فضیلت زیارت امام حسین

آخرین ویرایش: 5 ساعت قبل
فضیلت زیارت امام حسین (nbookcity.com)

دانلود کتاب فضیلت زیارت امام حسین 

اجر و فضیلت زیارت امام حسین (ع) با توجه به احادیث و روایات پیامبر اکرم (ص) و ائمه هدی (ع)، از اندازه و شمارش فراتر است و پاداش آن در روایات و احادیث چنین بیان شده است:

برابر با انجام فریضه حج و عمره و پیکار و جهاد در راه خدا و حتی افضل از آن است. افزایش طول عمر، سلامتی جسم و مال و روزی است.

از بین رفتن غم و اندوه و راحتی جان کندن و بر طرف شدن هول و وحشت قبر است. قرار گرفتن در میان فرشتگان از هنگام عزیمت به سوی مرقد شریف امام (ع) تا هنگام بازگشت به منزل و کاشانه. برخورداری از دعای خیر ائمه طاهرین (ع) است.

گزیده ای از کتاب فضیلت زیارت امام حسین 

آن که از خداوند نیکی بخواهد. امام صادق (ع) فرمود: کسی که خدا خیر خواه او باشد، محبت امام حسین (ع) و شوق زیارتش را در دل او می اندازد. و کسی که خدا بدخواه او باشد، کینه و بغض زیارت امام حسین (ع) را در دل او می نهد. با امام حسین (ع) محشور می شود. علی بن معمر به نقل از برخی از یاران ما گفت:

به امام صادق عرض کردم: شنیدم که فلان کس به شما عرض نموده؛ من ۱۹ بار به حج رفته ام و ۱۹ بار نیز به عمره. به او فرمودید: به یک حج و به یک عمره دیگر برو. در این صورت خداوند پاداش زیارت قبر امام حسین (ع) را برای تو می نویسد. فرمود: کدام یک برای تو دوست داشتنی تر است؟

۲۰ حج و ۲۰ عمره را انجام دهی و یا آن که با امام حسین (ع) محشور شوی؟ گفت: نه، بلکه دوست دارم با امام حسین (ع) محشور شوم. فرمود: پس اباعبدالله (ع) را زیارت کن.

کتاب فضیلت زیارت امام حسین - رسول خامه یار

عنوان کتاب: فضیلت زیارت امام حسین

نویسنده: رسول خامه یار

تعداد صفحات کتاب: 98 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 850 کیلوبایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

نرم افزار افتر افکت یک نرم افزار جلوه های ویژه برای ساخت تیزر های تبلیغاتی و موزیک ویدیو می باشد. این کتاب بیشتر در مورد محیط افتر افکت و ابزار های مهم آن می باشد.
بروزرسانی: 21 ساعت قبل
تعداد بازدید: 772
PHP یکی از محبوب ترین و رایج ترین زبان های برنامه نویسی برای ایجاد صفحات پویا در وب است و کمتر خواسته ای در محیط وب وجود دارد که در PHP قادر به انجام آن نباشیم .
بروزرسانی: 21 ساعت قبل
تعداد بازدید: 365

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *