بهانه تراشی ممنوع

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
بهانه تراشی ممنوع (nbookcity.com)

دانلود کتاب بهانه تراشی ممنوع

کتاب بهانه تراشی ممنوع نوشته برایان ‌تریسی سخنران انگیزشی و نویسنده کتاب‌های خودیاری است. تریسی در این کتاب بر این باور است که راه جهنم با سنگ فرش حسن نیت فرش شده است.

یعنی داشتن نیات و اهداف خوب فقط در ذهن کافی نیست و باید برای تحقق اهداف و خواسته‌ هایتان کاری کنید در غیر این صورت با مشکل مواجهه خواهید شد. این کتاب برای زنان و مردان مصمم و بلند پروازی نوشته شده است که می‌خواهند به هر چیز ممکن در زندگی خود دست یابند و همچنین برای کسانی است که مشتاق و تشنه انجام کارهای بزرگتر، کسب درآمد بیشتر و موقعیتی بالاتر و برتر هستند. شاید اساسی ‌ترین و ارزشمند ترین شناخت و نگرش آنها به موفقیت این است که اگر می‌خواهید به دستاورد های درخشان و چشمگیری دست یابید باید خود را عوض کنید و فرد متفاوتی شوید.

برای تحقق آرمان‌های خود، مسائل و سود مالی به ‌اندازه ویژگی‌های شخصیتی منحصر به فرد و برتر از افراد معمولی مهم نیست. کتاب بهانه تراشی ممنوع با تأکید بر اهمیت انظباط فردی و قانونمندی بیان می‌کند که پرورش این ویژگی‌ها، جاده اصلی است که شما را به هر جای مطلوب و ممکن می‌رساند.این کتاب شما را قدم به قدم یاری می‌کند تا تبدیل به شخص فوق ‌العاده‌ای شوید و بتوانید موفقیت‌های چشمگیر و برجسته‌ای را از آن خود کنید.

مروری بر کتاب

چرا بعضی از افراد نسبت به دیگران موفق ترند و در همان زمانی که اکثریت افراد دیگر نیز از آن برخوردارند درآمد بیشتری کسب می کنند، شادتر زندگی می کنند و به موفقیت های بسیاری دست می یابند؟ “حقیقتا راز موفقیت چیست؟” این کتاب به شما آموزش می دهد، که چگونه می توانید در سه محور اصلی زندگی خود به موفقیت برسید:

1. اهداف شخصی

2. اهداف مالی

3. خوشبختی کلی

هر یک از بیست و یک فصل کتاب بهانه تراشی ممنوع، شامل تمرین هایی است، که به شما کمک می کند اصل را در زندگی شخصی خود به کار بگیرید. با این رهنمودها به جای اینکه با حسرت به حال کسانی که فکر می کنید خوشبخت از شما هستند، غبطه بخورید، یاد می گیرید چگونه می توانید در هر کاری موفق تر باشید.

انضباط فردی برایان تریسی

یکی از ویژگی هایی که اکثر فلاسفه ، معلم ها و کارشناسان در مورد آن توافق دارند،اهمیت انضباط فردی است. انضباط چیزی است که باید داشته باشید تا بتوانید در برابر وسوسه بهانه تراشی مقاومت کنید. این انضباط فردی است که شما را قادر می سازد که از جزیره بیرون بیایید.انضباط فردی کلید رسیدن به یک زندگی عالی است و بدون هیچ موفقیتی پایدار نخواهد ماند.شاید مهم ترین توصیه ای که در مورد موفقیت وجود دارد این باشد که برای کسب موفقیت بیشتر باید به فرد متفاوتی تبدیل شوید.

کیفیت شخصیتی که باید از آن برخوردار باشید تا موفقیت تان بیشتر از افراد عادی باشد مهم تر از کارهای مادی که انجام می دهید یا دستاوردهای مادی تان است.ایجاد عادت انضباط فردی،شاهراهی است که همه چیز را برایتان ممکن می کند.این کتاب به عنوان یک راهنما قدم به قدم به شما کمک می کند تا به فرد فوق العاده ای تبدیل شوید که قادر است دستاوردهای فوق العاده ای داشته باشد.

بخشی از کتاب

  • اگر می‌خواهید همیشه در اوج باشید، باید با عقاب‌ها پرواز کنید؛
    نمی‌توانید با کلاغ‌ها نشست‌ و برخاست کنید و توقع عقاب بودن را داشته باشید.
    یک لیست از افرادی که با آن‌ها رابطه صمیمانه دارید تهیه کنید، چند درصد آن‌ها افراد موفقی هستند؟
    همین درصد، شانس موفقیت شما در ۵ سال آینده را پیش‌بینی می‌کند!
  • در دنیای امروز که سرعت پیشرفت تکنولوژی سریع‌تر از هر زمان دیگری می‌باشد، تنها با کسب مهارت‌های جدید و به روز کردن مهارت‌های قبلی می‌توانید در حرفه خود دوام بیاورید. بنابراین روزی حداقل نیم ساعت برای به‌روزکردن اطلاعات‌تان در زمینه شغل دلخواه‌تان مطالعه داشته باشید.
  • آیا هرگز از خود پرسیده‌اید با اینکه همه افراد ۲۴ ساعت در اختیار دارند، راز موفقیت عده اندکی از این افراد چه می‌تواند باشد؟
  • افراد موفق ۸۰ درصد وقت‌شان را به انجام فعالیت‌های باارزش می‌پردازند و در جمع ۲۰ درصد افراد موفق و ثروتمند جامعه قرار می‌گیرند. در صورتی که افراد عادی ۸۰ درصد وقت خود را صرف کارهای بی‌ارزش می‌کنند و در زمره ۸۰ درصد افراد معمولی قرار می‌گیرند.
  • انتخاب با شماست، کتاب می‌خوانید یا تلویزیون تماشا می‌کنید؟ آهنگ‌های بی‌محتوا گوش می‌دهید یا نوارهای صوتی انگیزشی و با محتوا؟

تعداد بازدید: 4,151 بار

Brian%20Tracy%20 %D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%B3%DB%8C 8

عنوان کتاب: بهانه تراشی ممنوع (بهانه ممنوع)

قدرت انضباط فردی

21 راه رسیدن به موفقیت و خوشبختی پایدار

نویسنده: برایان تریسی

مترجمان: لیلا رضیئی، مهدی قراچه داغی و هما صامت حسن آبادی

تعداد صفحات کتاب: 306 ، 150 و 202 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 4.42 ، 10.3 و 17.5 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهر کتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

برایان تریسی در سال 1944 ونکوور کانادا و در خانواده‌ای به دنیا آمد که حتی بر سر پرداخت قبض‌های آب و برقشان هم مانده بودند! پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. والدینش البته شریف بودند و به اصول اخلاقی پایبند اما به شدت در فقر به سر می‌بردند. از زمانی که برایان تریسی به یاد می‌آورد، همیشه برایش سؤال بود که چرا خانواده‌های دیگر از کیفیت زندگی بالاتری برخوردارند و آن‌ها در باتلاقی از مشکلات دست و پا می‌زنند.

از این قسمت می توانید دسته بندی یا نویسنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همه کتاب های منتشر شده در سایت دسترسی داشته باشید و یا اسم کتاب مورد نظر خود را وارد کنید.

انتخاب دسته بندی

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید با کلیک روی آیکون های زیر ما را در اینستاگرام دنبال کنید. همچنین با عضویت در کانال رسمی شهرکتاب می توانید به همه مطالب سایت در تلگرام دسترسی داشته باشید.

Instagram

اینستاگرام

Telegram

کانال تلگرام

نوشته‌های مشابه

كتاب بهانه ها را رها کنیم درباره‌ اسارت انسان به دست بهانه‌ هاست و روش‌هايی ساده و قدرتمند ارائه می دهد تا افكار و عاداتی را كه در عمق ذهنتان ريشه دارند و مانع تحول شما مي‌شوند تغيير دهيد و بتوانيد بدل به كسی شويد كه می خواهيد.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 721

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *