آموزش فتوشاپ آزمایشگاه گرافیک

آخرین ویرایش: 2 هفته قبل
آموزش فتوشاپ آزمایشگاه گرافیک (nbookcity.com)

دانلود کتاب آموزش فتوشاپ آزمایشگاه گرافیک

Photoshop یکی از قوی ترین نرم افزارهایی است که برای کار با تصاویر دیجیتال و ویرایش آنها استفاده می شود، حسن صنوبری نویسنده کتاب در آموزش فتوشاپ آزمایشگاه گرافیک سعی کرده است به صورت کامل و گام به گام ابزارها و کارکردهای این نرم افزار را بررسی نماید.

معرفی کتاب

در این کتاب الکترونیکی با نرم افزار فتوشاپ که یکی از قوی ترین نرم افزارهای ویرایش تصویر است، کار می کنیم و با این نرم افزار قدرتمند با استفاده از تکنیک هایی که در این آموزش ارائه شده می توانید ویرایش و ادیت حرفه ای تصاویر را انجام داده و همچنین یک تصویر جذاب و زیبا را خلق کنید. 

معمولا عکاسان حرفه ای و غیر حرفه ای هر یک برای ویرایش تصاویر خود، به فتوشاپ وابسته اند. حرفه ای ها برای از بین بردن مشکلات موجود در عکاسی و دادن رنگ و لعابی بهتر به تصاویر خود و مبتدی ها نیز برای پوشاندن ضعف خود! 

در این آموزش هدف ما این است که هر دو گروه و همچنین گروه مابین این دو، ارتباط را برقرار نموده و مشکلات خود را حل کنند. نرم افزار فتوشاپ به طور پیش فرض برای ترکیب، تغییر در رنگ و خصوصیات عکس، تدوین و هر آنچه که در مورد عکس به ذهن شما خطور میکند ساخته شده است.

غافل از اینکه این نرم افزار امکانات گسترده ای برای خلق رویاهای باور نکردنی دنیای گرافیست ها، نقاشان، عکاسان، انیماتورها و حتی فیلمسازان در اختیار قرار میدهد. بله فیلمسازان، شاید بهتر باشد این رو یادآوری کنیم که شما بیشتر امکاناتی رو که در فتوشاپ برای کار بر روی عکس در اختیار دارید را برای کار بر روی فیلم هم در اختیار خواهید داشت.

لازم به ذکر است که در ساخت جلوه های ویژه، بافت های مخصوص برای نرم افزار های 3 بعدی و کار بر روی آبجکتهای 3 بعدی به طور مستقیم در فتوشاپ امکانات بسیار زیادی تعبیه شده است. این بدین معنی است که اگر تصور رو بر این بگذاریم که فتوشاپ یک نرم افزار برای رتوش و کار بر روی عکس است فقط با خودمان شوخی کرده ایم.

کتاب های پیشنهادی

کتاب آموزش فتوشاپ آزمایشگاه گرافیک

عنوان کتاب: آموزش فتوشاپ آزمایشگاه گرافیک 

مدرس: حسن صنوبری

مترجم: –

تعداد صفحات کتاب: 253 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 7.91 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

کتاب در دره نعره های تندرگون که در سال 1388 چاپ شده توسط هاینریش بل نوشته شده است و انتشارات علم آن را منتشر کرده است و با ترجمه مهرداد مهربان و بهرام فرهمندپور انجام گرفته است. مجموعه حاضر مشتمل بر داستان‌های کوتاهی تحت عنوان مرد و چاقوها، یادداشت‌های بن...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 637
بلبل امپراتور چین یکی از آثار هانس کریستین اندرسن، به صورت مصور است. داستان در مورد امپراتوری است که بلبلی خوش صدا در کشورش زندگی میکند. جهانگردان مسحور نغمه خوش این پرنده کوچک میشوند و در کتابهایشان از آن مینویسند.
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 1531

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *