اختلالات آسیب رسان نوار قلب

آخرین ویرایش: 2 هفته قبل
اختلالات آسیب رسان نوار قلب (nbookcity.com)

دانلود کتاب اختلالات آسیب رسان نوار قلب

در صفحه ۲۴ کتاب اختلالات آسیب رسان نوار قلب درباره بیماری «عروق کرونر» آمده: 

بیماری عروق کرونر از اختلالات آسیب رسان نوار قلب است. بیماری عروق کرونر هنگامی ایجاد می شود که رگ های خونی اصلی که خون، اکسیژن و مواد مغذی قلب شما را تأمین می کند، آسیب دیده یا بیمار می شوند. رسوبات حاوی کلسترول (پلاک) در عروق و التهاب شما معمولا مقصر بیماری عروق کرونر است. 

با ایجاد پلاک، شریان های کرونر شما را باریک می کند و جریان خون را به قلب شما کاهش می دهد. در  نهایت، کاهش جریان خون ممکن است باعث درد قفسه سینه (آنژین)، تنگی نفس یا سایر علائم بیماری عروق کرونر شود. انسداد کامل می تواند باعث حمله قلبی شود.

از آنجا که بیماری عروق کرونر غالبا طی ده ها بروز می کند، ممکن است متوجه مشکل نشوید تا این که دچار انسداد قابل توجه یا حمله قلبی شوید اما اقدامات بسیار زیادی وجود دارد که می توانید برای پیشگیری و درمان بیماری عروق کرونر انجام دهید.

زندگی سالم

یک سبک زندگی سالم می تواند تأثیر بزرگی بگذارد. درد قفسه سینه (آنژین) ممکن است احساس فشار یا سفتی در سینه کنید، گویی کسی روی سینه شما ایستاده است. این درد، که به آن آنژین گفته می شود، معمولا در قسمت میانی یا چپ سینه اتفاق می افتد. 

آنژین به طور کلی توسط استرس جسمی یا عاطفی برانگیخته می شود. درد پس از متوقف کردن فعالیت استرس زا معمولا در عرض چند دقیقه از بین می رود. در بعضی از افراد بخصوص خانم ها این درد ممکن است زودگذر یا تیز باشد …

خواندن کتاب اختلالات آسیب رسان نوار قلب را به همه علاقمندان به کتاب های پزشکی پیشنهاد می کنیم.

اختلالات آسیب رسان نوار قلب

عنوان کتاب: اختلالات آسیب رسان نوار قلب

نویسنده: رضا پور دست گردان

تعداد صفحات کتاب: 58 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1 مگابایت

نوع فايل: PDF

منبع: شهر کتاب

مرجع کامل کتابهای الکترونیک

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

در این کتاب مفید موارد مصرف و میزان مصرف تمام داروهای موجود درداروخانه های ایران به زبان فارسی به تفصیل توضیح داده شده است.
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 7013
Photoshop یکی از قوی ترین نرم افزارهایی است که برای کار با تصاویر دیجیتال و ویرایش آن ها استفاده می شود، حسن صنوبری نویسنده کتاب در آموزش فتوشاپ آزمایشگاه گرافیک سعی کرده است به صورت کامل و گام به گام ابزارها و کارکردهای این نرم افزار را بررسی نماید.
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 983

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *