حکایت آن که دلسرد نشد

قیمت اصلی 33.000 تومان بود.قیمت فعلی 29.000 تومان است.

درس هایی برای رسیدن به موفقیت و ثروت

نویسنده:

مترجم: بیژن پایدار

تعداد صفحات کتاب: 118 صفحه

حجم فایل: 4.25 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب حکایت آن که دلسرد نشد pdf

دانلود کتاب حکایت آن که دلسرد نشد pdf

کتاب حکایت آن که دلسرد نشد قصه مردی 32 ساله به نام جان بلیک را تعریف می‌کند که در حوزه تبلیغات مشغول به کار است اما از شغل خود خسته شده و نمی‌داند چه هدف و راهی را برای زندگی‌اش انتخاب کند.

تا اینکه با یک میلیونر عجیب و غریب اما خرمند آشنا می‌شود که آموزه‌هایش راه رسیدن به رفاه مالی و یک زندگی غنی را به این مرد جوان نشان می‌دهد. به بیانی دیگر مارک فیشر در کتاب حکایت آن که دلسرد نشد تلاش کرده تا مرحله به مرحله مسیر موفقیت را به شما نشان دهد و با تاکید بر نیروی ایمان، عشق و استقامت هر فردی را آماده این موضوع کند که داشتن هدف و نیروی بزرگ‌اندیشی می‌تواند هر امکانی را عملی سازد.

البته نباید داشتن تفکر مثبت را از یاد برد. کتاب حکایت آن که دلسرد نشد برای این نکته تاکید فراوانی دارد؛ اینکه هر فردی برای آنکه بتواند در شغل و زندگی شخصی خود به عشق و ثروت دست یابد، باید افکار منفی و غلط را از خود دور کند و با اولویت بندی صحیح، داشتن یک هدف واحد و گوش سپردن به ندای درونی به جنگ تمام مشکلات و سختی‌ها برود.

فیشر نویسنده کتاب حکایت آن که دلسرد نشد می گوید :«…دردها و بدبختی ها از روی رحمت برایمان فرستاده می شود تا به خود واقعی مان پی ببریم و نیروی واقعی درونمان را بیابیم . شادی های معمولی نمی گذارد آنها را کشف کنیم . آنهایی که امتحان می شوند ، آدم های خوش اقبالی هستند ، اما وقتی خود واقعی شان را کشف کنند ، شادی از راه می رسد …»

نقد کتاب حکایت آن که دلسرد نشد pdf

دنبال‌کنندگان آثار انگیزشی حتما مارک فیشر و کتاب مشهور او، حکایت دولت و فرزانگی را می‌شناسند. حال این نویسنده بار دیگر در قالب یک داستان سرگرم‌کننده و حکیمانه، در کتاب حکایت آن که دلسرد نشد درس‌هایی برای زندگی میلیون‌ها نفر از مردم ارائه داده که به کمک آن می‌توان به یک خرد درونی رسید و راه رسیدن به ثروت و موفقیت را پیدا کرد.

نویسنده ککتاب حکایت آن که دلسرد نشد معتقد است ؛ انسانهای فوق العاده ، چنان زندگی می کنند که گویی نه تنها زندگی خود ،بلکه چندین زندگی دیگر را هم درون خود دارند . این است که بعضی از نوابغ از همان کودکی ، بلوغ خود را آشکار می کنند . در واقع آنها خود را از زندگی های قبلی برای این زندگی آماده کرده اند .و گاهی حتی از چندین زندگی قبل این کار را آغاز کرده اند.

هرکسی که می‌خواهد در زندگی شخصی و شغلی خود به موفقیت، شادکامی و ثروت برسد، کتاب حکایت آن که دلسرد نشد را که دوست داشتنی و حکیمانه است از دست ندهد.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1141 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حکایت آن که دلسرد نشد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *