راه های طبیعی افزایش باروری

آخرین ویرایش: 1 هفته قبل
راه های طبیعی افزایش باروری

دانلود کتاب راه های طبیعی افزایش باروری

رضا پوردست گردان در کتاب راه های طبیعی افزایش باروری به طور مفصل راجع به اختلالات باروری و عوامل تاثیرگذار در باروری توضیح داده است.

شما پس از مطالعه این کتاب با راه های کاملا طبیعی و بدون اثرات جانبی  افزایش باروری آشنا خواهید شد. این کتاب را نویسنده آن در جهت افزایش اطلاعات عمومی کاربران به شهر کتاب اهدا کرده اند.

مقدمه کتاب

اسپرم به یاخته های جنسی جانور نر می گویند که در غده های جنسی تولید می شود. اسپرم، یاخته جنسی جنس نر در بیشتر جاندارانی است که به روش جنسی بارور می شوند. اسپرم تک دسته است و برای تحرک خود فروکتوز را که در منی وجود دارد، در میتوکندریهای خود می سوزاند و به انرژی تبدیل می کند. 

اسپرم با ساخته شدن در بیضه و تکامل یافتن در اپیدیدیم، همراه منی از بدن خارج می شود. اشکال در ساخت یا آزاد سازی اسپرم می تواند موجب ناباروری مردان شود. در واقع تولید اسپرم یکی از پیچیده ترین و طولانی ترین فرآیندها در بدن است.

این فرآیند با تخصصی شدن سلول های جنسی اولیه در دوران جنینی آغاز می شود و بعد با اسپرم سازی و تمایز اسپرم در بیضه ها در دوران بلوغ ادامه پیدا می کند. اسپرم سلولهای حرکتی است. این به این معنی است که آنها سلول هایی هستند که خود را حرکت می دهند. این نکته وقتی مهم می شود که اسپرم برای باروری می آید.

بخشی از متن کتاب

در کتاب راه های طبیعی افزایش باروری می‌خوانیم: فیبر ماده ای است که مرتباً از سو ی جامعه پزشکی و سلامت نام آن را می شنوید. فیبر نوع خاصی از کربوهیدرات است که در غذاهای گیاهی مثل سبزیجات و غلات به مقدار زیاد وجود دارد و بدن نمی تواند تمامی آنها را به راحتی هضم کند. 

با اینکه فیبر به راحتی در بدن هضم نمی شود اما نقش موثری را در سلامت افراد دارد. با اینکه به نظر می آید خوردن چنین چیزی که هضم هم نمی شود کاری بی‌فایده است، اما باید بدانید فواید بسیاری برای بدن انسان دارد. در واقع دو نوع فیبر وجود دارد: فیبر محلول و فیبر غیر محلول.

فیبر محلول در آب حل می شود (همانطور که از نامش پیداست) و در معده به شکل ماده ای ژله ای در می آید و با اینکه تصور چنین چیزی چندش آور است اما به این نوع فیبر نیاز دارید. از طرف دیگر فیبر غیر محلول تقریبا سالم و دست نخورده از دستگاه گوارش عبور می کند. 

خبر خوب اینکه غذاه ای سرشار از فیبر تقریبا هر دو نوع محلول و غیر محلول را در خود دارند. بنابراین نیاز نیست خیلی در انتخاب غذای حاوی فیبر وسواس به خرج دهید و نگران دریافت به اندازه هر دو نوع فیبر باشید.

راه های طبیعی افزایش باروری - رضا پوردست گردان

عنوان کتاب: راه های طبیعی افزایش باروری

تالیف و ترجمه: رضا پوردست گردان

تعداد صفحات کتاب: 63 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل:  1.5 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

یکی از کتاب های خانم اکرم ذاکری آشپزی غذاهای بدون گوشت می باشد. این روزها با گرانی گوشت مسئله ای برای کل جامعه شده و خیلی ها به دنبال دستور غذای بدون گوشت هستند. از طرف دیگه هم میدونید که کلاً مصرف گوشت به ویژه گوشت قرمز بیش از حد برای سلامتی...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 1749
PHP یکی از محبوب ترین و رایج ترین زبان های برنامه نویسی برای ایجاد صفحات پویا در وب است و کمتر خواسته ای در محیط وب وجود دارد که در PHP قادر به انجام آن نباشیم .
بروزرسانی: 6 روز قبل
تعداد بازدید: 366

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *