اولین پرونده های پوارو

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
اولین پرونده های پوارو (nbookcity.com)

دانلود کتاب اولین پرونده های پوارو

اولین پرونده های پوآرو مجموعه ای از چند داستان جنایی کوتاه اثر آگاتا کریستی است. این کتاب که از مجموعه داستان های پوآرو می باشد در سپتامبر ۱۹۷۴ در بریتانیا توسط انتشارات (کولینز کرایم کلوب) و در همان سال توسط انتشارات (داد، مید اند کمپانی) در آمریکا به چاپ رسیده است.

داستان های این کتاب عبارتند از: عشق بازی در رقص پیروزی (بالماسکه)، ماجرای کلاپهام کوک (ماجرای آشپز کلپهم)، راز کرنوالی (معمای کرنوال)، ماجرای جانی ویورلی، دو مدرک (مدرک دوگانه)، پادشاه کلوب ها (سرباز خاج)، ارث لمسوریر (میراث خانواده لمسوریر)، معدن گمشده، پلیموث اکسپرس (قطار سریع السیر پلیموث)، جعبه شکلات، برنامه های زیردریایی (اسرار زیردریایی)، ماجرای آپارتمان طبقه سوم (آپارتمان طبقه سوم)، دو گناه (گناه دوگانه)، راز فروشگاه مرکزی (قتل در دهکده مارکت بیسینگ)، لانه زنبورها، زن نقاب دار (بانوی نقابدار)، مشکل در دریا (قتل در اسکندریه)، باغ شما چگونه رشد می کند؟ (باغچه زیبا).

قسمتی از متن رمان

دوست من، هرکول پوارو بازرس سابق پلیس بلژیک بود و فقط یک اتفاق ساده باعث شد که تحقیقات مربوط به ماجرای پر هیاهوی قتل استایلز را به عهده بگیرد. کشف هویت قاتل در این ماجرا توسط پوارو، اسم او را بر سر زبانها انداخت و به همین دلیل او تصمیم گرفت تا پس از اتمام خدمتش در پلیس بليیک، به عنوان یک کارآگاه خصوصی به کار خود ادامه بدهد. در آن زمان من هم به دلیل جراحاتی که در جبهه جنگ سوم برداشته بودم، حرفه نظامی خود را کناب گذاشتم و در لندن با پوارو مشغول به کار شدم.

من در طی سالها همکاری با پوارو شاهد موفقیت خیره کننده او در کشف جنایتها و معماهای پلیسی بوده ام و به همین دلیل تصمیم گرفتم برخی از جالبترین موارد کشف جرم توسط او را برای شما تعریف کنم. این مجموعه داستانها را با ماجرایی شروع می کنم که در زمان خود جنجالی ترین معمای پلیسی شمرده می شد  و آن ماجرای قتلی بود که در یک مجلس بالماسکه در سالن نمایش ویکتوری، در لندن اتفاق افتاد …

شما میتوانید کتاب اولین پرونده های پوارو را بصورت رایگان دانلود نمایید.

تعداد بازدید: 3,168 بار

Agatha Christie آگاتا کریستی19

عنوان کتاب: اولین پرونده های پوارو

نویسنده: آگاتا کریستی

مترجم: محمدرضا عمادی

تعداد صفحات کتاب: 382 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 4.58 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

آگاتا کریستی مشهورترین نویسنده‌ی زن و یکی از پیشروان ادبیات جنایی می باشد. آگاتا کریستی در خلق شخصیت بی‌نظیر بود و شخصیت‌های جاودانه‌ای مانند کارگاه هرکول پوآرو و خانم مارپل از شاهکارهای جاودانه‌ی او هستند. جالب است بدانید زندگی شخصی آگاتا کریستی هم مانند داستان‌هایش بسیار پیچیده و معما گونه بوده است. بیشتر شهرت آگاتا کریستی برای نوشتن رمان‌های پلیسی و جنایی است؛ اما جالب است بدانید که او تحت نام مستعار مری وستماکوت داستان‌ هایی عاشقانه و رمانتیک هم می ‌نوشت.

از این قسمت می توانید دسته بندی یا نویسنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همه کتاب های منتشر شده در سایت دسترسی داشته باشید و یا اسم کتاب مورد نظر خود را وارد کنید.

انتخاب دسته بندی

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید با کلیک روی آیکون های زیر ما را در اینستاگرام دنبال کنید. همچنین با عضویت در کانال رسمی شهرکتاب می توانید به همه مطالب سایت در تلگرام دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام
کانال تلگرام

نوشته‌های مشابه

داستان های این کتاب از جمله گرفتاری در خلیج پولنسا و دومین ضربه زنگ و زنبق زرد و سرویس چای هارلکوئین و مسابقه کرجی رانی و کارآگاهان عشق و در کنار یک سگ و گل ماگنولیا است.كشتي بخاري كه از بارسلون به مقصد ماژوركا در سفر می باشد...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1209
تراژدی در سه پرده هم مثل برخی از آثار دیگر آگاتا کریستی نشان می‌دهد که نویسنده در مورد سم، اطلاعات زیادی دارد. در داستان سه نفر به طرز زیرکانه و بی‌رحمانه‌ای به قتل می‌رسند. قاتل آن‌ قدر زیرک است که “پوارو” اعتراف می‌کند خود او هم ممکن بوده مسموم شود.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *