آرامش در پرتو ایمان

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
آرامش در پرتو ایمان (nbookcity.com)

دانلود کتاب آرامش در پرتو ایمان

کلیت و محور کتاب آرامش در پرتو ایمان بر پایه این جمله است: «ما میوه کلمات خود را می خوریم».

با خواندن کتاب به این نتیجه خواهید رسید: «ما آنچه را که می گوییم، به دست می آوریم» پس این کتاب را بخوانید تا بیاموزید چگونه کلمات مثبت را به کار برده و سمت و سوی زندگی خود را به قطب مثبت سرنوشت راهی کنید. جول اوستین درباره‌ی انگیزه‌اش برای نوشتن این کتاب آورده است: «من این کتاب را نوشته‌ام تا شما بتوانید به مدت یک ماه هر روز آینده‌تان را متبرک سازید. آرزوی من این است که هرروز فقط برای یک لحظه‌ام که شده آینده‌تان را با نوشته‌های مثبت الهام بخش و دلگرم کننده این کتاب متبرک سازید. اگر هرروز یک بخش و یک داستان از این کتاب را بخوانید، ایمان دارم که خودتان را در مسیر دریافت برکات الهی قرار خواهید داد.

جول اوستین کشیش ارشد کلیسای لاکیود در هوستون تگزاس است. بیش از ده میلیون بیننده هر هفته خدمات تلویزیونی وی را در ایالات متحده و میلیون ها نفر دیگر را در 100 کشور جهان تماشا می کنند. او نویسنده یازده کتاب پرفروش است و توسط بسیاری از انتشارات به عنوان یکی از رهبران مسیحی با نفوذ در جهان معرفی شده است.

خلاصه کتاب

جول اوستین عقیده دارد اگر حس خوبتان را در قالب کلام به بیرون ساطع کنید، اثری معجزه‌ بخش در زندگیتان خواهد داشت. او برای اثبات این موضوع در کتاب آرامش در پرتو ایمان از قدرت کلام استفاده کرده و از طریق آن در مخاطب خود انگیزه و ایمان ایجاد می کند. کتاب حاضر این حس را به شما منتقل می کند که انگار در حال خواندن مناجاتی هستید و به مرور شما نیز قادر خواهید بود نیروی افکارتان را به کلمات تبدیل کنید. در نهایت این قدرت خاص و شگفت انگیز به شما کمک می کند تا در زندگی خود به خوشبختی برسید.

با توجه به ساختار و تعداد فصول کتاب، می توانید در آغاز ماه، هر روز یکی از فصول را بخوانید. نویسنده این پیام مهم را به شما می رساند که هر زمان که جمله‌ای می گویید، در حقیقت در حال جان دادن به آن هستید. چه آن جمله بار مثبت داشته باشد و چه منفی. در واقع شما با حرف زدن درمورد خود و زندگی‌تان، آینده خود را پیشگویی می کنید. پس باید مراقب باشید که چه حرفی از دهانتان خارج می شود؛ یعنی همان طوری حرف بزنید که دوست دارید زندگی‌تان به آن شکل باشد.

با خواندن کتاب آرامش در پرتو ایمان متوجه این نکتهٔ مهم می شوید که با سخنان خود قادر هستید به آینده خود خیر و برکت عطا کنید و یا آن را مورد نفرین قرار دهید. 31 بیانیه که جول اوستین آن‌ها را در این کتاب مطرح کرده است، موجب می شود شما در هر سی و یک روز ماه خیر و برکت را به زندگی خود راه دهید. تنها کافی است چند ثانیه زمان بگذارید و از جملات مثبت و الهام‌ بخش استفاده کنید.

بخشی از متن کتاب

هر کدام از ما در قلبمان آرزوها و اهدافی داریم؛ وعده‌هایی که مصریم تحقق یابند. شاید باور داشته باشید که فرزندی وارد زندگیتان می‌شود، یا سلامتیتان را دوباره به دست می‌آورید، یا به‌زودی در سازمانی دولتی استخدام می‌شوید. در اعماق وجودتان می‌دانید که خداوند با روح شما از آن وعده سخن گفته است. او مسئول زایش چنین باوری در درون شماست. اما بیش‌تر اوقات، تحقق وعده الهی زمانبر است و ما نومیدی‌های متعددی را پشت سر می‌گذاریم و به همین دلیل، منفی‌نگر می‌شویم و دائم فکر می‌کنیم که وعده الهی محقق نخواهد شد.

چگونه می توانید از آنچه خداوند تاکنون برایتان مقدر کرده است بهره ببرید؟ پاسخ بسیار ساده است: فقط طوری رفتار کنید که انگار متبرک شده‌اید. طوری حرف بزنید، طوری راه بروید، طوری فکر کنید، طوری بخندید، طوری لباس بپوشید که انگار متبرک شده‌اید. همه اعمالتان را با ایمان کامل انجام دهید. روزی خواهید دید که همه‌ چیز رنگ واقعیت به خود گرفته است. خداوند همان کسی است که آن رویا را در قلب شما قرار داده است.

سؤال امروز من از شما این است: آیا ایمانتان به قدری است که خداوند آن را ببیند؟ آیا شما می‌توانید کاری غیرعادی انجام دهید تا به خداوند نشان دهید که به او ایمان‌دارید؟ فقط دعا خواندن و باور داشتن کافی نیست. شما باید همانند این مرد کاری کنید تا ایمانتان را نشان دهید. مسیح (ع) به مرد معلول نگاه کرد و گفت: «تو را می گویم برخیز و بستر خود را برداشته، به خانه خود برو!» ناگهان مرد بلند شد. بسترش را جمع کرد و با سلامتی کامل به خانه رفت؛ اما این معجزه زمانی رخ داد که او جرئت کرد کاری کند خداوند ایمان واقعی‌اش را ببیند.

 افراد دیگری هم در آن اتاق بودند که شفا پیدا نکردند. تفاوت آن‌ها با مرد معلول چه بود؟ این مرد اعمالش را بر اساس ایمانش انجام داد. خداوند در جستجوی کسانی است که ایمانشان را ببیند، نه فقط ایمانی که از زبانشان بشنود یا ایمانی که فقط در فکرشان باشد. خداوند ایمانی را می‌خواهد که قابل دیدن باشد. ایمانی که به صورت عملی نشانش دهید. دعا کردن خوب است. باور داشتن خوب است؛ اما اگر واقعا می‌خواهید توجه کامل خداوند را به خود جلب کنید، اعمالتان را بر اساس ایمانتان انجام دهید.

نقد کتاب آرامش در پرتو ایمان

جول اوستین در کتاب آرامش در پرتو ایمان به شما کمک می کند تا از قدرت و انرژی کلام‌تان آگاه شوید. بسیاری از مردم درباره خودشان، خانواده‌شان و آینده‌شان چیزهای منفی می گویند. حرف‌هایی مثل «هرگز موفق نخواهم شد. این بیماری مرا از پا خواهد انداخت» و یا… شبیه این جملات منفی. این افراد نمی‌فهمند که دارند آینده‌شان را پیشگویی می‌کنند. نکته کلیدی این است که ما آنچه را می‌گوییم، به دست می‌آوریم.

یعنی شما باید کلماتتان را به همان مسیری بفرستید که دوست دارید زندگی‌تان درآن مسیر پیش برود. نمی توانید از شکست حرف بزنید و آنگاه انتظار پیروزی داشته باشید. نمی‌توانید از کمبودها حرف زد و انتظار وفور داشت. شما همان چیزی را می‌آفرینید که می‌گویید. اگر می‌خواهید بدانید که پنج سال دیگر در چه حال خواهید بود، به آنچه درباره خودتان می‌گویید، گوش کنید.

ما با کلمات مان هم می توانیم به آینده‌مان برکت ببخشیم و هم آن را نفرین کنیم.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 594 بار

Joel%20Osteen%20 %D8%AC%D9%88%D9%84%20%D8%A7%D9%88%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86 02

عنوان کتاب: آرامش در پرتو ایمان

(اعلام می کنم)

۳۱ کلام معجزه گر برای کامیابی در زندگی

نویسنده: جول اوستین

مترجم: شبنم سمیعیان

تعداد صفحات کتاب: 73 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 6 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

کتاب سبیل! نوشته‌ی مک بارنت، داستان بامزه‌ی پادشاهی خودشیفته را به تصویر می‌کشد که به جای اینکه به امور کشور و مردمش توجه کند همه‌ی حواسش به ظاهر و زیبایی خودش است. این اثر به کودکان می‌آموزد که خودپسندی و غرور بیش از اندازه در زندگی نتیجه‌ی خوبی ندارد...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 304
تمام مخالفان و موافقان چه گوارا در این باره که او یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های قرن بیستم بوده است اتفاق نظر دارند. بنابراین مطالعه‌ی احوال و آثار او برای هر انسان متفکری، با هر باور سیاسی و اجتماعی‌ای، سودمند...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 529

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *