خودانضباطی در ده روز

آخرین ویرایش: 5 ماه قبل
خودانضباطی در ده روز (nbookcity.com)

دانلود کتاب خودانضباطی در ده روز

كتاب خودانضباطی در ده روز به شما كمک می‌كند با به‌ کارگیری تکنیک‌های ساده آنچه را در مورد انضباط لازم است، یاد بگیرید و موارد غیرضروری را از ذهنتان دور بریزید.

شما همین امروز با به‌دست گرفتن و خواندن این کتاب اولین قدم به سوی انضباط فردی را برداشته‌اید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا آنچه را باید بدانید یاد بگیرید و آنچه را باید رها کنید، از یاد ببرید.

به‌زودی از بسیاری از ابزارها، تکنیک‌ها و اصولی که در یادگیری خودانضباطی به شما کمک خواهند کرد، آگاه خواهید شد. تئودور برایانت، متخصص تحلیل رفتار انسانی بیش از یک دهه، سمینارها، کارگاه‌ها و دوره‌های خودانضباطی برگزار کرده است.

خلاصه کتاب

برخی از ما انضباط شخصی را از والدین یا بستگانمان می‌آموزیم، برخی هم آن را در دوران مدرسه، سربازی یا محیط کار فرا می‌گیریم؛ با این حال برخی از ما روان‌شناسی انضباط شخصی و نحوه عملکرد آن را هرگز نیاموخته‌ایم. تئودور برایانت در كتاب خودانضباطی در ده روز به شما بینش، راهکار و نکاتی را ارائه می‌دهد تا بتوانید به سرعت مهارت خودانضباطی خود را بهبود ببخشید. در این راستا یاد می‌گیرید که:

  • چگونه بر پنج مانع روانی متداول برای رسیدن به انضباط غلبه کنید
  • چگونه از شر باورهای ناخودآگاه که مانع رسیدن به نظم می‌شوند، خلاص شوید
  • چگونه از تکنیک‌های ساده مدیریت زمان بهره‌مند شوید
  • چگونه نظام فکری خود را در جهت انضباط فردی برنامه‌ریزی کنید

بخشی از متن کتاب

در كتاب خودانضباطی در ده روز می‌خوانیم: «اگر هیچ کاری نکنی و امنیت داشته باشی، بهتر از این است که کاری انجام دهی و بعداً پشیمان شوی!» این ضرب‌المثل از بچگی روی ما تأثیر داشته و تا عمق وجودمان ریشه دوانیده است. برای بسیاری از ما، امنیت و آسایش، همه چیز است. در بسیاری از مواردی که مشکل خودانضباطی داریم، درواقع نصایح قدیمی‌ای را دنبال می‌کنیم که می‌گویند قبل از اینکه بپری، جلوی پایت را نگاه کن.

در بسیاری از فرصت‌ها که تلاش ما را می‌طلبد، متأسفانه خجالت می‌کشیم نگاه کنیم یا بپریم. ناشناخته‌ها برای ما با خطر یکی می‌شوند. مانند بقیه ترس‌هایمان، ترس از خطر کردن، زیرپوستی عمل می‌کند. تنها سرنخی که این دستکاری ذهنی ظریف به ما می‌دهد نتایج آن در زندگی‌مان است: تکرار منجر به سکون می‌شود…

وقتی دست از خطر کردن برمی دارید، ماهیچه های اعتماد به نفس تان درست زمانی که به آنها نیاز دارید بی‌استفاده می‌شود. بنابراین یکی از مهم ترین عناصر خودانضباطی را از دست می دهید که آن همان اعتماد به نفس است. (ص68 كتاب خودانضباطی در ده روز)

گذشته از آن، اگر کسی حتی مدتی کوتاه به طور مداوم از خطر کردن اجتناب کند، ترس ناخودآگاهی که از خطر کردن دارد به طور جدی شروع می شود و ادامه می یابد. برای پی بردن به این ترس باید حس اعتماد به نفس خود را بیدار کنید. با این کار توانایی خودانضباطی شما یک پیشرفت بزرگ می کند. یادتان باشد: اعتماد به نفس خودانضباطی را تقویت می کند…

نقد کتاب خودانضباطی در ده روز

تئودور برایانت نویسنده كتاب خودانضباطی در ده روز در طول حضورش در محافل مختلف، به هزاران نفر کمک کرده است تا خودانضباطی خود را توسعه و قدرت ببخشند. دوره‌های خودانضباطی افراد بسیاری از سطوح مختلف، از هنرمندان گرفته تا ورزشکاران، تاجران و افراد معمولی را گرد هم آورده است. نوع تدریس پویای او به‌عنوان تدریس «بدون درد و مؤثر» یاد می‌شود.

او با ادغام مزاح و شوخی با عقل و منطق کاری می‌کند که شنونده‌ها در مدتی که در حال یادگیری و تقویت خودانضباطی هستند، شاد باشند. تاریخچه حرفه‌ای تئودور برایانت شامل تجربیاتی چون روان‌درمانگری، متخصص امراض پیری، نویسندگی و سخنرانی است. او عضو جامعه پزشکی دانشگاه علوم اجتماعی یوتا است و در دانشگاه‌هایی چون دانشگاه واشنگتن، تنسی و اُرگان سخنرانی داشته است.

در پایان، مطالعه کتاب خودانضباطی در ده روز به همه کسانی که به کتاب‌های خودپروری علاقه دارند، توصیه می‌شود.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 2,263 بار

%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B6%D8%A8%D8%A7%D8%B7%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AF%D9%87%20%D8%B1%D9%88%D8%B2%20 nbookcity.com 1

عنوان کتاب: خودانضباطی در ده روز

گذر از فکر به عمل

نویسنده: تئودور برایانت

مترجمان: مرضیه صفایی فر و الهام ساجدیان

تعداد صفحات کتاب: 168 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 8.3 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

رولف دوبلی نویسنده، کارآفرین و رمان نویس مشهور سوئیسی است  که در ۱۵ ژوئیه ۱۹۶۶ در لوتسرن سوئیس متولد شد. او با کتاب هنر شفاف اندیشیدن به شهرت بالایی دست یافت. وی پس از نوشتن...
بروزرسانی: 3 ساعت قبل
تعداد بازدید: 35121
بامدادان در این کتاب با اتکا به منابع تاریخی و با استفاده از روشی تحلیلی، به بررسی روایت های مختلف از پیدایش اسلام می‌پردازد. او در این کتاب به این نتیجه می رسد که روایت های سنتی از پیدایش اسلام...
بروزرسانی: 6 روز قبل
تعداد بازدید: 108

یک پاسخ

  1. مفیدترین کتابی بود که این اواخر خوندم. واقعا دنبال همچین چیزی میگشتم. اگه اهمال‌کاری میکنین؛ حس انجام کارهاتون رو ندارین؛ نمیدونین از کجا شروع کنین؛ هدفی دارین که میخواین بهش برسین اما گیج و سردرگمین شاید این کتاب کمکتون کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *