داروی خانگی برای افزایش باروری

آخرین ویرایش: 2 هفته قبل
داروی خانگی برای افزایش باروری (nbookcity.com)

دانلود کتاب داروی خانگی برای افزایش باروری

کتاب داروی خانگی برای افزایش باروری اثری تحقیقی و پژوهشی از دکتر رضا پوردست گردان است.

اگر باردار شدن و داشتن فرزند برای شما و همسرتان به بزرگ ترین مشکل زندگی تان تبدیل شده است، بد نیست بدانید که شما تنها نیستید. امروزه نزدیک به 15 درصد زوج ها به مشکل ناباروری مبتلا هستند. خوشبختانه امروزه راه ها ی متعددی برای درمان نازایی وجود دارد. 

ناباروری وضعیتی است به این معنی که زوجین علی رغم داشتن روابط جنسی در طول یکسال، به مرحله بارداری مادر نمی رسند. ناباروری می تواند از مشکل باروری در یکی از زوجین ناشی شود و یا حاصل ترکیبی از عوامل در هر دو طرف باشد که شروع و یا تداوم بارداری را دچار مشکل می نماید.

خوشبختانه امروزه راه های درمانی متعدد و البته ایمنی وجود دارد که می تواند زوج های بیمار را به آرزویشان یعنی داشتن فرزند برساند. این روش ها مخصوصا شانس بارداری های مکرر و البته چندقلوزایی را افز ایش خواهد داد. ناباروری زوجین می تواند ناشی از مشکل یکی از زوجین و یا هر دوی آنها باشد.

مصرف گیلاس و باروری

گیلاس از دسته میوه های پرطرفدار است که برخی معتقد هستند خاستگاه این میوه قاره آسیا است. این میوه افزون بر طعم دلپذیر خواص زیادی نیز دارد. هر درخت گیلاس در یک فصل حدود 7000 گیلاس تولید می کند. رنگ گیلاس از زرد تا سیاه متغیر است، اما معروف ترین نوع گیلاس به رنگ قرمز است. 

همچنین شکل آن از کروی تا قلبی شکل تغییر می کند. از گیلاس می توان در تهیه تارت، پای گیلاس، آب میوه استفاده کرد این میوه سرشار از مواد مغذی و ویتامین است و همچنین به کالری سوزی کمک می کند و می تواند جایگزین غذاهای پرکالری شود و کالری مصرفی روزانه را کاهش دهد. 

گیلاس ها در دوران بارداری مفید هستند چون پتاسیم را تامین می کنند، که برای کمک به حفظ مایعات و تراز شیمیایی به عنوان حجم خون مورد نیاز است. ویتامین C موجود در گیلاس، سیستم ایمنی بدن زن حامله را تقویت می کند.

مصرف انار و باروری

انارها غنی از و یتامین ث هستند که یک ماده مغذی بسیار مهم برای سلامتی پوست است. هم چنین آن ها پر از آنتی اکسیدان ها مثل پروانتوسیانیدین و فلاونوئید هستند که با به تا خیر انداختن علایم پیری مانند چین و چروک برای پوست عالی عمل می کنند.

می توانید 2 قاشق سوپ خوری پودر پوست انار را با 1 قاشق سوپ خوری عصاره لیمو و عسل ترکیب کنید به خو بی مخلوط تا خمیر نرمی را شکل دهید. این را به صورت و گردن بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند. با آب ولرم بشویید. این کار می تواند لکه های تیره را پاک کند و رنگ دانه ها را درمان و حتی پوست را روشن کند.

همچنین خاصیت ضد پیری دارد انار مناسب بر ای پیش از زایمان و مفید برای زنان باردار : عصاره انار حاوی ویتامین ها و مواد معدنی زیادی و همچنین اسید فولیک است که همه آن ها در رژیم غذای ی قبل از تولد ضروری هستند. خواص ضد التهاب آن به بهبود جریان خون برای مادر و جنین کمک می کند.

در کتاب داروی خانگی برای افزایش باروری تالیف رضا پوردست گردان در این زمینه توضیحات جامعی ارائه گردیده است.

داروی خانگی برای افزایش باروری در زنان و مردان

عنوان کتاب: داروی خانگی برای افزایش باروری در زنان و مردان

مترجم و مؤلف: رضا پوردست گردان

تعداد صفحات کتاب: 45 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 12.7 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

دکتر محمد یونس، برنده جایزه صلح نوبل و مبدع وام های خرد، تجربه خود در مبارزه با فقر و راه اندازی بانک گرامین را در کتاب جهانی بدون فقر جز به جز شرح می دهد. محمد یونس یکی از منتقدان نظام بازار آزاد و اقتصاد سرمایه داری است با این حال آنقدر هم چپ نیست که بتوان...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 1281
ویکتور هوگو در این نوشته، ناپلئون را به باد انتقاد گرفته کینه ‌اش را از او و کودتا ابراز می‌دارد . او از این که رئیس جمهور، به‌ رغم سوگندش آزادی مطبوعات را از میان برد و مجلس را منحل کرد بسیار به خشم آمد...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 974

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *