بیوگرافی باربارا دی آنجلیس و دانلود بهترین کتاب های روانشناسی

باربارا دی آنجلیس (nbookcity.com)

معرفی و بیوگرافی باربارا دی آنجلیس

دکتر باربارا دی آنجلیس جزو کسانی ست که با وجود مشکلات بسیار زیاد زندگی خود، توانسته بارها و بارها شروع تازه ای داشته باشد و علاوه بر عبور از سختی های زندگی شخصی خود توانسته راهنمای زنان و مردان بسیاری در سراسر جهان باشد و در زمینه های روانشناسی و انگیزشی فعالیت های بسیار موفقی را تجربه کرده است. از این رو در سایت شهرکتاب تصمیم گرفته ایم به بیوگرافی باربارا دی آنجلیس و معرفی کتاب های معروف و کاربردی او بپردازیم.

دکتر باربارا دی آنجلیس نویسنده‌ی شانزده کتاب با بیش از فروش ده میلیون نسخه می‌باشد که تا به حال به ۲۵ زبان دنیا ترجمه و منتشر شده است پس قطعا خواندن بیوگرافی باربارا دی آنجلیس خالی از لطف نیست. او به عنوان یکی از شگفت‌انگیزترین‌ها توسط نیویرک تایمز شناخته شده است و بارها جوایز زیادی را برای فروش کتاب‌های خود دریافت کرده است. باربارا در ۴ مارس ۱۹۵۱ در فیلادلفیای آمریکا متولد شد و در سن یازده سالگی پدر و مادر او از یکدیگر جدا شدند. جدایی پدر و مادر سبب شد او تا حد زیادی با چالش های مهمی در زندگی خود مواجه شود. اما این چالش ها نه تنها وی را زمین نزدند بلکه از او فردی موفق و جسور و خودانگیخته ساختند که تشنه موفقیت بود.

 

تحصیلات و ازدواج نویسنده

دکتر باربارا دی آنجلیس وارد دانشگاه شد و توانست مدرک کارشناسی خود را با بالاترین معدل کسب نماید. باربارا کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه سیرا لس آنجلس دریافت کرد و دکترای روانشناسی را از دانشگاه کلمبیا پاسیفیک گرفت. با وجود موفقیت هایی که در زمینه تحصیلی کسب کرد اما در زندگی زناشویی اش چندین بار شکست خورد. در سن 20 سالگی ازدواج کرد اما پس از 5 ماه از همسر خود جدا شد او از همسر دومش هم پس از مدت کوتاهی جدا شد.وی برای بار سوم هم ازدواج کرد که آن هم نافرجام بود.آخرین ازدواج او با جفری جیمز بود که به مدت10سال با یکدیگر زندگی کردند.آنها هم اکنون در لس آنجلس زندگی می کنند.

ازدواج های نافرجام او نتوانست مانع موفقیت های وی شوند.بلکه برای وی فرصتی شدند تا از او یک متخصص در زمینه روابط بسازد. وی اذعان می دارد که از گذشته خود اصلا پشیمان نیست بلکه اگر بارها این مسیر را طی نماید باز هم همان را ادامه می دهد.در زمینه روابط کتاب های وی مانند نسخه هایی هستندکه هر فرد می تواند برای بهبود روابط خود از آن بهره مند شوند. باربارا دی آنجلیس اعتقاد دارد اگر روابط به ظاهر شکست خورده وی در زندگی نبود،او هرگز نمی توانست خواسته دقیق خود از یک رابطه را بداند و برای خلق رابطه رویایی خود تلاش نماید.

Barbara De Angelis %D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7 %D8%AF%DB%8C %D8%A2%D9%86%D8%AC%D9%84%DB%8C%D8%B3 4

فعالیت های حرفه ای باربارا دی آنجلیس

باربارا دی آنجلیس نویسنده، مشاور ازدواج، سخنران و شخصیت محبوب تلویزیونی آمریکایی است. تعداد زیادی از مردم آمریکا به برنامه‌های مرتبط با روابط عاطفی و ازدواج علاقه دارند. آن‌ها طرفدار برنامه‌های آموزشی دراینباره هستند. یکی از مشهورترین برنامه‌های این حوزه متعلق به باربارا دی آنجلیس است. باربارا از سال 1994 مشغول ساخت برنامه‌های تلویزیونی درباره‌ی ازدواج و کارهای عاشقانه است. برنامه او خیلی زود تبدیل به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون شد. و سالانه افراد زیادی برنامه‌ی او را مشاهده کردند.

باربارا دی آنجلیس برنامه‌ی روزانه‌ی خودش را در شبکه‌ی CBC اجرا می‌کرد و دو سال هم در شبکه‌ی CNN برنامه داشت. به‌جز برنامه‌هایی که خود او مجری‌اش بود، مهمان برنامه‌هایی مانند اوپرا و اینترنشنال بوده است. اما معروف شدن این نویسنده در ایران به واسطه کتاب های روانشناسی و کاملا کاربردی وی بود که بارها توسط مترجم های زیادی به فارسی برگردانده شدند. باربارا در سه حوزه‌ی پرفروش کتاب نوشته است. آثار این نویسنده را در سراسر جهان بیش از هشت میلیون نسخه فروخته‌اند و ازدواج‌های زیادی را از مرز فروپاشی نجات داده‌اند و شور و هیجان را به آن‌ها بازگرداند.

 

پرفروش ترین کتاب های باربارا دی آنجلیس

هر روز بر تعداد کتاب های نوشته شده باربارا دی آنجلیس افزوده می شود. در ادامه لیستی از مهم ترین و معروف ترین کتاب های وی که در ایران منتشر شده است را  با ذکر عنوان و خلاصه هر کدام آورده ایم. به شما قول می دهم از خواندن هیچ یک از کتاب های این نویسنده پشیمان نخواهید شد.

Barbara%20De%20Angelis%20 %D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%DB%8C%20%D8%A2%D9%86%D8%AC%D9%84%DB%8C%D8%B3 6

کتاب رازهایی درباره مردان

کتاب رازهایی درباره مردان ، کتابی است که آرزو می‌کردید، قبل از آشنایی با اولین مرد زندگی‌تان خوانده بودید.در کتاب حاضر دکتر باربارا دی‌ آنجلیس به شما خواهد آموخت:درباره‌ی مردان و روابط جنسی چه می‌دانید؟ خواسته‌ی واقعی مردها از روابط جنسی چیست؟ چگونه بازی با کلمات موجب مختل شدن پیش‌نوازش می‌شود؟ چگونه ممکن است یک مرد، تنها از نظر فیزیکی تحریک شده باشد؟همه‌ی مردان، زنانی را که از روابط جنسی لذت می‌برند دوست دارند. چگونه کمتر مشاجره کنیم و بیشتر به یکدیگر عشق بورزیم؟

چگونه ممکن است منظور واقعی مردان با آن‌چه به‌راستی می‌گویند، متفاوت باشد؟ چگونه از مادری کردن در حق مرد زندگی‌مان جلوگیری کنیم؟چگونه معشوق بهتری باشیم؟ در این پرفروش‌ترین کتاب سال باربارا دی آنجلیس دانش و بینش خود را با شما در میان گذاشته و راهنمایی‌هایی را در مورد مرد به شما بازگو می‌کند و به جهت خلق روابطی همیشگی و موفق با مرد زندگی‌تان یاری‌تان خواهد کرد.

Barbara De Angelis %D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7 %D8%AF%DB%8C %D8%A2%D9%86%D8%AC%D9%84%DB%8C%D8%B31

کتاب رازهایی در مورد زنان

همانطور که از نام کتاب پیداست در این نوشته سعی شده است با طرز فکر و رفتار زنان بیشتر آشنا شویم. کتاب حاضر می تواند بهترین هدیه برای آقایان باشد. تا انتظارات و برخوردهایشان را با این موجودات دوست داشتنی (زنان) درست پیش ببرند و از لحاظ روانشناختی تاثیر مثبتی روی زندگیشان داشته باشند. در واقع، کتاب رازهایی در مورد زنان دعوتی است از مردها که زنها را به گونهای جدید آن گونه که هرگز قبلاً تجربه نکرده اند  ببینند و درک کنند. باربارا دی آنجلیس معتقد است: دنیای زنها بیشتر برای مردها اسرارآمیز، گیج کننده و متناقض به نظر می رسد و صرفا این حقیقت که مردها زن ها را دوست دارند به این معنا نیست که آنها را به خوبی می شناسند.

Barbara De Angelis %D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7 %D8%AF%DB%8C %D8%A2%D9%86%D8%AC%D9%84%DB%8C%D8%B3 2

کتاب آیا تو آن گمشده ام هستی؟

اگر مجرد هستید با خواندن این کتاب می‌توانید به ابزار و دستورالعمل‌های لازم جهت انتخابی سالم و موفق دست پیدا کنید و اگر عاشق شده‌اید می‌توانید از درستی رابطه خود و موفقیت آن در آینده 100 درصد مطمئن شوید. هم‌چنین اگر ازدواج کرده‌اید با کمک این کتاب می‌توانید تفاوت‌های‌تان را درک کنید و آن‌ها را متعادل سازید تا بتوانید در کنار هم شادتر زندگی کنید. دکتر باربارا دی آنجلیس یکی از موثرترین آموزگاران در زمینه روابط رشد شخصیتی است. در 25 سال گذشته پیام‌های مثبت وی درباره عشق، شادمانی و جستجو برای معنای زندگی ده‌ها میلیون مخاطب داشته است.

کتاب حاضر یک کتابروانشناسی از باربارا دی آنجلیس است. با پر کردن پرسشنامه‌ها و انجام آزمون‌های استاندارد شده این کتاب، رابطه خود را در هر مرحله‌ای که هست، ارزیابی کرده و از درستی و سلامت آن اطمینان حاصل کنید.

Barbara De Angelis %D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7 %D8%AF%DB%8C %D8%A2%D9%86%D8%AC%D9%84%DB%8C%D8%B3

کتاب اعتماد به نفس

هنگامی که فقط به کارهایی دست می‌زنید که می‌دانید موفق می‌شوید، هرگز به اعتماد به نفس واقعی دست پیدا نمی کنید! در این کتاب، باربارا دی آنجلیس تعاریف زیبا و جذابی از اعتماد به نفس ارائه می‌کند مثلاً می‌گوید: اعتماد به نفس حقیقی این نیست که نترسیم، اعتماد به نفس واقعی آن است که بدانید و مطمئن باشید با این که می‌ترسید اما بی گمان دست به عمل خواهید زد. یا در  بخشی دیگر از این کتاب می‌خوانیم که: ما معمولاً رویاهای خود را کوچک و محدود می‌کنیم یا خود را قانع و بی‌توقع جا زدن و خواسته‌ها و نیازهای خود را انکار کردن و آرزو نداشتن، از رو به رو شدن با این حقیقت که چقدر به خودمان بی اعتماد هستیم، روی گردانیم.

Barbara%20De%20Angelis%20 %D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%DB%8C%20%D8%A2%D9%86%D8%AC%D9%84%DB%8C%D8%B3 7

کتاب عشق را بجویید تا بیابید

این کتاب به شما خواهد آموخت که چگونه می توانید فرآیند یافتن همسر آینده تان را تسریع کنید و به آن شتاب ببخشید. همچنین درباره اینکه چگونه می توانید خود و زندگی تان را آماده ورود همسرتان کنید ، دلایل و انگیزه های نادرست درگیر شدن در رابط و چگونگی بهره بردن از آنها و اندکی نیز درباره روابط جنسی مطالبی خواهید خواند. باربارا دی آنجلیس، در ابتدا درباره‌ی این صحبت می‌کند که دلایل نادرست شروع رابطه یا ازدواج کدام‌اند؟ و اینکه چه کارهایی انجام دهید تا همسر مناسب‌تان مانند یک مغناطیس به زندگی شما جذب شود. بیش‌تر فعالیت‌های او مربوط به کارها‌ی تجربی و کارگاه‌های عملی برای زوج‌ها، مردها و زن‌ها به صورت جداگانه است. با مطالعه این کتاب دید کلی و عمومی نسبت به اینگونه مسائل پیدا می‌کنید و سطح آگاهی‌هایتان بالاتر می‌رود.

کتاب چطور به اینجا رسیدم؟

این کتاب در مورد همین پرسش است و به شما کمک می‌کند تا پاسخی بیابید. همچنین در مورد قدرت این پرسش است که می‌تواند زندگی و روابط شما را عمیقا تغییر دهد. کتابی است در مورد تشخیص و درک تحول‌های مهم که مقاصد و مراحل حساس را در مسیر شما منحرف می‌کنند. به این ترتیب می‌توانید بدون ترس، سردرگمی، احساس گناه و با متانت، شایستگی و ژرف‌اندیشی بیشتر از آن‌ها عبور کنید. کتاب حاضر در مورد رنجی است که ندانسته برای خود ایجاد می‌کنید و بهایی است که در مورد کار یا روابط خود می‌پردازید و زمانی ‌که پرسش فوق از درون شما بانگ می‌زند و آن را نادیده می‌گیرد، این کتاب شما را راهنمایی می‌کند واکنش مناسبی نشان دهید و به پاسخ‌های دریافتی توجه کنید. این کتاب باربارا دی آنجلیس در مورد یافتن راهی به سوی امید و شادی تازه است.

سایر آثار دکتر آنجلیس

کتاب های دیگری مثل لحظه های واقعی ، ده راز درباره زندگی که هر زنی باید بداند (این کتاب با عناوین رازهای ده گانه زندگی و رازهایی درباره زندگی نیز چاپ شده است)،دگرگونی و تحول روح، سوپ مرغ برای تقویت روح همسران، شناخت عشق واقعی ، رازهای عشق ورزی ، راز موفقیت زنان در اجتماع و …  نیز از دکتر باربارا دی آنجلیس به فارسی ترجمه شده است که به مرور آنها را نیز در سایت قرار می دهیم.

Barbara%20De%20Angelis%20 %D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%DB%8C%20%D8%A2%D9%86%D8%AC%D9%84%DB%8C%D8%B3 8

جملات زیبایی از باربارا دی آنجلیس

  • رشد و تغییر همواره فرایندی ساده و خوشایند نیست و می تواند بسیار ترسناک و دردناک نیز باشد.
  • عشق ماندگار هرگز بر جاذبه ی جسمانی میان شما و معشوق که همواره در حال تغییر است متکی نیست.
  • به دنبال نکات مثبت و نقاط قوت دیگران باشید تا آن ها را پیدا کنید. آن گاه دیگر بیست دقیقه با او باشید یا بیست سال تفاوتی نخواهد داشت.
  • تا زمانی که خودتان را دوست نداشته باشید و به خودتان عشق نورزید قادر نخواهید بود به کسی عشق بورزید یا از عشق کسی بهره مند شوید.
  • قرار نبوده زندگی ساده باشد ، قرار نبوده راحت و بی دردسر باشد. زندگی بدین منظور طراحی شده که شما را با چالش رشد و تغییر روبرو کند. تا انسانی خودآگاه تر و مهربان تر و کمال یافته تر شوید.
Barbara%20De%20Angelis%20 %D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%DB%8C%20%D8%A2%D9%86%D8%AC%D9%84%DB%8C%D8%B3 3

حرف آخر درباره کتابها و بیوگرافی باربارا دی آنجلیس

کاربران عزیزی که علاقمند به کتاب های روانشناسی معروف و پرفروش هستند مطمئنا تاکنون برخی (یا بیشتر) کتابهای دکتر باربارا دی آنجلیس را خوانده اند و تاثیر نوشته های شگفت انگیز این نویسنده را در زندگی خود به وضوح دیده اند. هدف از نوشتن بیوگرافی باربارا دی آنجلیس در شهرکتاب: اول آشنایی علاقمندان با محتوای کتاب های معروف و پرطرفدار این نویسنده و سپس آشنایی با زندگینامه او بود. بدون شک وقتی شناختی نسبی از نویسنده کتابی داریم موقع خواندن کتاب حرف ها و منظور و نوع دید نویسنده را بهتر و راحت تر درک خواهیم کرد.

علاوه بر بیوگرافی باربارا دی آنجلیس  قبلا به معرفی و زندگینامه چند نویسنده دیگر از جمله جوجو مویز (نویسنده رمان های عاشقانه)، آگاتا کریستی (مشهورترین جنایی نویس زن) و گابریل گارسیا مارکز (نویسنده‌ی آثار شاخص قرن بیستم) نیز پرداخته ایم. در پایان امیدواریم از خواندن این مطالب لذت برده باشید. خوشحال خواهیم شد درباره کیفیت محتوای این پست نظر خود را  با ما در میان بگذارید.

نوشته‌های مشابه

باربارا دی آنجلیس از آن نویسندگانی است که کتاب‌های پر مخاطبی در بازار دارد. کتاب اعتماد به نفس او که البته نیم نگاهی هم به عزت نفس دارد، بسیار جالب مباحث مربوط به اعتماد به نفس را...
بروزرسانی: 1 هفته قبل
تعداد بازدید: 17532
کتاب رازهایی درباره عشق به شما خواهد آموخت که چگونه مدهوشی و لذت روابط جنسی را که همواره حتی هنگامی که با کسی رابطه‌ای ندارید، تجربه کنید. عشق‌ ورزی تنها یک عمل صرف فیزیکی نیست، بلکه می‌تواند کیفیت و تجربیات هر روزه و هر لحظه زندگی شما باشد...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 2977

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *