نامیرا (ویرایش سوم)

کتاب نامیرا (nbookcity.com)

دانلود کتاب نامیرا 

کتاب نامیرا ویرایش سوم شامل برگزیده هایی از دلنوشته ها، رویاشعرها و داستان های کوتاه است که در پنج فصل و ۱۴۶ صفحه تنظیم شده است.

  • فصل اول: رویاشعرها
  • فصل دوم: دل نوشته ها
  • فصل سوم: آسمان هم آهنگی
  • فصل چهارم: داستان های کوتاه
  • فصل پنجم: ایمان، احساس، اندیشه

محتوای جدید در ویرایش دوم عبارت است از:

  • بخش های جدید
  • داستان های کوتاه:
  • کهکشانی رنگارنگ از احساس ؛ خواهد شنید؟!
  • آسمان هم آهنگی:

مهربانی؛ دست در دست خدا؛ گنجشگکان آفتاب؛ سرآمد تمام زمان ها باش؛ مسیرپرستوها؛ نامیرا! میرا رها کن؛ بازگشت؛ پرستوان خونین؛ بازکن پنجره ها را؛ فریب رویا؛ عرفانا! جهان را دگرگون کن؛ حجم زندگی؛ مهربانی دستانت؛ صدای دوست؛ رویایی دیگر؛ آسمان هم آهنگی؛ ژرفای ناشناخته را؛ شرابی دیرین ؛ در ایوان تنهایی دنیا ؛ تصنیف وجود تو ؛ اکسیری از اقیانوسی گلگون

رویا شعرها: به یک امید می آیند ؛ درودی بر عشق؛ نسیان؛ طلایی ترین طلوع. دلنوشته ها: زمزمۀ دلپذیر آسمان ها ؛ زلال ترین نقش پروردگار در زمین ؛ آغوش اهورایی ؛ زیباترین یاقوت ایمان، احساس، اندیشه: درک معنی زندگی ؛ دیدار اهورایی

بخشی از متن کتاب

در طلوع آغوش می گیرم، یکتا ایزدم را. و‌ شگفتی هفت عالم چشمانش، وجودم را می گیرد. آن لعل های نهفته زیر هفت جهان گوهر، که تصور عارفان، آنگاه که به هر جوهر رسند، جز این نیست که، رسیدم!

بخشی از رویاشعر «به یک امید می آیند» … اما این گونه نخواهد ماند؛ سپیده دمی، آنان که نگاه ها در انتظارشان است، از منتهی الیه شرقی ترین جادۀ این جهانی، سوار بر توسن سرکش حقیقت، فرا خواهند رسید.

درک معنی زندگی: آنتونی رابینز می گوید: هیچ چیز در زندگی معنا ندارد مگر معنایی که شما به آن می دهید. اما من به شما می گویم: همه چیز در زندگی والا معنایی دارد کافی ست شما آنرا درک کنید.

دیدار اهورایی

زیبارویان بسیارند اما تنها شمار بسیار کمی از آنها چنانند که با دیدارشان روح جلوه ای از سیمای بلورین حقیقت را زیارت می کند و در آن لحظاتی که شما آن معدود کالبد نوشین را دیدار می کنید در جایگاه اعلای خلوتیانید که این را از رهایی روح در آن دم اهورایی می توان احساس  کرد.

شما می توانید ویرایش سوم کتاب نامیرا را به صورت رایگان از سایت شهر کتاب دانلود نمایید.

کتاب‌های پیشنهادی

کتاب نامیرا

نام کتاب: نامیرا (ویرایش سوم)

تعداد صفحات کتاب: 144 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم کتاب: 6.8 مگابایت

نوع فايل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

وقتی انسان در هزاران سال پیش آتش را کشف کرد، آشپزی ویژگی فرهنگی بسیار رایجی شد. هر کشور برای خود نوع خاصی از آشپزی را دارد که بسیار متنوع و گوناگون است ...
بروزرسانی: 1 ماه قبل
تعداد بازدید: 846
پوکی استخوان باعث ضعف و شکنندگی استخوان ها می شود . آن قدر شکننده هستند که سقوط یا حتی فشارهای خفیف مانند خم شدن یا سرفه می تواند باعث شکستگی شود . شکستگی های مربوط به پوکی استخوان بیشتر در مفصل ران ، مچ یا ستون فقرات رخ می دهد .
بروزرسانی: 3 روز قبل
تعداد بازدید: 410

5 پاسخ

  1. عرض سلام و خداقوت
    خواندن این کتاب مورد توصیه برخی شهدا بوده همراه با کتاب “فتح خون” شهید آوینی. برای همین مشتاق شدم کتاب رو داشته باشم.هدیه به ارواح طیبه امام و شهدا صلوات

    1. با سلام.
      این پست در تاریخ۹۹/۸/۱۳ آپدیت شد و ویرایش سوم هم برای دانلود اضافه شد.
      ممنون از حضور شما

      1. درود
        لطفا نسخه دوم کتاب را از سایت حذف کنید. باتشکر

        1. با سلام
          لینک دانلود ویرایش دوم کتاب به درخواست شما حذف شد.
          ممنون از حضور شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *