینجا شاید بپرسید چه چیزی به ما امکان می‌دهد طرز کار مغز را بطور ارادی تغییر دهیم؟

شما تصویر خود را در لوب پیشانی ذخیره کرده‌اید و آنچه در این مکان بخصوص ذخیره کرده‌اید تعیین می‌کند که چگونه با دنیا تعامل می‌کنید و واقعیت را چگونه درک می‌کنید. لوب پیشانی بخش‌های دیگر و قدیمی‌تر مغز را کنترل و تنظیم می‌کند. لوب پیشانی شما را به سمت آینده می‌برد، رفتارتان را کنترل می‌کند، رویای امکان‌های جدید را در خود می‌پروراند و در تمام زندگی راهنمای شماست. این قسمت از مغز جایگاه آگاهی است. لوب پیشانی هدیه‌ای است که تکامل به شما داده است. این بخش از مغز بیش از تمام بخش‌های آن با تغییر سازگار است و به همین دلیل ابزاری است که با آن می‌توانید افکار و اعمال خود را به کمال برسانید.

امیدوارم این کتاب به شما کمک کند که از این جدیدترین و تازه‌ترین بخش مغزتان برای تغییر ساختار مغز و تغییر سرنوشت خود بهره گیرید. شما نیز می‌توانید مدارهای مغزتان را تغییر دهید. شما قدرت انتخاب کوانتومی را در اختیار دارید. ما همیشه ابزارهای این کار را در اختیار داشته‌ایم، اما تنها اکنون است که یاد گرفته‌ایم از آن‌ها استفاده کنیم. کتاب کمال ذهن به شما کمک می‌کند از قدرت خود برای انتخاب و برای تغییر استفاده کنید. اگر این کتاب را بخوانید و از ایده‌های آن در زندگی خود استفاده کنید، استعدادهایتان شکوفا خواهد شد.

جو دیسپینزا می گوید: این کتاب در اصل برای دانشمندان، محققین و دانشگاهیان نوشته نشده است، بلکه برای انسانی عادی نوشته شده است که می‌خواهد درک کند که علم توانایی تغییر ما را تأیید می‌کند و ما به عنوان ابناء بشر قابلیت‌های فوق العاده‌ای داریم. باید اعتراف کنم که این کتاب برای شخص خودم معلم فوق العاده‌ای بوده است. من امروز متفاوت هستم، چون با وجود تمام دلایلی که داشتم، دست از کار نکشیدم. حالا بهتر می‌‌فهمم که چرا این کتاب را نوشته‌ام. تنها هدف و نیتم این بود که به مردم کمک کنم زندگی‌شان را تغییر دهند. اگر این کتاب در زندگی یک نفر هم تغییری ایجاد کند، پس از نظر من ارزش زحماتم را داشته است.

نقد کتاب کمال ذهن pdf

جو دیسپنزا با ترکیبی پویا از علم و روش های کاربردی، به شما می آموزد که چگونه از مهمترین ابزار بدن و زندگی یعنی مغز خود استفاده کنید. او در آثار پیشین خود توانایی اعتیاد مغز به احساسات منفی را بیان کرد. اکنون وی در کتاب کمال ذهن، توضیح می دهد که چگونه تفکر جدید و باورهای تازه می تواند به معنای واقعی کلمه مغز فرد را تغییر دهند تا رفتار ، واکنش های عاطفی و الگوهای شکل گیری عادت را تغییر دهد.

بیشتر افراد از میزان اعتیاد به احساسات خود و اینکه چگونه مغز به طور خودکار آن اعتیاد را تداوم می بخشد، بی اطلاع هستند. به طور خلاصه، ما برده ی اعتیادات عاطفی خود می شویم، حتی بدون آنکه خود بدانیم. با مشاهده الگوهای فکری و یادگیری نحوه سیم کشی مجدد مغز با الگوهای فکری جدید، می توان چرخه هایی که ما را در دام خود نگه می دارد، در هم بشکنیم و راه خود را به سمت امکانات جدیدی نظیر رشد، شادی و رضایت عاطفی باز کنیم.

پرسش این است که ما تا چه حد مسئول کارهایی هستیم که مغزمان در مقام مدیر عامل بدن برایمان انجام می‌دهد؟ خوشتان بیاید یا نیاید واقعیت این است که وقتی فکری به سرتان زد، همه چیز در آن واحد رخ می‌دهد. تمام واکنش‌های بدنی که در اثر تفکر ارادی و غیر ارادی ما رخ می‌دهند، در پشت صحنه‌ی آگاهی ما رخ می‌دهند. اگر خوب به قضیه نگاه کنید، تعجب خواهید کرد که یک یا دو فکر خودآگاه یا ناخودآگاه تا چه حد می‌تواند اثرگذار باشد.

برای مثال آیا می‌توانیم بپذیریم که اثرات درازمدت تفکری که به آن عادت کرده‌ایم، سبب شود ما دچار عدم تعادل شویم و بیماری گریبان‌مان را بگیرد؟ آیا می‌توان گفت که ما هر لحظه به واسطه‌ی افکار و واکنش‌های تکراری خودمان به بدن‌مان می‌آموزیم که ناسالم باشد؟ این فرایند، فرایند ظریفی است اما شاید تا کنون به این اندازه به آن دقت نکرده‌ایم. امیدواریم کتاب کمال ذهن بتواند توصیه‌هایی چند برای مدیریت دنیای درون‌تان به شما بدهد.

کتاب کمال ذهن pdf یک رویکرد بنیادی برای تغییر الگوهای اعتیادی و عادت های بد داشته که بر اساس بیش از دو دهه تحقیق به نگارش درآمده اند.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1286 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کمال ذهن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *