جنایتهای خیابان هیکوری

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
جنایتهای خیابان هیکوری (nbookcity.com)

دانلود کتاب جنایتهای خیابان هیکوری

کتاب جنایتهای خیابان هیکوری توسط آگاتا کریستی نوشته شده است و با زبان فارسی چاپ گشته است و دارای ۲۱۲ صفحه می باشد.خانم آگاتا کریستی نگارنده ی مشهور انگلیسی رمان های مهیج جنایی و ادبیات پلیسی بوده است.

او هم اکنون با اسم مستعار مِری وستماکوت رمان های عاشقانه و رومانتیک نگاشته است. اما معروف شدن مهم و اساسی او به موجب شصت و شش داستان جنایی او می باشد. اثر تله موش او تا حال حاضر تنها در لندن زیادتر از دو هزار دفعه به روی صحنه رفته‌ است. در سال 1955 آگاتا کریستی اولین شخصی بود که جایزه ی استاد بزرگ را از مجمع معمایی‌ نویسان آمریکا گرفته است.در آن سال نمایش نامه او به اسم شاهد پرونده بهترین نمایشنامه کسب کننده ی جایزه ادگار شد. بسیاری از کتاب ها و داستان‌های کوتاه او به شکل فیلم درآمده‌ است.

که از آن بین می شود فیلم‌های قتل داخل قطار سریع‌السیر شرق و مرگ در رودخانه نیل و قطار ساعت چهار و پنجاه دقیقه پدینگتون اسم برد. خیلی از اثرهای آگاتا کریستی به دفعات واسه ی تهیه کردن برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی همچنان مورد استفاده قرار گرفته‌اند. کتاب در نوامبر همان سال، تحت عنوان Hickory Dickory ِDeath توسط انتشارات Dodd, Mead and Company در آمریکا منتشر شد. از نکات قابل توجه این کتاب حضور خانم “لمون”، منشی “پوارو” در داستان هست که قبلا فقط در داستان های کوتاه “هرکول پوارو” حضور داشت.

بخشی از متن کتاب

هرکول پوارو گفت: “خانم لمون”. بفرمایید “آقای پوارو”. سه مورد اشتباه در این نامه هست. در لحنش تعجب شدیدی حس می شد. خانم لمون, این زن پر تلاش و دقیق, هیچ وقت اشتباه نمی کرد. هیچ وقت مریض, خسته, عصبانی و بی دقت نمی شد. در واقع اصلاً زن نبود, بلکه ماشینی بود که به عنوان یک منشی, کامل و عالی بود. همه چیز را می دانست و هر مشکلی را حل می کرد. تمام زندگی هرکول پوارو را برایش می گرداند تا مثل ماشین عمل کند. در طول سالیان دراز شعار پوارو همیشه…

تعداد بازدید: 1,648 بار

Agatha Christie آگاتا کریستی7

عنوان کتاب: جنایتهای خیابان هیکوری

نویسنده: آگاتا کریستی

مترجم: محمد قصاع

تعداد صفحات کتاب: 212 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2.64 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

آگاتا کریستی مشهورترین نویسنده‌ی زن و یکی از پیشروان ادبیات جنایی می باشد. آگاتا کریستی در خلق شخصیت بی‌نظیر بود و شخصیت‌های جاودانه‌ای مانند کارگاه هرکول پوآرو و خانم مارپل از شاهکارهای جاودانه‌ی او هستند. جالب است بدانید زندگی شخصی آگاتا کریستی هم مانند داستان‌هایش بسیار پیچیده و معما گونه بوده است. بیشتر شهرت آگاتا کریستی برای نوشتن رمان‌های پلیسی و جنایی است؛ اما جالب است بدانید که او تحت نام مستعار مری وستماکوت داستان‌ هایی عاشقانه و رمانتیک هم می ‌نوشت.

از این قسمت می توانید دسته بندی یا نویسنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همه کتاب های منتشر شده در سایت دسترسی داشته باشید و یا اسم کتاب مورد نظر خود را وارد کنید.

انتخاب دسته بندی

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید با کلیک روی آیکون های زیر ما را در اینستاگرام دنبال کنید. همچنین با عضویت در کانال رسمی شهرکتاب می توانید به همه مطالب سایت در تلگرام دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام
کانال تلگرام

نوشته‌های مشابه

نویل و کی استرینج به همراه آدری استرینج، همسر سابق نویل استرینج، به خانهٔ لیدی ترسیلیان دعوت می شوند تا تعطیلات خود را در آن جا بگذرانند. ولی حضور همسر جدید و سابق آقای استرینج در کنار همدیگر موجب ایجاد فضایی متشنج در این خانه شده که سرانجام به کشته شدن دو نفر به شکلی مرموز منجر می گردد …
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 1523
سر آلفرد جوزف هیچکاک کارگردانی بریتانیایی بود که فعالیت عمده‌اش را در ایالات متحده آمریکا انجام داد. نوشتن و گفتن از کسی که شهره به "استاد تعلیق "در سینما است کار آسانی نیست.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1022

یک پاسخ

  1. این کتاب با عنوان “قتل در خوابگاه دانشجویی” هم منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *