شناخت کامل داروها

آخرین ویرایش: 3 هفته قبل
کتاب شناخت کامل داروها (nbookcity.com)

دانلود کتاب شناخت کامل داروها

کتاب شناخت کامل داروها و عوارض و نحوه مصرف دارو ها بر اساس حروف الفبا در این کتاب مفید موارد مصرف و میزان مصرف تمام داروهای موجود در داروخانه های ایران به زبان فارسی به تفصیل توضیح داده شده است.

این کتاب برای استفاده دانشجویان رشته های مختلف پزشکی مفید است. همچنین تمام افراد برای دریافت دانش بیشتر درباره داروهایی که استفاده می کنند موثر است. فقط باید توجه کرد که با استفاده از موارد مصرف یک دارو نمی توان خودسرانه بدون مشورت با یک پزشک دارو مصرف کرد.

مروری بر کتاب

کتاب شناخت کامل داروها متشکل از ۱۵۰۰ صفحه pdf می باشد که انواع و اقسام داروها و شرایط مصرفشان توضیح داده شده است. شما با انتخاب داروی موردنظر خود می‌توانید به مواردی همچون:

گروه دارویی، گروه شیمیایی، مکانیزم اثر، موارد مصرف، میزان مصرف برای (بالغین، افراد مسن، نوزادان، کودکان)، موارد منع مصرف،  عوارض جانبی (خونی، پوستی، گوارشی، قلبی و عروقی، چشم، گوش)، روش تهیه و تجویز، پیگیری آزمایشگاهی، توصیه‌های دارویی، ارزیابی بالینی، آموزش به بیمار و خانواده، احتیاطات، تداخل با تست‌های آزمایشگاهی، تداخلات دارویی و کلی موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر است هدف از گردآوری کتاب شناخت کامل داروها آشنایی و شناخت بیشتر شما از داروها می باشد و به هیچ وجه نباید خود سرانه و بدون دستور پزشک دارویی را مصرف کرد .چرا که همه داروها عوارض حانبی خود را دارند که اگر این عوارض را ندانید ممکن است با مصرف دارو حالتان بدتر شود!

کتاب‌های پیشنهادی

کتاب شناخت کامل داروها

نام کتاب: شناخت کامل داروها

نويسنده: مجله الکترونیکی ويستا

تعداد صفحات کتاب: 1528 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم کتاب: 5.2 مگابایت

نوع فايل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

مواد اولیه ي غذاهاي معرفی شده در این کتاب،براي همگان قابل تهیه است و فقط یکی دو مورد از آنها مانند پنیربا خمیر نرم نام برده شده که می توان آنها را از فروشگاه هاي مواد غذایی خارجی خریداري کرد.
بروزرسانی: 1 ماه قبل
تعداد بازدید: 1213
بیمار نشو آموزش دانشی که هر فرد در این کره خاکی باید از آن آگاه باشد . چرا ؟ زیرا ضرورت دانستن اطلاعاتی در مورد سلامتی و بیماری بر هیچکس پوشیده نیست . کتابی که پیش روی شماست محتوای آن اطلاعاتی راجع به درمان های خانگی و پزشکی ؛ علمی ، عملی و تجربی است .
بروزرسانی: 1 هفته قبل
تعداد بازدید: 715

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *