۵۲ ایده محتوا برای بازاریابی در اینستا

۵۲ ایده محتوا برای بازاریابی در اینستا (nbookcity.com)

دانلود کتاب ۵۲ ایده محتوا برای بازاریابی در اینستا

کتاب پیش روی شما شامل ۵۲ نکته است که از معتبرترین منابع بازاریابی دیجیتال دنیا گردآوری شده است. و با توجه به فرهنگ و رفتار مصرف کننده در ایران بومی سازی شده است و با حذف اضافات به صورت کاملا کاربردی همراه با مثال ها و نمونه های موردی در اختیار شما قرار گرفته است .  در این کتاب سعی شده از اضافات پرهیز شود و مطالب به صورت نکات طلایی در اختیار شما قرار بگیرد . در این کتاب شما در ۵۲ روش می آموزید که چگونه فروش بیشتری داشته باشید و چگونه مخاطبین بیشتری جذب کنید .

چرا باید این کتاب را بخوانیم ؟

با وجود پیشرفت تکنولوژی بازاریابی سنتی قدرت کمتری را در سهم بازار به خود اختصاص داده است . از این رو اگر ما تغییر را نپذیریم نمی توانیم در فروش خود تغییری ایجاد کنیم . این کتاب مناسب چه کسانی است ؟ تمام کسب و کارهای کوچک و بزرگی که دارای اکانت اینستاگرام هستند و به دنبال کسب ثروت ، فروش و برندینگ بیشتر در اینستاگرام هستند .

پس از مطالعه این کتاب چه اتفاقی می افتد ؟

در پایان شما ۵۲ تکنیک و ترفند را به صورت چکیده از چندین کتاب قطور و زمان بر ، در مدت کمی می آموزید و می توانید فروش خود را چند برابر کنید . آیا می دانید چگونه از اینستاگرام در بازاریابی برای کسب و کار خود استفاده کنید ؟ آیا می دانید چگونه مخاطبین بیشتری را در اینستاگرام جذب کنید ؟

ما به شما یاد می دهیم :

اینستاگرام یک راه بسیار عالی برای تعامل با مصرف کنندگان است که در ماه ۱۳۰ میلیون کاربر فعال دارد و روزانه بیش از ۱ میلیارد عکس لایک می شود . استفاده از اینستاگرام یک راه بسیار عالی برای رسیدن به اهداف تجاری شماست .

آنچه شما خواهید آموخت :

۱ – چطور از هشتگ ها استفاده کنیم ؟
۲ – چطور از منشن در اینستاگرام پول دربیاوریم ؟
۳ – چه محتوایی برای کاربران جذاب است ؟
۴ – چطور محصولاتمان را نمایش دهیم ؟
۵ – تکنیک های جذب مشتری با استفاده از بازاریابی عصبی و بازاریابی ویروسی چیست ؟

تعداد بازدید: 831 بار

ایده محتوا برای بازاریابی در اینستا

عنوان کتاب: ۵۲ ایده محتوا برای بازاریابی در اینستا

نویسنده: امیرحسین عطاریانی

تعداد صفحات کتاب: 30 صفحه

زیان کتاب: فارسی

حجم فایل: 512 کیلوبایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

نوشته‌های مشابه

کتاب کفش‌های قرمز داستان کوتاهی نوشته هانس کریستین آندرسن، نویسنده دانمارکی ادبیات کودک و نوجوان است. هانس کریستین آندرسن نامدارترین نویسنده ادبیات کودکان در جهان، در دوره کاری خود نزدیک به صد و هفتاد قصه نوشت. بیشتر این قصه‌ها بخشی از فرهنگ...
بروزرسانی: 3 روز قبل
تعداد بازدید: 2252
اجر و فضیلت زیارت امام حسین (ع) با توجه به احادیث پیامبر اکرم (ص) ، از اندازه و شمارش فراتر است و پاداش آن در روایات برابر با انجام فریضه حج و عمره و پیکار و جهاد در راه خدا و حتی افضل از آن است.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 552

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *