اختلالات آسیب رسان اسپرم

آخرین ویرایش: 2 هفته قبل
اختلالات آسیب رسان اسپرم (nbookcity.com)

دانلود کتاب اختلالات آسیب رسان اسپرم

سرفصل های کتاب اختلالات آسیب رسان اسپرم عبارتند از: کم خونی، مسمومیت با بنزین، کاهش تستوسترون، سوء تغذیه ماری جوآنا، مسمومیت جیوه، سیگار کشیدن، سوء مصرف استروئید، استرس.

بخشی از متن کتاب

سیگار کشیدن بزرگترین علت مرگ و میر قابل پیشگیری در انگلستان است که سالانه نزدیک به ۸۰۰۰۰ مرگ و میر را تشکیل می دهد. از هر ۲ فرد سیگاری ۱ یا ۲ نفر در اثر بیماری سیگار کشیدن جان خود را از دست می دهند .اگر سیگار می کشید ، بیشتر از کسی که سیگار نمی کشد، دچار سکته مغزی می شوید. 

در حقیقت، سیگار کشیدن خطر ابتلا به سکته مغزی را حداقل ۵۰ درصد افزایش می دهد که می تواند باعث آسیب مغزی و مرگ شود. با سیگار کشیدن خطر مرگ بر اثر سکته مغزی را ۲ برابر می کنید. ریه های شما ممکن است به شدت تحت تاثیر سیگار قرار بگیرد. سرفه، سرماخوردگی، خس خس و آسم تازه شروع کار است.

استعمال دخانیات می تواند باعث بیماری های مهلکی مانند ذات الریه، آمفیزم و سرطان ریه شود. استعمال دخانیات باعث ۸۴ درصد مرگ و میر ناشی از سرطان ریه و ۸۳ درصد مرگ و میر ناشی از بیماری انسداد مزمن ریوی است. 

استعمال دخانیات به قلب و گردش خون شما آسیب می رساند و خطر ابتلا به بیماری هایی مانند بیماری عروق کرونر قلب، حمله قلبی، سکته مغزی، بیماری عروق محیطی (رگ های خونی آسیب دیده) و بیماری مغزی (عروق آسیب دیده که خون مغز شما را تأمین می کند) را آسیب می رساند. 

افراد سیگاری احتمال ابتلا به سرطان معده یا زخم را افزایش داده اند. استعمال دخانیات می تواند عضله ای را کنترل کند که قسمت تحتانی روده شما (مری) کنترل می شود و…

کتاب های پیشنهادی

اختلالات آسیب رسان اسپرم

عنوان کتاب: اختلالات آسیب رسان اسپرم

نویسنده: رضا پوردست گردان

 تعداد صفحات کتاب: 59 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: یک مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

پیش از دوران هخامنشیان از یزدان شناسی و باورهای ایرانیان نمی توان جز در اساطیر و داستانهای پیشدادیان و كیانیان اثری یافت .یشت ها با این كه بخشی از اوستای متاخر است به سبب ساختار اساطیری خود یكی از غنی ترین منابع یزدان شناسی كهن ایران پیش از زرتشت است.یشت ها اندوخته ای سرشار از ادب شمال و شمال شرقی ایران است.
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 5043
والدین و دانش آموزان پـایه ششم ابتدایی سال تحصیلی 99 - 1400 برای آگاهی از محتوای کتاب درسی ریاضـی ششم ابتدایی و آشنایی با بخش های مختلف آن می توانند نسخه pdf آن را در این مقاله دانلود و مطالعه نمایند .
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 10584

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *