ترفندهای وای فای

ترفندهای وای فا (nbookcity.com)

دانلود کتاب ترفندهای وای فای

کتاب ترفندهای وای فای گردآوری شده توسط مجله شبکه است که در ۴۵ صفحه به نگارش در آمده است.

این کتاب راهنمای کوچکی برای حل مشکلات عمومی وای‌فای روی دستگاه‌های مختلف است. ضمن اینکه ترفندهای وای‌فای را آموزش می‌بینید؛ می‌توانید در نقش یک مهندس عیب‌های وای‌فای را رفع هم بکنید. 

گاهی اوقات کامپیوتر یا لپ ‌تاپ شما با ویندوز ۱۰ به روتر وای ‌فای وصل نمی‌شود؛ گاهی اوقات گلکسی اس ۷ یا آیفون شما هنگ کرده و هیچ‌طوری وای‌فای‌ فعال نمی‌شود؛ گاهی اوقات وای‌فای دارید ولی خبری از اینترنت نیست؛ گاهی اوقات نمی‌دانید چگونه باید یک دستگاه چاپگر را در وای‌فای به اشتراک بگذارید.

مروری بر کتـاب

ارتباطات بی سیم یا همان وای فای امروزی، یکی از بهترین فناوری هایی بود که باعث انقلاب در دنیای ارتباطات و گسترش اینترنت شد. ارتباط WiFi در نوع خود بسیار جالب و پر است از ویژگی های پنهان.

در همین راستا کتابی را برای کاربران وبسایت شهر کتاب آماده کرده ایم که این ویژگی های پنهان یا همان ترفند ها را به ما معرفی می کند.

فهرست مطالب کتاب

  • چرا در ویندوز 10 به اینترنت وصل نمی‌شویم
  • چگونه مشکل اتصال چاپگر بی‌سیم به شبکه وای ‌فای را برطرف کنیم؟
  • چگونه مشکلات اتصال به وای‎فای گلکسی S7 را برطرف کنیم؟
  • ۴ ترفند رفع مشکل وای ‌فای آیفون 7
  • راهنمای رفع عیب وای‎فای در iOS 10

چکیده

کتاب ترفندهای وای فای کتابی عالی در جهت عیب یابی و قطعی وایفای در گوشی و کامپیوتر است که گام به گام و با تصاویر مندرج در صفحاتش به خواننده کمک می کند تا بدون مراجعه به متخصص و تعمیرکار مشکل wifi خود را پیدا و حل کند. 

پس از مطالعه این کتاب با تمام جزئیات وایفای آشنا می شوید و هیچگونه مشکلی در وایفای پیدا نخواهید کرد که قادر به درست کردن آن نباشید.

کتاب ترفندهای وای فای

عنوان کتاب: ترفندهای وای فای

کاری از مجله اینترنتی شبکه

تعداد صفحات کتاب: 45 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 3 مگابایت

نوع فایل: Zip-PDF

منبع: شهرکتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

کتاب فوق ماه ژوئن سال 1918 سران حزب مساوات ، دولتی در قفقاز پدید آوردند و نام بخشی از سرزمین مذکور را که بر آن فرمان می راندند ، جمهوری آذربایجان نامیدند.
بروزرسانی: 11 ساعت قبل
تعداد بازدید: 1061
در این کتاب تاریخ سازمان‌های سری فراماسونری در ایران و نام چند صد عضو ایرانی این سازمان‌ها آورده شده است. در این کتاب ده‌ها کلیشه از مدرک عضویت، سوگندنامه، دعوتنامه به مجالس و تصاویر ایرانیان فراماسون ملبس به جامهٔ فراماسون‌ها آورده شده است.
بروزرسانی: 2 روز قبل
تعداد بازدید: 2298

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *