گیاهان دارویی مفید برای کلیه

آخرین ویرایش: 2 هفته قبل
گیاهان دارویی مفید برای کلیه (nbookcity.com)

دانلود کتاب گیاهان دارویی مفید برای کلیه

گیاهان دارویی مفید برای کلیه گردآوری شده توسط رضا پوردست گردان و در ۴۵ صفحه به نگارش در آمده است.

همانطور که از عنوان کتاب پیداست این کتاب در جهت آشنایی با گیاهان دارویی مفید و موثر در درمان بیماری های کلیوی نوشته شده است. هر کلیه حدود یک میلیون فیلتر کوچک به نام نفرون دارد. 

نفرون ها شامل شبکه لوله ای شکلی هستند به نام گلومرول که وظیفه اصلی تصفیه خون در آن ها انجام می شود. ظریف بودن دیواره گلومرول ها موجب می شود که آب و مولکول های کوچک مانند سدیم از آن عبور کرده و مولکول های بزرگ مانند پروتئین و سلول های خونی در خون باقی بمانند.

بخشی از متن کتاب

در کتاب گیاهان دارویی مفید برای کلیه می‌خوانیم: تخم کرفس برای سلامت کلیه ها مفید است. کرفس به مدت قرن ها در طب سنتی مورد استفاده قرار گرفته است. اثبات شده است که این گیاه خوراکی مزایای فوق العاده ی فراوانی برای سلامت قلب و عروق دارد.

چندین مطالعه فارماکولوژی (داروشناسی) دریافتند که مصرف کرفس به کاهش کلسترول، کاهش فشارخون و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی کمک می کند. زیرا دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است. 

یک فنجان کرفس می تواند یک منبع عالی فیبر باشد که نقش مؤثری در بهبود فرآیند هضم و کمک به کاهش وزن دارد. کرفس به علت دارا بودن خواص ضد باکتری، ضد التهابی، دیورتیک (ادرار آور) و آرام بخش شناخته شده است. 

بنابراین، اصلا عجیب نیست که برای درمان بسیاری از اختلالات و بیماری ها مانند سوء هاضمه، از دست دادن اشتها، حرکات نامنظم روده و نفخ شکم، آرتریت ( التهاب مفصل )، اسپاسم عضلانی، درد مفاصل، عصبی بودن و هیستری، بی خوابی، خستگی، عفونت مجاری ادراری، کمبود میل جنسی، فشارخون بالا و مشکلات قاعدگی استفاده شود.

کتاب های پیشنهادی

گیاهان دارویی مفید برای کلیه

عنوان کتاب: گیاهان دارویی مفید برای کلیه

تالیف: رضا پوردست گردان

تعداد صفحات کتاب: 45 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 784 کیلوبایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

 امپراتوری سرمایه اثر الن میک سینزوود با ترجمه حسن مرتضوی است. در فصل اول این نوشتار چگونگی جدایی نیروی اقتصادی از قدرت فوق اقتصادی نشان داده‌ می‌شود.
بروزرسانی: 1 هفته قبل
تعداد بازدید: 851
کتاب ترفندهای وای فای گردآوری شده توسط مجله شبکه است که در ۴۵ صفحه به نگارش در آمده است.این کتاب راهنمای کوچکی برای حل مشکلات عمومی وای‌فای روی دستگاه‌های مختلف است. ضمن اینکه ترفندهای وای‌فای را آموزش می‌بینید؛ می‌توانید در نقش...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 819

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *