آموزش افزایش بازدید سایت

آخرین ویرایش: 1 روز قبل
آموزش افزایش بازدید سایت (nbookcity.com)

دانلود کتاب آموزش افزایش بازدید سایت 

در کتاب آموزش افزایش بازدید سایت شما می توانید بصورت کامل با روش های  موثر و کارآمد در افزایش بازدید سایتتان آشنا شوید و با بکارگیری اصول مناسب می توانید در کوتاه مدت تاثیر بازدید کنندگان خود را در سئو سایت و همچنین فروش محصولات خود ببینید.

اگر دروغ نباشد بزرگترین، مهمترین و صد البته اصلی ترین دغدغه و آرزوی همه ی وبمسترها و اشخاصی که مدیریت یک کسب و کار اینترنتی را بر عهده دارند این است که بازدید سایت خود را افزایش دهند تا از این طریق بتوانند درآمد خوبی را کسب کنند. 

بخشی از متن کتاب

اگرچه متاسفانه در ایران فرهنگ اشتراک گذاری محتوا و مطالب به آن شکل که در خارج از ایران رواج دارد، موجود نیست اما همچنان باید گفت محتواهای بیشتر از ۱۰۰۰ کلمه از چندین لحاظ تاثیر بسیار زیادی دارند. همه ما می دانیم که تولید محتوا اهمیت بسیار زیادی دارد و لازمه افزایش بازدید سایت این است که محتوای خوبی داشته باشیم.

اما موردی که خیلی افراد از آن غافل می شوند ویرایش و آپدیت محتواهای قدیمی است. ویرایش و آپدیت کردن یک محتوای قدیمی نسبت به تولید یک محتوای تازه، قدرت فوق العاده بیشتری در بالا بردن بازدید سایت دارد. یکی از بهترین و بزرگترین الگوریتم های گوگل، الگوریتم Rank Brain بود.

که به این موتور جستجو کمک می کند مفهوم عبارت های جستجو شده را بفهمد و براساس مفهوم جستجو کند، نه فقط براساس کلمه کلیدی! بنابراین به کمک این الگوریتم، وبسایت شما ممکن است حتی برای کلماتی که در محتوای شما وجود ندارند نیز بالا بیاید، چرا که مفهوم اصلی و نیاز کاربر را دربر دارد.

یکی دیگر از روش هایی که به کمک آن می توانید محتوای خود را یک محتوای آپدیت شده نشان دهید، افزودن مالتی مدیا به محتوا می باشد. چند عکس دیگر به محتوای خود اضافه کنید. این مورد بسیار به شما کمک می کند.
اما فراموش نکنید که ویدیو بسیار مهم تر از عکس و یا صوت می باشد.

افزودن یک ویدیو به محتوا می تواند تاثیر فوق العاده بیشتری نسبت به افزودن چند عکس داشته باشد. توصیه اکید دارم که برای هر محتوای خود، حداقل یک ویدیو قرار دهید؛ چرا که علاوه بر آپدیت شدن محتوا، اثر مثبتی در سئو سایت شما هم دارد.

خلاصه کتاب

مشخصا اگر بهترین محتوا را هم تولید کنید بدون بازدید کننده عملا سایت تان هیچ ارزشی ندارد و کم کم از فعالیت خود خسته می شوید و یا به طور کلی کناره گیری می کنید. پس بهتر است از پایه اصول مدیریت صحیح و روشهای افزایش بازدید سایت خود را یاد بگیرید.

در خیلی از سایتها می توانید در مورد روش های جذب بیننده آشنا شوید و هر کدام قسمت محدودی را توضیح دادند. در این مجموعه سعی شده است همه اصول و قواعد جذب بازدید کننده نوشته شود تاحتی کسانی که تازه کار هستند یا بابرنامه نویسی آشنایی ندارند بتوانند از مطالب کتاب آموزش افزایش بازدید سایت بهره مند شوند.

کتاب آموزش افزایش بازدید سایت

عنوان کتاب: آموزش افزایش بازدید سایت

تعداد صفحات کتاب: 84 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2.7 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

جمهوري اسلامي ايران در برابر چرخه ای از تهدیدات، با ترکیبی از تهدايدات سخت و نرم در منطقه خاورمیانه قرارگرفته است. از یک سو، کشورهاي عربي از ادعاي مالکیت امارات نسبت به جزایر سه گانه ایران حمايت می کنند...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 374
با خواندن کتاب کفش‌های قرمز اثر هانس کریستین آندرسن از مجموعه دختر کبریت فروش، درمی‌یابید که در سخت‌ ترین لحظات زندگی وقتی ناامید می‌شوید و فکر می‌کنید هیچ اتفاقی به میل و خواست شما رخ نمی‌دهد، دست یاری پروردگار به کمکتان می‌آید.
بروزرسانی: 4 روز قبل
تعداد بازدید: 1461

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *