اثر ماه عسل

آخرین ویرایش: 4 هفته قبل
اثر ماه عسل (nbookcity.com)

دانلود کتاب اثر ماه عسل

بروس لیپتون قانون جذب را می‌آموزد؛ این نویسنده در کتاب اثر ماه عسل مفاهیم را علمی پیش می‌برد و مترجم، برای درک بهتر مفاهیم، خود توضیحاتی بیان می‌کند.

مطالب این کتاب می‌تواند در ذهن ناخودآگاه ما نفوذ و در نهایت کمک شایانی به ما کنند تا دوباره رابطه ما ماه عسلی شود. همانطور که روی جلد کتاب نوشته شده است (روانشناسی ارتباطات) باید دانست که، بینش بروس نسبت به ارتباط انسان‌ها، مفهوم عشق و ازدواج، آنقدر قدرتمند است که تا اکنون دو جایزه جهانی را از آن خود کرده است.

بروس هارولد لیپتون متولد ۲۱ اکتبر ۱۹۹۴ در شهر نیویورک آمریکا، کتاب اثر ماه عسل را یک کتاب برای  علم خوشبختی و ساخت بهشت بر روی کره زمین می‌داند.

بخشی از متن

ما بیشتر از رفتارهای ناخودآگاه مان خبر نداریم و معمولا هرگاه متوجه این رفتارها می شویم، تعجب و خجالت، وجودمان را فرا می گیرد. در نتیجه چون ما رفتارهای خودمان را نمی بینیم، معمولا تقصیر به هم خوردن روابط مان را به گردن دیگران می اندازیم: من به این خوبی، چطور ممکنه مشکل از من باشد؟ درست است. ما در ذهن خودآگاه مان، همان انسان های عاشقی هستیم که فکر می کنیم هستیم. اما بیشتر اوقات، این برنامه های ناخودآگاه ما هستند که بدون دیده شدن، زندگی ما را شکل می دهند و ممکن است این برنامه ها چندان هم عاشقانه نباشند.

پس باید به این سوال پاسخ بدهیم که «آیا برنامه های خودآگاه من با خواسته ی قلبی ام همسو هستند؟» اگر ما نمی توانیم این رفتارها را ببینیم، پس از کجا باید بدانیم که چه برنامه هایی داریم؟ بیشتر برنامه ریزی ما پیش از سن هفت سالگی انجام می شود و بخش اعظم شخصیت ما پیش از آنکه به دنیا بیایم، شکل می گیرد. در نتیجه ذهن خودآگاه ما اصلا نمی داند که چه چیزهایی در ذهن ناخودآگاه مان ثبت شده است. پس چگونه باید ویژگی های برنامه های ناخودآگاه مان را ارزیابی کنیم؟ اگر رابطه ی متقابل ذهن خودآگاه و ذهن ناخودآگاه را درک کنید، این کار برایتان بسیار آسان می شود.

95 درصد رفتار ما تحت کنترل خلبان خودکار ناخودآگاه مان است و ارتباطی به ذهن خودآگاه مان ندارد. در نتیجه بنا به تعریف، زندگی ما نسخه ی چاپی رفتارهای برنامه ریزی شده ی ذهن ناخودآگاه مان است.امروزه برخی از مربیان مالی می گویند که اگر در تمام عمرتان درگیر مشکلات مالی بوده اید، به برنامه هایی فکر کنید که در خردسالی در رابطه با پول وارد ذهن شما شده اند و هنوز هم بر زندگی تان تاثیر می گذارند…

شما می توانید حتی منفی ترین برنامه ها را نیز پاک کنید و لازم هم نیست کل زندگی تان را تغییر دهید! تنها بر روی زمینه هایی تمرکز کنید که در آنها مشکل دارید… لازم نیست همه چیز را تغییر دهید و برای درک آنها نیز لازم نیست نزد روانشناس بروید. لازم نیست از نظر عاطفی خودتان را از هم بدرید. لازم نیست روی کسانی تمرکز کنید که «مقصر» اصلی شکل گیری این برنامه ها هستند… کافی است پیام را بازنویسی کنید… تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی بازنویسی برنامه های رفتاری ناخودآگاهی تمرکز کنید که در تحقق امیال شما تداخل ایجاد می کنند.

فهرست مطالب کتاب

  • مقدمه
  • فصل 1: حرکت به سوی پیوندی نو
  • فصل 2: ارتعاش خوب انرژی
  • فصل 3: معجون های عشق
  • فصل 4: چهار ذهنی که یکسان فکر نمی‌کنند
  • فصل 5: گاز‌های نجیب؛ گسترش صلح و عشق
  • فصل 6: شادمانی ماندگار
  • پس گفتار

خلاصه کتاب

  • کتاب به شما می گوید که عشق واقعی چیست و چه تغییرات فیزیولوژیکی در مغزو بدن انسان بوجود می آورد.
  • کتاب با آگاهی بخشی کافی عزت نفس و اعتماد به نفس شما را در روابط عاطفی به اوج می رساند.
  • کتاب اثر ماه عسل به شما می گوید که قانون جذب از دیدگاه فیزیک کوانتوم چگونه عمل می کند.
  • کتاب اثر ماه عسل داستان عاشقی دکتر بروس لیپتون و همسرش را به زیبایی برای ما تعریف می کند.
  • کتاب به ما می آموزد که چطور عاشق شویم و چطور تا پایان عمر عاشقی کنیم و چطور همه زندگی خود را ماه عسلی بمانیم.
  • کتاب اثر ماه عسل به ما می گوید که چطور عشقمان را به رابطه برگردانیم.
  • کتاب اثر ماه عسل راز های قانون جذب و چگونگی عمل کرد قانون جذب را از طریق فیزیک کوانتوم توضیح می دهد و فرمول قانون جذب عشق را جهانی می کند.

نقد کتاب اثر ماه عسل

مترجم کتاب اثر ماه عسل گفته است: علت اصلی انتخاب این کتاب ازآن‌ جهت بود که در طی مطالعاتم متوجه شدم کتاب‌های مشابه بسیاری ترجمه شده است ولی کتابی را نیافتم که به‌صورت علمی و توسط یک متخصص، مفهوم «احساس عاشقی و رابطه صحیح منجر به ازدواج» را توضیح داده باشد. دکتر بروس لیپتون به زیبایی تمام قصه عاشقی خود و همسرش را برای ما بازگو می‌کند. او از شکست عشقی خود می‌گوید و تجربه حس و حال بد جدایی را بسیار دردناک توصیف می‌کند. او حتی ۱۷ سال پای یک باور و شعار ذهنی می‌ایستد و با خود قسم می‌خورد: «هرگز مجدداً ازدواج نکند.»

تا اینکه روزی در ارتعاش انرژی همسر خوبش تسلیم تلألوی زیبای عشق می‌شود و بعدها باهم تصمیم می‌گیرند تجربیات خود را در کتابی با دیگران به اشتراک بگذارند. دوستان، کتاب مباحث را کاملاً علمی پیش می‌برد.مخصوصاً خواننده نا‌آشنا با کتاب‌هایی ازاین‌دست، شاید تصور کند با مفاهیم کتاب شیمی، فیزیک یا زیست‌ شناسی مواجه است. توصیه می‌کنم مطالعه کتاب اثر ماه عسل را باحوصله و به‌آرامی پیش ببرید. شاید مطالعه مباحث علمی و مخصوصاً زیست‌شناسی سلولی، فیزیک کوانتوم و شیمی برای شما کمی دشوار به نظر آید، ولی آنچه  به‌عنوان یکی از مسائل جامعه کنونی ما بوده و لازم است به آن پرداخته شود:

این است که اکثر جوانان و حتی بزرگ‌سالان در مطالعه کتاب‌هایی که بر موفقیت فردی و خودسازی تأثیرگذار بوده، سهل‌انگاری می‌کنند و غفلت می‌ورزند؛ کتاب‌هایی که به تغییرات و سازندگی فکر، اندیشه و اصلاح باورهای نادرست کمک می-کنند تا مگر زندگی در مسیر درست قرار بگیرد. درهرحال لطفاً به یاد داشته باشید که شما دارید کتاب یک فرد محقق بزرگ را می‌خوانید، پس آرام و پیوسته و فصل ‌به ‌فصل پیش بروید و هر جا لازم شد به عقب برگردید تا به درک عمیق‌تری از مفاهیم برسید و اصلاً عجله نکنید.

تعداد بازدید: 2,656 بار

Bruce Lipton %D8%A8%D8%B1%D9%88%D8%B3 %D9%84%DB%8C%D9%BE%D8%AA%D9%88%D9%86

عنوان کتاب: اثر ماه عسل

نحوه آفریدن بهشت بر روی زمین

نویسنده: بروس لیپتون

مترجم: علی عباسی

تعداد صفحات کتاب: 205 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 7.05 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

دختربچه‌ها خیلی زود یاد می‌گیرند که برای جلب تأیید و تحسین پدر، باید چه بازی‌هایی انجام دهند. آن‌ها ممکن است خود را باهوش، زیرک، محجوب و اغواگر نشان دهند. اولین مردی که دختر به او ابراز...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 4697
كتاب حاضر با معرفی پنج اصل مهم و اساسي همراه با نقل قول ها، تجربيات و اطلاعات ترسيمي، چگونگي دست يابي به خودباوري و خويشتن سازي و به دنبال آن خلق زندگي موثر را آموزش مي دهد. نویسنده نحوه ی شناسايی قوانين طبيعت...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 255

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *