سفر زندگی

قیمت اصلی 18.000 تومان بود.قیمت فعلی 16.000 تومان است.

در جستجوی پنج بزرگ زندگی

نویسنده:

مترجم: الگا کیایی

تعداد صفحات کتاب: 71 صفحه

حجم فایل: 2.76 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب سفر زندگی جان پی استرلکی pdf

دانلود کتاب سفر زندگی جان پی استرلکی

یک جایی در درون روح ما وجود دارد که بزرگ ترین آرزوهایمان را در آن نگه می داریم. کتاب سفر زندگی جان پی استرلکی را هرکسی باید بخواند!

جان پی استرلکی، نویسنده‌ی کتاب‌های تأثیرگذار و پرفروش مانند کتاب حاضر و کافه ای به نام چرا می‌باشد. او با نوشته‌ها، سخنرانی‌ها و برنامه‌ های رادیویی و تلویزیونی خود مسیر زندگی میلیون‌ها انسان در جهان را تحت تأثیر قرار داده و منجر به تحول درونی در آن‌ها شده است. کتاب‌های او به 18 زبان دنیا ترجمه شده و تا به حال در بیش از 30 کشور جهان به فروش رسیده‌اند.

جک، جوانی است در جستجوی خوشبختی و یافتن مسیر زندگی که به دلایلی نامعلوم، قاره آفریقا روحش را تسخیر کرده و او به سوی خود می کشد. در آنجا پیرزنی خردمند و فرزانه به نام ماماگمبه راهنمای جک می‌شود و در طول راه درس‌هایی بزرگ و ارزشمند درباره زندگی به او می‌دهد. نویسنده در کتاب سفر زندگی در قالب استعاره‌ای زیبا و تاثیرگذار درباره زندگی و راه‌های رسیدن به موفقیت، شناخت خویشتن و آرامش می‌گوید.

این اثر، حکایت عشق و بی‌تابی است؛ حکایتی عمیق درباره‌ی خودشناسی و کشف اسرار زندگی؛ داستانی سرشار از جذابیت، هیجان و رمز و راز.

در بخشی از کتاب سفر زندگی می خوانیم: تا از پله‌ی کشتی پا روی زمین گذاشتم، با هجوم استقبال کنندگان روبه‌رو شدم! چهره‌های سیاه بی‌شماری که از من می‌پرسیدند به راهنما، باربر، جایی برای اقامت، چیزی برای خوردن و… نیاز ندارم؟ به همه‌ی آن‌ها جواب رد دادم و به سمت شهر به راه افتادم. قبل از ترک کشورم، خوانده بودم بهترین محل برای اقامت مسافران، هتل کوچکی به نام اسکیپ است.

نام آن به سرعت جذبم کرد. اسکیپ به معنی فرار بود و من در تلاش برای فرار. پس چه جایی برای فرار بهتر از هتلی به همین نام؟ بیست دقیقه طول کشید تا پس از پیاده روی در خیابان‌های باریک، هتل را پیدا کردم. اگر مسیر را می‌شناختم شاید این پیاده روی فقط پنج دقیقه طول می‌کشید. امّا کمی راه را گم کرده، و همچنین، مجذوب آنچه در اطرافم می‌دیدم، شده بودم.

نقد کتاب سفر زندگی جان پی استرلکی pdf

کتاب سفر زندگی جان پی استرلکی با روایتی داستانی، سرگذشت جوانی به نام جک است که هنگام سفر به آفریقا با حقایق و رمز ورموزی آشنا میشود که زندگی وی را کاملا متحول می سازد.

راهنمای جک در این سفر، پیرزنی فرزانه به نام ماما گمبه است که در طول مسیر به وی درسهای ارزشمندی میدهد. استرلکی خود نیز در دنیای واقعی اهل سفر است وبا همسرش سفرهای طولانی ،تنها بایک کوله پشتی به نقاط دنیا داشته اند. طول سفرهای او به اندازه سه بار گردش به دور کره زمین می باشد. وی هم اکنون ساکن ایالت فلوریدا در آمریکاست و به کار نویسندگی وسخنرانی واجرای برنامه های رادیویی و تلویزونی مشغول است. اندیشه های مثبت وی میلیون ها نفر را در سراسر گیتی تحت تاثیر خود قرار داده است.

کتاب سفر زندگی: در جستجوی پنج بزرگ زندگی از یک سو شما را با داستان‌های هیجان‌انگیزش مجذوب به خود می‌کند و از سویی دیگر با پیام‌های آموزنده‌اش شما را به تفکر و تعمق وا می‌دارد. یکی از نقاط قوت کتاب حاضر این است که خودتان را جدا از داستان نمی‌بینید و تصور می‌کنید خود قسمتی از این حکایت هستید.

کتاب سفر زندگی جان پی استرلکی اثری بسیار زیبا، عمیق و لطیف است. از خواندن سطر به سطرش لذت خواهید برد. اگر کسی دچار ناامیدی و سردرگمی در پیدا کردن راه زندگی اش است، این کتاب حرف های زیادی برای گفتن دارد.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1193 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سفر زندگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *