به طرف صفر

آخرین ویرایش: 1 سال قبل
به طرف صفر (nbookcity.com)

دانلود کتاب به طرف صفر

کتاب به طرف صفر (Towards Zero) که توسط آگاتا کریستی نوشته و به همت مجتبی عبدالله نژاد به فارسی برگردانه شده است در 262 صفحه در سال 1388 توسط انتشارات هرمس به چاپ رسیده است.

بانو آگاتا کریستی بدون تردید از مشهورترین و سرشناس ترین نگارنده های رمان پلیسی و جنایی در تمام جهان می باشد. دلاور و قهرمان خیلی از رمان ها و نوشته های او پلیسی بسیار تیزهوش با قد و اندام کوتاه و بذله گو از کشور بلژیک با اسم هرکول پوارو می باشد.که این شخص همانند آفریننده ی خویش در میان ادبیات پلیسی معروفیت فراوان و محبوبیت بسیاری دارد. زمینه ی حرف و سخن آن روزها پرونده ای بود که حرفها و احادیث بسیار پشت سر خود داشته و در دادگاه جنایی مرکزی به آن رسیدگی شده بود. آن هم پروندی قتلی بود که قاتل در آن بخشیده شده بود. این نوشته با اثر به سوی صفر فرق می نماید و هر دو کتابی جدا از هم می باشند.

خلاصه داستان

در این کتابِ آگاتا کریستی، نویل و کی استرینج به همراه آدری استرینج، همسر سابق نویل استرینج، به خانهٔ لیدی ترسیلیان دعوت می شوند تا تعطیلات خود را در آن جا بگذرانند. ولی حضور همسر جدید و سابق آقای استرینج در کنار همدیگر موجب ایجاد فضایی متشنج در این خانه شده که سرانجام به کشته شدن دو نفر به شکلی مرموز منجر می گردد؛ و در آخر این بازرس باتل است که با تقلید از روش پوآرو گره از این دو ماجرای عجیب می گشاید…

شما می توانید کتاب به طرف صفر را بصورت رایگان از شهرکتاب دانلود نمایید.

قسمتی از متن کتاب 

چند نفری که دور بخاری دیواری جمع شده بودند، همه حقوقدان یا کسانی بودند که کارشان به نحوی به قانون و علم حقوق مربوط می شد. مارتیندال وکیل بود. روفوس لرد مشاور حقوقی دربار بود. دنیل پسری بود که با پرونده خانواده کارستیر اسم و رسمی یافته بود و غیر از اینها چند تن از اهل قانون و قضا بودند، مثل آقای کلیور، قاضی دیوان عالی، لوئیس، ترنچ، و آقای تریفس بزرگ. آقای تریفس مردی خبره و باتجربه بود و حدود هشتاد سال داشت. عضو یکی از مؤسسات حقوقی خیلی معروف بود و در خود آن مؤسسه هم شهرت بیشتری از بقیه داشت و از کارشناسان بزرگ حوزه جرم شناسی به شمار می رفت و بسیار معروف بود که از جریانات پشت پرده اطلاعات زیادی دارد …

تعداد بازدید: 1,533 بار

Agatha Christie آگاتا کریستی20

عنوان کتاب: به طرف صفر

نویسنده: آگاتا کریستی

مترجم: مجتبی عبدالله نژاد

تعداد صفحات کتاب: 262 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 3.25 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

آگاتا کریستی مشهورترین نویسنده‌ی زن و یکی از پیشروان ادبیات جنایی می باشد. آگاتا کریستی در خلق شخصیت بی‌نظیر بود و شخصیت‌های جاودانه‌ای مانند کارگاه هرکول پوآرو و خانم مارپل از شاهکارهای جاودانه‌ی او هستند. جالب است بدانید زندگی شخصی آگاتا کریستی هم مانند داستان‌هایش بسیار پیچیده و معما گونه بوده است. بیشتر شهرت آگاتا کریستی برای نوشتن رمان‌های پلیسی و جنایی است؛ اما جالب است بدانید که او تحت نام مستعار مری وستماکوت داستان‌ هایی عاشقانه و رمانتیک هم می ‌نوشت.

از این قسمت می توانید دسته بندی یا نویسنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همه کتاب های منتشر شده در سایت دسترسی داشته باشید و یا اسم کتاب مورد نظر خود را وارد کنید.

انتخاب دسته بندی

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید با کلیک روی آیکون های زیر ما را در اینستاگرام دنبال کنید. همچنین با عضویت در کانال رسمی شهرکتاب می توانید به همه مطالب سایت در تلگرام دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام
کانال تلگرام

نوشته‌های مشابه

برتونها خواهر و برادری هستند که برای رسیدن به آرامش و دور شدن از هیاهوی لندن به روستایی کوچک می روند. آنها هنوز آرامش روستا را تجربه نکرده اند که فردی ناشناس اقدام به فرستادن نامه های عجیب و تهدیدآمیز برای اهالی روستا می کند ...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 2032
در جریان سالهای 1935 بود که هیتلر خدمت سربازی را در آلمان اجباری اعلام کرد و من در آن زمان بیست و دو سال داشتم. در همان سال بود که من پی بردم که "اسکات فیتزجرالد" آنطور که خیلی از مردم تصور می کردند، نمرده است. او هنوز در اشویل در کارولینای شمالی می زیست.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 733

یک پاسخ

  1. خلاصه داستان مربوط به کتاب سمت صفر میباشد.اما قسمتی از کتاب که نوشتید شروع کتاب به طرف صفر میباشد و همونطور که خودتون نوشتید این دو تا دو کتاب مجزا هستند.لطفا تصحیح شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *