هری پاتر و محفل ققنوس جلدسوم

آخرین ویرایش: 3 هفته قبل
هری پاتر و محفل ققنوس جلد سوم (nbookcity.com)

دانلود رمان هری پاتر و محفل ققنوس جلدسوم

داستان کتاب هری پاتر و محفل ققنوس جلدسوم  پس از بازگشت «لرد ولدمورت» رقم می‌خورد.

او در این داستان به‌صورت مخفیانه حضور دارد و برای دستیابی به پیشگویی کامل درباره‌ی خودش و هری پاتر، در ذهن هری پاتر توهمی ایجاد می‌کند. هری به تأثیر از این توهم همراه دوستانش به سازمان اسرار می‌رود و در آنجا با مرگ خواران روبه‌رو می‌شود. موازی با تلاش‌های «لرد ولدمورت» گروهی از جادوگران با حضور «آلبوس دامبلدور» ، مدیر مدرسه‌ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز برای شکست «ولدمورت» گروهی به نام محفل ققنوس تشکیل می‌دهند. این کتاب یکی از سیاه‌ ترین و تلخ‌ ترین ماجراهای هری پا‌تر می‌باشد.

در پایان کتاب با سازمان اسرار آشنا می‌شویم که بسیار هیجان انگیز و شگفت است و در وزارت سحروجادو نبرد اعجاب آوری بین لرد ولدمورت و آلبوس دامبلدور در می‌گیرد و بالاخره ما درمی یابیم که ولدمورت برای پیشگویی‌ای که سبیل تریلانی در آن اعلام کرده بود که تنها کسی که می‌تواند ولدمورت را شکستی ابدی بدهد در آخرین روز ژوییه به دنیا آمده است و پدر و مادر این پسر قبلا سه بار در برابر ولدمورت مقاومت کرده‌اند، می‌خواست هری را در سن یک سالگی به قتل برساند.

خلاصه رمان 

در این داستان دلورس آمبریج که از وزارت سحر و جادو برای معلمی دفاع در برابر جادوی سیاه در مدرسه هاگوارتز انتخاب شده است، کم کم از طرف وزارت سحر و جادو رتبه‌اش بالا‌تر می‌رود. او قوانین سختی در مدرسه ایجاد می‌کند. او هری را برای تنبیه مجبور می‌کند که با خون خودش روی دست خودش حک کند من نباید دروغ بگویم. در اواخر داستان فرد ویزلی و جرج ویزلی از مدرسه فرار می‌کنند و نام خود را زبانزد خاص و عام می‌کنند.

در این داستان هاگرید که با خانم ماکسیم به ماموریتی برای صلح دادن غول‌ها به سفر رفته است با گراوپ برادر غول او که هیچ چیز را بلد نیست بر می‌گردد و از هری و هرمیون و می‌خواهد که به او الفبا یاد بدهند! در اواخر داستان بلاتریکس لسترنج پدر خوانده هری یعنی سیریوس بلک را به قتل می‌رساند آلبوس دامبلدور با لرد ولدمورت درگیر می‌شود.

کاربران عزیز می توانند جلد سوم رمان هری پاتر و محفل ققنوس را از شهر کتاب خریداری و دانلود نمایند.

تعداد بازدید: 2,332 بار

J.%20K.%20Rowling%20 %D8%AC%DB%8C.%20%DA%A9%DB%8C.%20%D8%B1%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%AF 5

عنوان کتاب: هری پاتر و محفل ققنوس جلد سوم

نویسنده: جی کی رولینگ

مترجم: ویدا اسلامیه

تعداد صفحات کتاب: 417 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 6.08 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

نوشته‌های مشابه

در برهه ای دراز از تاریخ، به مدت هشتصد سال – از اواسط قرن نهم تا اوایل قرن هفدهم- سلطنت روحانی پاپ یوحنای مونث موضوعی آشکار و بر همگان معلوم بود و واقعیتی تاریخی محسوب می شد. اما در قرن هفدهم...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 453
داستان کتاب زنان کوچک در مورد خانواده مارچ است که قبلا پولدار بوده اند ولی الان وضعیت خوبی ندارند و پدرشان برای کمک به سربازان وطن به جنگ رفته است و حالا آن ها سعی می کنند زندگی خود را اداره کرده و در کنارش به...
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 3624

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *