راهکارهای درمان ریزش مو

راهکارهای درمان ریزش مو (nbookcity.com)

دانلود کتاب راهکارهای درمان ریزش مو

کتابچه ی راهکارهای درمان ریزش مو که توسط دکتر نصیر دهقان (پژوهشگر و پزشک طب سنتی) در ۲۲ صفحه گردآوری شده است شما را با عوامل ریزش مو از جمله استرس , حاملگی , داروها, عفونت , بیماری ها و مراقبت ناسالم آشنا می کند.

و راهکارهای درمان ریزش مو را با نوشتن ویتامین ها و مواد معدنی لازم  به شما می آموزد . همچنین مواد غذایی موثر برای جذب ویتامین ها را میتوانید با مطالعه این کتاب بدانید .

خلاصه کتاب

ریزش مو که در اغلب مردان شایع است امروزه به دغدغه مهمی برای برخی خانم ها تبدیل شده است. ریزش مو می تواند از عوامل مختلفی ناشی شود که کمبود مواد مغذی مناسب برای مو از عوامل مهم ریزش مو می باشد؛ علت دیگر ریزش موی سر، کندی جریان خون در پوست کف سر می‌باشد و … این کتاب کوچک می تواند برای پیدا کردن جواب سوالهای بزرگ شما درمورد ریزش مو و درمان آن کمک کند.

بخشی از متن کتاب

موهای وابسته به هورمون مردانه شامل ناحیه ریش سبیل سینه پشت زیر ناف و سطح داخلی کشاله ران می باشد هورمونهای مردانه موجب تبدیل موهای کرکی این نواحی به موهای ضخیم و سیاه می گردند . پوست سر دارای موهای حساس به هورمون های مردانه در نواحی پیشانی شقیقه ها و ورتکس می باشد که اثر اندروژن بر روی این نواحی حساس موجب تبدیل شدن موهای ضخیم به کرکی و در نتیجه طاسی می گردد.

شما پس از خواندن این کتاب قادر خواهید بود تا دلایل ریزش موی خود را بدانید و همچنین راهکار هایی برای جلوگیری از ریزش مو ارائه شده است. همچنین با مواد غذایی مناسب برای  جذب مواد لازم آشنا می شوید . با بکار گیری دستورات پزشک که در کتاب ارائه شده است به آسانی به رشد موی خود کمک کنید.

تعداد بازدید: 977 بار

درمان ریزش مو nbookcity.com1

عنوان کتاب: راهکارهای درمان ریزش مو

نویسنده: دکتر نصیر دهقان (شفا طب نصیر)

تعداد صفحات کتاب:‌ 22 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: کمتراز یک مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

نوشته‌های مشابه

والدین و دانش آموزان پـایه ششم ابتدایی سال تحصیلی 99 - 1400 برای آگاهی از محتوای کتاب درسی ریاضـی ششم ابتدایی و آشنایی با بخش های مختلف آن می توانند نسخه pdf آن را در این مقاله دانلود و مطالعه نمایند .
بروزرسانی: 2 روز قبل
تعداد بازدید: 10567
کتاب آشپزی دلمه، کوفته و کوکو از مجله ویستا مجموعه‌ای از دستور پخت تعداد زیادی غذای لذیذ و آسان است که به صورت کامل و گام به گام به رشته‌ی تحریر درآمده است
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1208

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *