نمی توانی به من آسیب بزنی

آخرین ویرایش: 2 ماه قبل
نمی توانی به من آسیب بزنی (nbookcity.com)

دانلود کتاب نمی توانی به من آسیب بزنی

در کتاب نمی توانی به من آسیب بزنی، دیوید ابتدا شرح وقایعی را که در دوران کودکی و ناجوانی‌اش پشت سر گذاشته است به قلم آورده و از میان این روایت‌های تلخ قصد دارد که نکته مهمی را با خواننده درمیان بگذارد.

دیوید گاگینز بر این باور است که حتی آسیب‌ های روحی و جسمی نمی‌تواند بهانه‌ای برای توقف و تسلیم شدن ما در برابر مشکلات باشد. در کتاب حاضر، شما به درک تازه‌ای از مفهوم درد و رنج خواهید رسید. در این نگاه جدید، خواهید فهمید که گذشتن از درد و فراتر از تصورات قدم برداشتن، در سایه تلاش و کار سخت به وجود می‌آید.

کتاب نمی توانی به من آسیب بزنی، تنها یک زندگینامه تلخ و اشک‌ آور نیست بلکه سند محکمی است که نشان می‌دهد محدودیت‌ها تنها زاده افکار و ذهن‌تان است. در آن سوی درد، جایی که از نقطه امن‌تان خارج می‌شوید، نوری انتظارتان را می‌کشد که نتیجه شهامت و جسارت‌ شما است.

خلاصه کتاب

دیوید گاگینز داستان را با شرح روزهای تلخ کودکی خود آغاز می‌کند. پسری سیاه‌ پوست که شدیدترین شکنجه‌ های روحی و جسمی را از سوی پدر خود متحمل شده است. فقر و افسردگی طی سال‌های طولانی همچون ماسه روان دیوید گاگینز را به پایین کشیده است. خوشبختانه داستان با ادامه رنج‌های این پسر سیاه‌پوست ادامه نمی‌یابد؛ نقطه عطف ماجرا رقم می‌خورد و دیوید تصمیم می‌گیرد یک بازنده نباشد. او می‌کوشد تا از تمام توانایی و استعداد خود بهره بگیرد و موفق شود.

قطعاً فکر می‌کنید خودتان را می‌شناسید. اما باور شما دلیلی بر حقانیت موضوعی نیست. نمی‌توان با انکار، احساس امنیت و آرامش کرد. اما نگران نباشید، شما تنها نیستید. در هر شهر و کشوری، در سرتاسر جهان، میلیون‌ها شخص راحت طلب، با چشمانی بی‌ روح، در حالی‌ که فکر می‌کنند یک قربانی هستند و توانایی‌های واقعی خود را نمی‌ شناسند، همچون زامبی‌ها در خیابان پرسه می‌ زنند.

ولی دیوید گاگینز آن‌ها را خوب می‌ شناسد؛ زیرا خود نیز زمانی جزو یکی از آن‌ها بوده است. دیوید گاگینز به‌عنوان آماده‌ترین مرد (واقعی) ایالات متحده آمریکا شناخته می‌ شود و در کتاب نمی توانی به من آسیب بزنی ، بر ذهنت چیره شو و ناممکن را ممکن کن داستان جالب زندگی خود را به تصویر می‌ کشد.

بخشی از متن کتاب

وقتی در را باز کردم صدای دزدگیر بلند شد و من شوکه شدم! خشکم زده بود. به دیوار تکیه دادم و به صدای قدم‌هایش گوش دادم. صدای تق‌تق پله‌ها می‌آمد و می‌دانستم کارم تمام است. از پله‌ها پایین آمد، با لباس حوله‌ای، قهوه و هفت‌تیربه‌دست از غذاخوری به مهمان‌خانه آمد و تفنگش را به جلو نشانه گرفت. لوله تفنگ را می‌دیدم که آرام از گوشه اتاق بیرون می‌ آمد. همین که از گوشه اتاق بیرون آمد مرا دید که شش متر آن‌ طرفتر ایستاده بودم؛ اما تفنگش را پایین نیاورد. درست وسط دو چشمم را نشانه گرفت.

صاف به او خیره شدم، با چهره‌ای رنگ‌ پریده. پاهایم به کف زمین چسبیده بود. کس دیگری در خانه نبود. بخشی از من از او انتظار داشت که ماشه را بکشد. در آن زمان، دیگر اهمیت نمی‌ دادم که زنده بمانم یا بمیرم. یک پسر هشت‌ ساله خسته و ساده بودم که دیگر از ترس از پدرم خسته شده و از اسکیت‌لند بیزار بودم. بعداز یکی‌ دو دقیقه تفنگش را پایین آورد و به طبقه بالا برگشت.

معرفی نویسنده

در حال حاضر دیوید گاگینز به‌عنوان نماد نیروهای مسلح ایالات متحده و یکی از ورزشکاران برتر استقامت در جهان شناخته می‌شود. دیوید گاگینز تنها شخصی است که تاکنون توانسته آموزش‌های تخصصی نیروی دریایی، رنجر ارتش و کنترل‌ کننده هوایی تاکتیکی نیروی هوایی ایالات متحده را به پایان برساند.

او سعی دارد در کتاب نمی توانی به من آسیب بزنی خواننده را متقاعد سازد تا از بیشترین ظرفیت ذهن و جسم خود استفاده کند. در واقع با کمک گام‌های مطرح شده در این کتاب می‌توان موانع را کنار زد و به استقبال موفقیت، افتخار و آرامش شتافت. بدون شک لحن صادقانه و همراه با صمیمیت این کتاب تاثیر بسزایی در جلب مخاطب دارد.

نقد کتاب نمی توانی به من آسیب بزنی

برای دیوید گاگینز، دوران کودکی کابوس بود. فقر، تبعیض و آزار جسمی روزهایش را رنگین می‌ کرد و شب‌ هایش را تیره‌ و تار. اما گاگینز با تأدیب نفس، سرسختی ذهنی و سخت‌کوشی، خود را از جـوانی افسرده، دارای اضافه‌ وزن و بدون آینده، به نماد نیروهای مسلح ایالات متحده و یکی از برترین ورزشکاران استقامت در جهان تبدیل کرد.

او تنها فرد در طول تاریخ است که دوره‌های آموزشی نخبگان در یگان ویژه‌ی نیروی دریایی ایالات متحده، تکاوران نیروی زمینی و اکیپ رزمیِ کنترل هواییِ نیروی هوایی را به پایان رسانده و به‌دنبال ثبت رکورد در تعداد زیادی از ورزش‌های استقامتی است.

همین باعث شده نشریه‌ی آوتساید او را «ورزیده‌ترین مرد (واقعی) امریکا» معرفی کند. گاگینز در نمی توانی به من آسیب بزنی، داستان زندگی حیرت‌انگیز خود را با ما در میان می‌گذارد و فاش می‌کند که بیش‌ترِ ما فقط از چهل‌درصد توانایی‌های‌مان بهره می‌بریم. داستان گاگینز نشان می‌دهد کـه هرکسی می‌تواند درد را عقب براند، بر ترس غلبه کند و تمام پتانسیلش را به کار بگیرد.

مطالعه این کتاب را به همه کسانی که از توانایی و استعداد خود بی‌خبر هستند و خود را قربانی شرایط می‌ دانند پیشنهاد می‌ کنیم.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 10,396 بار

David%20Goggins%20 %D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%D8%AF%20%DA%AF%D8%A7%DA%AF%DB%8C%D9%86%D8%B2

عنوان کتاب: نمی تونی به من آسیب بزنی

مدیریت ذهن و غلبه بر غیرممکن ها

بر ذهنت چیره شو و ناممکن را ممکن کن

زندگینامه سرسخت ترین مرد جهان

نویسنده: دیوید گاگینز

مترجم: منا زنگنه

تعداد صفحات کتاب: 298 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 25.3 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

به سوی فانوس دریایی ، معروف‌ترین اثر ویرجینیا وولف است؛ رمانی که به نوعی تاریخچة زندگی خود نویسنده است؛و ویرجیینا وولف خود این موضوع را در نامه‌ها و خاطراتش یادآور شده است.بیشتر شخصیتهای این رمان، یک همتا، و یا به عبارت دیگر، یک المثنی از خود در زندگی واقعی دارند.
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 2175
ترسیدن برای والدین امروزی سخت نیست. به هرحال چیزهای زیادی برای ترسیدن وجود دارد. اما مشکل زمانی به وجود می‌آید که ما از مرز یک توجه مناسب و سالم نسبت به بچه هایمان عبور می کنیم...
بروزرسانی: 6 ماه قبل
تعداد بازدید: 198

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *