لحظه های واقعی

لحظه های واقعی (nbookcity.com)

دانلود کتاب لحظه های واقعی

باربارا دی آنجليس در کتاب لحظه های واقعی از لحظه هایی صحبت می کند که کمبودش در زندگی ها احساس می شود. از ضعف درونی سخن می گوید، از لحظه هایی که تلاش نمی کنیم به جایی برسیم یا کسی باشم، و لحظه هایی که از آنچه هستیم لذت نمی بریم. این کتاب مجموع آن مفهوم زندگی را می سازد، اینکه چگونه این لحظات را بیشتر و بیشتر کنید ، اینکه چطور رضایت و معنا را در زندگی کنون تان تجربه کنید ، نه وقتی که پول بیشتری داشته باشید یا همسر دلخواهتان را بیابید یا به وزن ایده آلتان برسید بلکه در همین لحظه از زندگیتان .

کتاب لحظه های واقعی در ۴ بخش با عنوان زیر ارائه شده است که هر کدام از این بخشها شامل نکات مفیدی است که مطمئناً شما در راه رسیدن به لحظات خوب در زندگی نزدیک می کند:

  1. قلب مشتاق در جستجوی لحـظه های واقعی
  2. لحظه های واقعی و زندگی کردن
  3. لحظه های واقعی و روابط
  4. راه رسیده به لحـظه های واقعی.

خلاصه کتاب

گاهی در زندگی زمانی برای تفکر فرا می­رسد. هنگامی که به زندگی سپری شده ­ی خود نظری می ­اندازیم در حالی که در معنای آن و انتخاب ­هایی که تا به حال کرده­ ایم، تردید داریم و به دنبال راهی برای رسیدن به آرامش می­ گردیم. لحظه ­های واقعی به شما کمک میکند تا نه تنها به آن آرامش برسید بلکه زندگی خود را متحول کنید و یاد بگیرید که چگونه از منبع درونی قدرت روحانی خود استفاده کنید، چگونه به معجزاتی فوق ­العاده در زندگی روزمره خود دست یابید، چگونه با همسر خود صمیمی ­تر باشید و لحظاتی پرشور را با یکدیگر داشته باشید و… .

اگر هر روز و هر لحظه از زندگیتان را به عنوان یک اثر هنری رو به تکامل زندگی کنید، زندگی چگونه خواهد بود ؟ تصور کنید شما یک شاهکار هستید که هر ثانیه از هر روز بخشی از شما آشکار می شود، یک اثر هنری هستید که با هر نفس شکل می گیرد و کاملتر می شود.اغلب ما لحظه های واقعی و خوشبختی را در زندگی مان تشخیص نمی دهیم چون انتظار چیز دیگری را داریم، چیزی بزرگتر، چشم گیرتر و مهیج تر.

از مقدمه کتاب

این کتاب را نوشتم چون به درس ها و یادآوری های آن برای خودم نیز نیاز داشتم. نوشتم چون زندگی من هم همچون بسیاری از زندگی های دیگر به لحظه های واقعی بیشتری نیاز دارد. این کتاب را نوشتم چون به عنوان یک نویسنده میدانم که همیشه مقتدرانه ترین راه خودیابی سکوت بوده است ، گوش سپردن به سکوت ، نوشتن آن چه که میشنوم و دانستن این مطلب که عبارات جاری شده از درون من به روی کاغذ وسیله ای برای یادگیری من و سپس دیگران می باشد تا در صورت تمایل از آن برخوردار شوند.

نقد کتاب لحظه های واقعی

باربارا دی آنجلیس در کتاب حاضر سعی دارد به انسان ها بیاموزد تا از آنچه که دارند خوشحال راضی باشند و از فکر کردن به چیز هایی که ندارند غمگین و افسرده نشوند بلکه تمام داشته های خود را به کار ببندند تا به آنچه که ندارند و دوست دارند که داشته باشند برسند. او احساس خوشبختی را به گونه ای در این کتاب معنی می کند که شاید تا به حال در جایی مطالعه نکرده باشید. گاهی در زندگی زمانی برای تفکر فرا می­رسد.

هنگامی که به زندگی سپری شده ­ی خود  نظری می ­اندازیم در حالی که در معنای آن و انتخاب ­هایی که تا به حال کرده­ ایم، تردید داریم و به دنبال راهی برای رسیدن به آرامش می­ گردیم. لحظه ­های واقعی به شما کمک میکند تا نه تنها به آن آرامش برسید بلکه زندگی خود را متحول کنید و یاد بگیرید که چگونه از منبع درونی قدرت روحانی خود استفاده کنید، چگونه به معجزاتی فوق ­العاده در زندگی روزمره خود دست یابید، چگونه با همسر خود صمیمی ­تر باشید و لحظاتی پرشور را با یکدیگر داشته باشید و… .

تعداد بازدید: 1,052 بار

Barbara De Angelis %D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7 %D8%AF%DB%8C %D8%A2%D9%86%D8%AC%D9%84%DB%8C%D8%B3 2

عنوان کتاب: لحظه های واقعی

نویسنده: باربارا دی آنجلیس

مترجم: لیلا آزادی

تعداد صفحات کتاب: 335 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 3.37 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

دکتر هرمزی جنگی در فروردین ماه 1371 در دل سرزمینی از سرزمین های کویری ایران زمین پا به عرصه وجود نهاد. دوران کودکی و نوجوانیش به منوال کویرنشینان به آسمان آبی و بی پروای نامدار کویر پیوند خورد...
بروزرسانی: 1 هفته قبل
تعداد بازدید: 305
می‌خواهم در آستانت بگریم پیش از گمرکی شدن اشک‌هام، می‌خواهم دوستت بدارم ای بانوی من، تا بر ارابه‌ی زمان، تقویم‌ها را بگردانم، ماه‌ها و روزها را به نامی دیگر بخوانم. ساعات جهان را تنظیم کنم، با کوبه‌ی...
بروزرسانی: 1 هفته قبل
تعداد بازدید: 490

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *