نمی توانی به من آسیب بزنی

قیمت اصلی 32.000 تومان بود.قیمت فعلی 28.000 تومان است.

بر ذهنت چیره شو و ناممکن را ممکن کن

مدیریت ذهن و غلبه بر غیرممکن ها

نویسنده:

مترجم: منا زنگنه

تعداد صفحات کتاب: 298 صفحه

حجم فایل: 25.3 مگابایت

نوع فایل: متغیر

کتاب نمی تونی به من آسیب بزنی pdf

دانلود کتاب نمی توانی به من آسیب بزنی pdf

کتاب نمی توانی به من آسیب بزنی مثل یک راهنمای صمیمی، مشوق شما است و راه‌های شگفت‌انگیزی را برای تقویت ظرفیت جسم و روان پیشنهاد می‌دهد.

خواندن زندگینامه دیوید گاگینز، شما را متحول می‌کند و بزرگترین درسی که بهتان می‌دهد این است که هیچ‌کس نمی‌تواند به شما آسیب برساند. اگر عادت کرده‌اید که توانایی‌های خود را محدود ببینید، احساس قربانی بودن دست از سرتان برنمی‌دارد و انگیزه‌تان را از دست داده‌اید، وقتش است نگاهی عمیق‌تر به درون خودتان بیندازید. شما توانایی‌هایی دارد که با استفاده درست از آنها، می‌توانید بر سختی‌ها پیروز شوید و هر مانع و شکستی را به عاملی برای تحرک بیشتر تبدیل کنید.

با تمام شدن کتاب نمیتوانی به من آسیب بزنی، شما ذهنیت قربانی خود را کنار خواهید گذاشت. جایی که پس از خواندن کتاب به آنجا می روید کاملا مربوط به شماست. گاگینز به عنوان مردی که خلاء بزرگی در قلب خود داشت، به شما می گوید هیچ عذر و بهانه ای در زندگی وجود ندارد، بلکه تنها دلایلی برای تلاش بیشتر وجود دارد.

ما خود و توانایی‌های‌ که داریم را انکار می‌کنیم تا فرصت رهایی و جسارت را به تأخیر بیاندازیم. البته چیزی که در این دنیا به وفور یافت می‌شود موانع و مشکلاتی است که باعث می‌شود احتمال موفقیت خود را انکار کنیم. عده‌ای از ما آن‌چنان به دردها و مرثیه خوانی برای رنج‌های‌مان عادت کرده‌ایم که دیگر امیدی به رهایی نداریم. شاید بتوان گفت ما شیفته رنج شده‌ایم و در این میان، تفاوتی با زامبی‌ها یا همان مردگان متحرک نداریم! اینها چکیده‌ای از جملات دیوید گاگینز فرمانده بازنشسته یگان ویژه نیروی دریایی آمریکاست.

او در اولین سطرها، کتاب نمیتوانی به من آسیب بزنی را با تصویری تلخ از واقعیت موجود در زندگی انسان‌ها آغاز می کند. گاگینز برای کسانی که مشکلات و مصیبت‌های زندگی را دلیلی برای انکار تلاش و امید می‌دانند، داستان زندگی‌اش را شرح می‌دهد. تاسی که سرنوشت برای گاگینز رو کرده بود، هیچ نقطه روشنی نداشت. داشتن پدری که از فرط خشونت، شیطان می‌نامیدش و مشقت کار کردن و درس خواندن در سنین کم، برای او اوج بدبختی بود.

او با پای خود داخل اتاق تاریک محاکمه پدر می‌رفت و جز ضربات سخت کمربندی که روی بدن عریانش می‌آمد، انتظار دیگری نداشت. روزگار، قرعه بدش را به‌نام پسربچه‌ای زده بود…. در این کتاب از این مرد بزرگ خواهید فهمید که چگونه بیش از ظرفیت جسم و ذهن‌تان عمل کنید. نکاتی که در این کتاب عنوان شده، رهنمودهایی مفید برای هر کدام از ماست تا به مدد آن چون بذری بارور، شکوفا شویم.

نقد کتاب نمی توانی به من آسیب بزنی pdf

نویسنده سعی دارد در این کتاب خواننده را متقاعد سازد تا از بیشترین ظرفیت ذهن و جسم خود استفاده کند. در واقع با کمک گام‌های مطرح شده در کتاب نمیتوانی به من آسیب بزنی می‌توان موانع را کنار زد و به استقبال موفقیت، افتخار و آرامش شتافت. بدون شک لحن صادقانه و همراه با صمیمیت این کتاب تاثیر بسزایی در جلب مخاطب دارد.

قطعاً فکر می‌کنید خودتان را می‌شناسید. اما باور شما دلیلی بر حقانیت موضوعی نیست. نمی‌توان با انکار، احساس امنیت و آرامش کرد. اما نگران نباشید، شما تنها نیستید. در هر شهر و کشوری، در سرتاسر جهان، میلیون‌ها شخص راحت طلب، با چشمانی بی‌روح، در حالی‌ که فکر می‌کنند یک قربانی هستند و توانایی‌های واقعی خود را نمی‌شناسند، همچون زامبی‌ها در خیابان پرسه می‌زنند. ولی دیوید گاگینز آنها را خوب می‌شناسد؛ زیرا خود نیز زمانی جزو یکی از آن‌ها بوده است.

دوران کودکی برای دیوید گاگینز مثل یک کابوس بود. فقر، پیش داوری و آزار فیزیکی تمام چیز هایی بود که روز و شب او را تشکیل می داد. اما او از طریق خودسازی، استقامت روحی و سخت کوشی توانست خودش را از یک جوان افسرده بدون آینده به یک ورزشکار استقامتی برتر جهان و چهره نیروی مسلح آمریکا تبدیل کند. او در رخداد های استقامتی مختلف دارای رکورد است و باعث شده است مجله Outside او را به عنوان آماده ترین مرد جهان معرفی کند.

دیوید گاگینز در کتاب نمیتوانی به من آسیب بزنی، داستان زندگی حیرت انگیز خود را به اشتراک می گذارد و فاش می کند که بیشتر ما فقط از 40 درصد از قابلیت های خود استفاده می کنیم. گاگینز این قانون را 40٪ می نامد و داستان او مسیری را نشان می دهد که هرکسی می تواند برای محو کردن دردهای گذشته، از بین بردن ترس، و رسیدن به پتانسیل کامل خود آن را دنبال کند.

کتاب نمی توانی به من آسیب بزنی pdf قطعاً برای تمام کسانی که از توانایی‌ها و استعدادهای خود آگاه نیستند و خود را قربانی شرایط می‌دانند، مفید و تاثیرگذار خواهد بود.

آنچه خواندید...

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمی توانی به من آسیب بزنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *