سیگارهای خون آلود

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
سیگارهای خون آلود (nbookcity.com)

دانلود کتاب سیگارهای خون آلود

کتاب سیگارهای خون آلود نوشته محمدعلی قجه در نه فصل به رشته تحریر درآمده که عناوین این فصول عبارتند از:

  1. تاریکی
  2. فرار
  3. حماقت
  4. اعتراف
  5. بی انتها
  6. صحنه جرم
  7. میان مه
  8. سیگار
  9. پایان بازی

بخشی از داستان اعتراف

رضا که به شدت گریه می کرد ملتمسانه گفت: نه من نمی خوام بمیرم. – نگران نباش پسر. من می برمت به اولین پاسگاه پلیس که برسیم همه چی رو تعریف می کنیم. من بهشون میگم که تو ترسیده بودی و از روی وحشت و ناگزیری فرار کردی. من بهشون میگم. ولی نباید مخفی بشی. هر انسانی بابت جرمی که مرتکب میشه باید مجازات بشه. تو نمی تونی بی تفاوت یه آدمو بکشی و فرار کنی. پس انسانیتت کجا رفته پسر؟ با من بیا و خودتو معرفی کن. نترس، شجاع باش!

اما رضا که از حرف های آقا یدالله سردرگم تر از قبل شده بود بی قرار از جایش برخاست و شروع به قدم زدن اطراف او کرد. پیرمرد حرف میزد و سعی داشت آرامش کند. اما پسر جوان مستأصل و درهم ریخته تنها به یک چیز می اندیشید، فرار! آقا یدالله همچنان در حال حرف زدن بود که ناگاه گلدان بزرگی کنار میز پهلوی او نظر رضا را جلب کرد. پیرمرد باید می مُرد و این گلدان بی دردسر و راحت او را برای همیشه ساکت می کرد. پس آرام به سوی گلدان رفت، سنگین بود. آنرا برداشت و بی درنگ و بدون آنکه بداند چه می کند آنرا محکم بر سر پیرمرد بیچاره خُرد کرد. ضربه کاری بود و و پیرمرد در حالیکه ناله بلندی می کرد غرق در خون بر کف زمین افتاد…

در پایان امیدواریم از خواندن داستان های این کتابچه لذت ببرید.

تعداد بازدید: 693 بار

خون آلود nbookcity.com

عنوان کتاب: سیگارهای خون آلود

نويسنده: محمدعلی قجه

تعداد صفحات کتاب: 21 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم کتاب: 275 کیلوبایت

نوع فايل: PDF

منبع: شهر کتاب

نوشته‌های مشابه

سنگ محکم و استوار بود . آنقدر که هیچ طوفان و سیلابی بر آن تاثیری نداشت و قادر نبود تا حرکتش دهد … این کتاب رمان را نویسنده آن با اطلاع از شرایط وبسایت به شهرکتاب  اهدا نموده اند .
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 673
در منتخبی از این داستان می خوانیم :در نهایت دوستی و مهربونی با حک شدن خاطراتی شیرین توی ذهن من و مهسا و حتی شیما به انتها رسید. توی یه رستوران شیک با غذایی عالی که من مهمونشون کردم. و بالاخره این دورهمی کوچیک اما به یادموندنی به پایان رسید.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1828

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *