مجله مهارت آشپزی شماره دوم

آخرین ویرایش: 2 ماه قبل
مهارت آشپزی شماره دوم (nbookcity.com)

دانلود کتاب مهارت آشپزی

مجله مهارت آشپزی شماره دوم در یک تعریف جامع، آشپزی یک هنر، فناوری و مهارت برای فراهم آوردن غذا، با استفاده از گرما یا بدون آن می باشد.

آشپزی یا در متون قدیمی خوالیگری، عمل آماده کردن مواد غذایی برای مصرف است. این اصطلاح معمولاً به معنی محدودتری به کار می رود، که اِعمال گرما به غذا برای تغییر شیمیایی طعم، بافت، ظاهر، یا خواص غذایی آن است.

وقتی انسان در هزاران سال پیش آتش را کشف کرد، آشپزی ویژگی فرهنگی بسیار رایجی شد. هر کشور برای خود نوع خاصی از آشپزی را دارد که بسیار متنوع و گوناگون است. مثلاً کشورهای آسیای میانه غذاها و طرز پختشان شبیه هم است همین طور کشورهای اروپایی و آمریکایی.

خلاصه کتاب

مجله مهارت آشپزی شماره دوم توسط الهه کوچک خانی، مریم محمدی و علیرضا کوچک خانی جمع آوری و تدوین گردیده است که به صورت گام به گام آشپز مبتدی را به یک آشپز ماهر بدل می کند.

اگر به شیرینی‌پزی، کیک‌پزی و آشپزی علاقه‌مند هستید یا دوست دارید روش درست کردن غذاها و دسرهایی را که تا کنون بلد نبوده‌اید یاد بگیرید، سری مطالب آموزش آشپزی شهر کتاب را از دست ندهید. در این سری مطالب طرز تهیه‌ی انواع غذاها، دسرها و شیرینی‌های ایرانی و خارجی را به زبان ساده و به صورت گام به گام همراه با توضیح کامل و تصاویر گویا به شما آموزش می‌دهیم.

از غذاهای ساده و آشنایی مانند همبرگر، دونات و سالاد سزار گرفته تا غذاهای جدید و متفاوت مانند قیمه نثار، مگشت پلو و سالاد فتوش، مطالب آموزش آشپزی تصویری دیجی‌کالا مگ فرصتی عالی برای آشپزهای تازه‌کار و قدیمی است تا پختن غذاهای متنوع و خوشمزه را در خانه تجربه کنند.

فصل های کتاب مجله مهارت آشپزی شماره دوم 

  • فصل اول: روزانه
  • فصل دوم: غذاهای 15 دقیقه ای
  • فصل سوم: آشپزی سالم
  • فصل چهارم: آخر هفته خوشمزه
  • فصل پنجم: دستور غذاهای تابستانی
  • فصل ششم: مدرسه آشپزی

کتاب مجله مهارت آشپزی شماره دوم و سایر مجلدهای این اثر را می توانید از سایت شهر کتاب مرجع جامع کتابهای الکترونیک به صورت پی دی اف دانلود کنید.

مجله مهارت آشپزی شماره دوم

عنوان کتاب: مجله مهارت آشپزی شماره دوم

نویسندگان: الهه کوچک خانی، مریم محمدی و علیرضا کوچک خانی

تعداد صفحات کتاب: 33 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2.7 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

کتاب انواع سس ها توسط ساناز مینایی (اکرم مینایی) نوشته شده است و توسط انتشارات ساناز سانیا به چاپ رسیده است. همان گونه که از عنوان پیداست در این کتاب صوتی با دستور درست کردن انواع سس ها آشنا می شوید. سس یکی از چاشنی‌های محبوب غذاهاست که در...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 2739
از هر ۲ فرد سیگاری ۱ یا ۲ نفر در اثر بیماری سیگار کشیدن جان خود را از دست می دهند .اگر سیگار می کشید ، بیشتر از کسی که سیگار نمی کشد ، دچار سکته مغزی می شوید .
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 310

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *