جنایت در خانه آخر

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
جنایت در خانه آخر (nbookcity.com)

دانلود کتاب جنایت در خانه آخر

کتاب جنایت در خانه آخر یا خطر در خانه آخر رمانی پلیسی و جنایی اثر آگاتا کریستی است. این کتاب در فوریه ۱۹۳۲ توسط انشارات داد، مید اند کمپانی در آمریکا و در مارس ۱۹۳۲ در بریتانیا توسط انتشارات کولینز کرایم کلوب به چاپ رسیده است، کتاب خطر در خانه آخر هفتمین کتاب مجموعه داستان‌های پوآرو است که شامل شخصیت‌های هرکول پوآرو، بازرس جپ و آرتور هستینگز می‌باشد.

بخشی از رمان

فکر میکنم در جنوب انگلستان هیچ شهر ساحلی به جذابیت شهر سنت لو نباشد . ان را به حق « ملکه ساحل ها » نامیده اند و انسان را به یاد ری ویرا ( شهر ساحلی در فرانسه ) می اندازد . به نظر من ساحل کورینش از هر لحاظ به جذابیت سواحل جنوب فرانسه است . همین موضوع را به دوستم هرکول پوارو گفتم . ـ این فکر ابتکار خودت نیست , چون دیروز روی صورت غذای رستوران نوشته شده بود . ـ اما مگه تو با ان موافق نیستی ؟ او لبخندی زد و جواب نداد . من دوباره سوالم را تکرار کردم …

بخش دیگری از کتاب

البته. هستینگز، از همان اول به تو گفتم که خانم نیک چیزی را پنهان می کند. او فکر می کند که آن موضوع ربطی به جنایت ندارد امام من هرکول پوآرو، بهتر از او می دانم، باید ارتباطی وجود داشته باشد. زیرا از ابتدا می دانستم که عامل ندیده گرفته شده است. اگر این طور نبود پس چرا از همان اول همه چیز به نظرم ساده آمد؟ و از آنجایی که موضوع برایم واضح نیست پس این عامل گم شده کلید این ماجرا است. هستینگز من می دانم که حق با من است باید جواب آن سه سوال را پیدا کنم و بعد و بعد شروع به فهمیدن می کنم…

تعداد بازدید: 1,491 بار

Agatha Christie آگاتا کریستی4

عنوان کتاب: جنایت در خانه آخر

نویسنده: آگاتا کریستی

مترجم: محمد قصاع

تعداد صفحات کتاب: 304 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 3.76 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

آگاتا کریستی مشهورترین نویسنده‌ی زن و یکی از پیشروان ادبیات جنایی می باشد. آگاتا کریستی در خلق شخصیت بی‌نظیر بود و شخصیت‌های جاودانه‌ای مانند کارگاه هرکول پوآرو و خانم مارپل از شاهکارهای جاودانه‌ی او هستند. جالب است بدانید زندگی شخصی آگاتا کریستی هم مانند داستان‌هایش بسیار پیچیده و معما گونه بوده است. بیشتر شهرت آگاتا کریستی برای نوشتن رمان‌های پلیسی و جنایی است؛ اما جالب است بدانید که او تحت نام مستعار مری وستماکوت داستان‌ هایی عاشقانه و رمانتیک هم می ‌نوشت.

از این قسمت می توانید دسته بندی یا نویسنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همه کتاب های منتشر شده در سایت دسترسی داشته باشید و یا اسم کتاب مورد نظر خود را وارد کنید.

انتخاب دسته بندی

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید با کلیک روی آیکون های زیر ما را در اینستاگرام دنبال کنید. همچنین با عضویت در کانال رسمی شهرکتاب می توانید به همه مطالب سایت در تلگرام دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام
کانال تلگرام

نوشته‌های مشابه

سه تفنگدار رمانی است که توسط الکساندر دوما رمان نویس و نمایشنامه نویس مطرح فرانسوی نوشته شده است. داستان آن که در قرن هفدهم می گذرد ، ماجراهای مرد جوانی به نام دارتانیان را پس از ترک خانه برای سفر به پاریس ، برای پیوستن به تفنگداران ، بازگو می کند...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 11731
داستان «پرده» آخرین کتابی است که آگاتا کریستی درباره قهرمان مشهور هرکول پوآرو نوشته است. ترجمه این اثر از متن فرانسه ژان آندر‌ره به فارسی برگردانده شده است.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1094

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *